Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor posesorilor de Opel ! am si eu o problema,de o perioada buna de timp masina mea porneste greu,invarte cam de 3 ori asta cand e cald afara,iar iarna invartea si de 7-8 ori.Precizez ca am EGR-ul anulat cu blind,dar problema nu a aparut de cand l-am anulat.Cand o accelerez brusc pana la podea,masina are o ezitare in zona la 2000 RPM dupa care trage foarte bine.Cand am cumparat masina acum 9 luni "rupea asfaltul" .scartaiau rotile pe asfalt si in treapta a 3-a.Este posibil sa fie valva de purjare vapori? la EGR nu tind sa cred.

Opel ASTRA G 2001 motor Z16XE
Skip ads

  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
chiar nu stie nimeni?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=77910
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
N-am cunoscut motor care la calcarea brusca pana in podea , sa nu ezite ! In alta ordine de idei , cind discutam despre EGR anulat , se cam merge pe principiul ,,unde dai si unde crapa,, .
  • auras112

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2014

  • Mesaj Privat
eu am mai observat si altceva la masina.Cand o pornesc se tureaza singura in jur de 1200 RPM dupa care scade undeva la 500 RPM ca si cum motorul ar da sa moara si dupa se stabilizeaza singura la relantiu cat trebuie.Toate astea se intampla in maxim 20 secunde.
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ezitarea in acceleratie e din lambda 1, variatia de relanti :topic mare de scris, eu o vad din aer sau senzorul de temperatura
  • alexiss89

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salut
Aceeasi problm o am si eu,porneste greu uneori,se accelereaza greu,moare motorul in mers daca o las pe liber.am facut testul pseudo agrafa si mi-a iesit eroarea P0335...am schimbat senzorul de turatie ca asta mi-a dat si pe tester,cu unul original GM(330 lei) si nici o schimbare...ce sa fie oare?contacte imperfecte intre senzor si ECU?aprp e normal sa fie ulei in cavitatea unde intra senzorul?va rog cine stie ca a patit sa ma lamureasca si pe mn cu un sfat sau o parere...
Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata EGR daca mai poti scoate ceva din el.
  • alexiss89

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am curatat si Egr acum vreo 2 luni...dar daca era EGR nu trb sa imi dea eroare si pe el?
  • alexiss89

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am revenit cu informatii si anume am verificat EGR si nu are nicio problema...in schimb am sesizat daca pornesc masina dimineata si o las sa ajunga temperatura in jur de 90 de grade imediat dupa ce ajunge acolo se opreste motorul...ce sa fie?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ECU, citeste cod eroare
  • alexiss89

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 Z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Dap se pare ca ECU este de vina...maine o sa ma duc sa il dau jos si sa il duc l un baietas care se ocupa numai cu asta...din ce mi-a zis el se pare ca sunt ceva lipituri care trebuiesc refacute lucru care se datoreaza din vina pozitiei ECU-ului pe blocul motor...speer sa fie doar atat....ms pt sfat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR