Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • 22valy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2013

  • Mesaj Privat
salut prieteni. detin o zafira motor y2,0 dth an 2002 si mi s-a intamplat o chestie in timp ce mergeam spre germania (aici muncesc de ceva timp) si anume ca nu mai are aceeasi putere in comparatie cu venitul in romania. de obicei o puneam pe pilot automat si mergea fara probleme indiferent de era rampa sau drept dar acum cand am venit inapoi cum era un pic de rampa cum scadea turatia motorului si implicit viteza. dar am observat o chestie-chiar daca motorul tragea din greu consumul nu crestea peste 8,5 l. e obicei cand o calcam in pic mai tare in rapma trecea lejer peste 11-12 l. chiar daca schimbam intro treapta inferioara o calcam pana la fund nu avea nici un efect. acum sa va spun ce am facut pana in momentul de fata excluzand faptul ca de cateva zile tot citesc pe forum poate gasesc pe cineva cu aceeasi problema , am curatat egr, am verificat furtunele de vacuum, am verificat debimetru urmeaza sa curat si galeria de admisie. mai departe nu prea stiu ce sai mai fac pana ajung cu ea la un service dar as vrea sa incerc singur poate ii gasesc cauza daca nu mergem si la service,asta este. mai precizez faptul ca la mersul normal urban nu se observa nici o diferenta de cum mergea inaite numai cum am zis pe autostrada in rampa. asa ca va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi daca a-ti banui cam care ar mai putea fi cauzele problemei mai sus mentionate.
va multumesc anticipat si va doresc un an nou cu bine
Skip ads

  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Debitmetru cum ai verificat? Si intr-adevar nu strica sa-i faci o curatare la admisie.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,675
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Si o verificare de erori stocate + valori reale.
  • mishu_b

  • Mesaje scrise: 1,669
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
in primul rand ai folosit combustibil din DE cand ai venit in ROU.
la intoarcere combustibil din ROU.

Masina va fi mai sprintena dupa ce termini complet "combustibilul" din ROU.

Spor
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai pus bine la loc mufa la debitmetru? verifica valva vacumatica de la gate-ul turbinei (este undeva sub debitmetru si intra un furtun de facum in ea (subtire si negru). Cand pornesti motorul trebuie sa traga axul care este legat de ea... verifica de asemenea si toate furtunasele de vacum sa nu ai vreunul fisurat. Verifica si daca axul EGR-ului functioneaza usor si daca tragi facum ramane vacumul adica se retrage axa si daca pui limba ramane asa. Cam astea sunt asa in mare si cum zicea si colegul DB77AAA verifica codurile de eroare si daca nu ai atunci parametrii in timpul functionarii...
  • 22valy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2013

  • Mesaj Privat
debimetrul l-am verificat prin scoaterea mufei care il alimenteaza si mers un pic dar fara debimetru incurcam lumea la semafor-nu tragea chiar deloc. am mers 500 m si m-am oprit si am cuplat mufa la loc si a revenit la normal. chestia cu combustibilul nu e sustinuta pentru ca am facut un plin si in germania si aceeasi chestie. am demontat astazi admisia si ce am gasit acolo nu pot descrie in cuvinte-cre ca am ras de pe acele doua corpuri in jur de 200gr de funingine de aia nu stiu cum de mai mergea saracul motor. m-am chinuit cam 2 ore sa curat acele chestii si maine incerc sa le remontez si sa vad efectul. in legatura cu acea valva vacuumatica de la turbina sa incerc maine sa o gasesc ca nu stiu exact une este. o intrebare am-cum verific acele furtunase de vacuum? doar sa vad daca au vreo fisura vizibila sau se verifica in alt mod. si egr ul l-am verificat si e ok. va multumesc pentru ajutor si am sa vin cu un raspuns dupa ce montez admisia sii fac proba. salut tuturor
  • 22valy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2013

  • Mesaj Privat
si inca o intrebare-dupa demontarea celor doua corpuri e la admisie raman acele orificii de la motor si din pacate si acelea sunt destul de murdare si intrebarea era -as putea cumva sa curat si acele orificii , se intampla ceva daca mai scap din greseala negreala din aia in motor?
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Valva vacumatica de la turbina este langa alternator in partea spre turbina. Furtunasele le verifici cu limba sau cu degetul in timp ce functioneaza motorul. Ai putea si sa sufli prin ele obturand un capat dar nu stiu cat de sigur poti fi.
Ti-as recomanda sa cureti si sorbul din rezervorul de motorina si bineinteles sa schimbi filtrul de motorina.


Daca scapa mizerie o sa iasa prin evacuare sub forma de funingine.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Incearca pe cat posibil,sa o tragi usor,cu carpa,ceva inspre afara.Nu are nimic daca se duce putina funingine d-aia in motor.Oricum se arde la prima pornire.Dar evita!
  • 22valy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2013

  • Mesaj Privat
am montat admisia la loc si ce sa vezi-nici o diferetnta. ma uimeste tinand cont de mizeria pe care am scoso de acolo. ma gandeam ca gata am gasit buba cand am vazut ce este acolo dar surpriza se pare ca nu este aceasta cauza. acum sa vedem ce mai e de facut pana ajung cu ea la service.
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
crezi ca dupa o curatare devine McLaren?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa fie senzorul de presiune de pe galeria de admisie sau acea valva vacumatica de la turbina care ti-a explicat mai sus dorin unde se afla si mai ales sa verifici toate furtunele de vacum (fie le desfaci de la fiecare element actionat si pui limba si trebuie sa simti ca face vacum fie le desfaci de la fiecare valva vacumatica si faci tu vacum cu gura si trebuie sa actioneze fiecare elememt asta cu motorul oprit o verifici iar prima cu motorul pornit...
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Sau debitmetru obosit. Pune-i testeru si dai o talpa la acceleratie sa-ti urce pina in 3000 de ture .Valoarea masurata la aer trebuie sa fie 650-700 mg .Daca nu este atunci schimbi debitmetru.
  • 22valy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2013

  • Mesaj Privat
crede-ma geo ca la ce am gasit pe admisie am banuit ca aia e proplema dar se pare ca nu. astazi am descoperit alta chestie-nu se mai umfla furtunul ala ce duce la turbina de la radiatorul ala mic. furtunasele de vacuum le-am verificat si par sa fie ok, ar am sa mai fac odata aceasta operatie. sa incerc cu acea tija de la turbina, am gasit-o dar trebuie cineva sa ma ajute ca nu se vede doar cu mana ajung la ea, si sa vad daca reusesc sa-mi dau seama daca functioneaza. o sa-i mai fac si testul ala cu pedalele sa descopar eventualele erori daca o merge la masina mea aceasta chestie si urmatorul pas cred ca o sa ma duc cu ea la service, doar pentru o constatare ca de bagat bani in ea nu prea sunt dispus daca depaseste un buget anume. va salut si va multumesc de raspunsuri
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ai probleme pe traseul vacum pana la turbina.baga furtunul care intra in electrovalva de la turbina,direct in turbina.daca se umfla este stricata electrovalva.
  • gillbertto

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Wastegate test http://www.youtube.com/watch?v=mNuzheezXqM
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR