Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua!

An achizitionat de curand un Opel Astra J 2013 2.0 cdti cu cutie automata. Am sunat la reprezentanta pentru programare schimb ulei cutie si au dat din "colt in colt", la modul ca nu se baga sa il schimbe dacat oe semnatura. masina merge fara nici o problema. explicatie a fost ca, daca anterior, nu a fost schimbat la timp s-ar putea sa apara probleme. m-au intrebat daca da "suturi" cand schimba vitezele, le-am spus ca nu. (se simte o intrerupere de cuplu at cand schimba vitezele, da nu suturi si asta la mersul moderat spre batraneste) acum nu stiu cum o fi normal ca nu am mai avut automata pana acum. astept pareri, nu stiu ce sa mai cred.
si inca ceva, la ce prioada , KM , recomanda neamtul schimbarea uleiului la cutie
Multumesc!
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Teoretic ei nu recomanda schimbul, spunand ca acesta este life time. Desi e o prostie. Eu l-am schimbat la 65.000km si m-am speriat cat a fost de negru si uzat.
Depinde si cati km are masina ta?
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
are 180000km, revizii, cel purin pe carte, numai la opel in germania. ramane sa studiez daca s-a facut schimvul vr-o data la cutie. desi imi e greu sa cred ca nu. masina a fost pe lesing la o firma din germania
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Daca producatorul zice lifetime, crezi ca e vreun neamt care sa-si puna problema ca ar trebui sa schimbe uleiul la cv? Numai daca e roman la origine sau are probleme la mansarda ...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La automata chiar trebuie schimbat, desi opel recomanda altceva.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Pai si eu ce sa mai cred. De la rãdãcini buc nu vor sa il schimbe decat pe semnãturã si pe de alta parte si metoda e ciudata, au spus ca schimba cate 2-3 l de mai multe ori ca nu curge tot o data, am vazut pe forum pe aici o metoda cu desfacerea conducteilor de la radiatorul de ulei.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Asa l-am schimbat si eu la reprezentanta. de 3 ori cate 2,5L, pana a iesit foarte aproape de culoarea rosiatica a uleiului nou.
M-a costat 600lei.
Daca vrei sa speli cutia, sa schimbi toti cei aprox 7L, costul va fi mai mult mai mare, spre 1200-1500lei, si nu-l vei face decat in cateva locuri in care oamenii se pricep.
Mai multe detalii poti gasi si aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=132027
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=106726
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=103852
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=115309
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
una peste alta ma pune pe ganduri ca au spus sa se poate sa am probleme dupa schimbul uleiului... de ce ?
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Pana una alta am facut nivelul pentru ca am o mica pierdre pe la conductele ce duc la raditorul de ulei si pana intru in posesia ei ca sa o schimb impreuna cu uleiul.
Uleiul arata asa dupã 180k km.

Cu uleiul cald dupã un drum de 15 km am trecut cutia prin toate pozitiile dupã care am dat drumul la ulei pt nivel , a curs max300 ml si am cumpletat cum zice la manual cu 500 mi deci teoretic aveam o pierdere de 200 mp. Rau cred ca nu i-am facut, ca am refãcut nivelul?.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat pana la urma cu schimbul de ulei?
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Schimbul este indicat sa se faca cu transmisia cat mai rece. Motivul este ca unele cutii au un sistem care la peste 60 grade opresc o parte din ulei in blocul de valve. Deci ideea e sa schimbi cat mai mult din el, nu sa ramana in cutie.
La cutia Aisin TF-80SC, cea pe care cred ca o ai pe masina, verificarea uleiului se face cu motorul pornit la relanti, cutia in P, si temperatura uleiului din cutie intre 50 si 60 de grade.
Pentru monitorizarea temperaturii ATF, daca nu iti apare pe bord in meniul computerului de bord, poti lua o interfata ELM 327 si instalezi Torque Pro pe Android.
Uite aici o explicatie despre cum se face nivelul: http://www.youtube.com/watch?v=cY-tcDV0zT8 .

Dupa cum arata uleiul trebuie schimbat urgent. Cred totusi ca e posibil sa fi fost schimbat o data, alfel ar fi fost si mai negru.
http://www.magna-guard.com/Images/ATF1.jpg

Ulei sa folosesti doar original GM, daca e sa tii cont de recomandarea mea.

De ce vrei sa faci neaparat schimbul la reprezentanta? Mai bine la un service specializat in cutii automate. Unde sa aiba si tester pentru temperatura si tot ce mai trebuie, inclusiv experienta unei operatiuni efectuate frecvent.

Daca vrei neaparat reprezentanta, si poti ajunge la Bucuresti, asa ceva se face in service-ul Radacini Vitan, am intrebat eu pentru mine.

Teoretic la cum arata uleiul ar trebui facute 2 schimburi unul dupa altul. Practic, eu as face un schimb acum, unul peste un an, si apoi din 2 in 2 ani.

Pentru cine ia masina noua, primul schimb la 3 ani si urmatoarele din 2 in 2. Maxim 60 000 km intre schimburi, inclusiv primul de cand s-a luat masina.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu am facut schimbul ( primul schimb, ca masina e din 03/2015 ), la aprox 2 ani si cam 62.000km, si pot sa-ti spun ca uleiul era extrem de negru...
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am amânat schimbul uleiului ca am urmarit rezolvarea alteia, cea cu oringul de la sorbul pompei de ulei de la motor, am rezolvat-o, nu mi-a dat mesaj de presiune scãzutã, mergea fara probleme, l-am schimbat preventiv.
Am facut si schimbul de ulei si filtre.
Acum o sa ma ocup de cutie.
Sincer ma cam dat inapoi faptul ca daca fac schimbul asa tarziu, 180000 km in cazul meu, pot sa am probleme, sa înceapã sã dea socuri, in cartea service nu apare a fi schimbat, cu toate ca ma asteptam sa fie mult mai negru.
La Rãdãcini Bd. Timisoara in Buc nu au pompa, schimbã doar ce curge de mai multe ori.

WUD, la Rãdãcini Vitan au tot ce trebuie pentru schimbul total de ulei?, sau unde pot gasi pe aproape, sunt din zona Târgoviste, un service specializat pentru aceastã operatiune? In Bucuresti gasesc asa ceva?

Mã gândeam sa fac douã schimburi totale al doilea dupã câteva sute max o mie km e ok? ca sa se curete cat mai bine cutia.

Ulei am folosit pentru nivel GM ATV AW-1 tot din asta o sa folosesc si pentru schimb.

SKA sa inteleg ca al meu nu pare a avea 180000 km si ca probabil a mai fost schimbat?
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Am mai intrebat pe la doua serviceuri pe la Buc specializate pe cutii automate, unul pe lângã lacul Morii in Crangasi, nu ii mai retin numele, si tot la fel mi-au spus, ca dupa schimb exista riscul sa am probleme cu cutia. Chiar asa de mare sa fie riscul dupa schimb?
Cutia merge foarte bine, acum nu pot sa fac o trag o concluzie realistã pentru ca e prima automatã care o am si nici nu am mai condus alta masina cu AF40.
Acum ma intreb cum o fi mai bine, sa il schimb sau sa merg cu ia asa pana "crapa" si dupa reparatã sau vazut ce e de facut...
Nu stiu ce sa fac, nu am gasit macar un mecanic care sa il vad bazat si sa inspire incredere pe problema asta, mai stau si cu uleiul in garaj..
Daca stie careva un service/ mecanic specializat pe cutii automate, rog sa ma îndrume.
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Cere si tu oferta pe la reprezentante cat ti-ar lua...
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Ideea nu e de cost ci de faptul ca nu garanteazã nimeni ca va fi totul bine dupa schimb, pana la urmã il schimb la risc.
Chelebet, am fost la doua reprezentante in bucuresti, si nici macar nu aveau acea pompa pentru schimb, il schimbau ca si cum l-as schimba eu acasã..ce sa mai zic.
De aia intrebam de serviceuri specializate pe cutii automate, poate gasesc pe cineva care se pricepe cat de cat.
  • manole74

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2017

  • Mesaj Privat
La masina precedenta- Saab 9-5, am schimbat uleiul intr-un service de pe strada Mehadiei 39, aproape de platforma GrantMetal. Au utilajul corespunzator ca sa faca un reflush total al uleiului din cutie. Experienta mea cu ei a fost una pozitiva.
  • DCiobanu243

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2013 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2017

  • Mesaj Privat
La ei am sunat si eu si aici ma gandesc sa fac operatiunea cu toate ca nici ei, in cazul meu, nu garanteazã 100% ca nu o sa am probleme dupã schimb. Au spus ca inainte de operatiune ia o mostra din uleiul din cutie sa vada cum se prezinta si cat de uzat e pentru a se decide dacã imi da garantie la manoperã sau nu, cu alte cuvinte daca picã cutia dupa schimb sau nu, ceea ce mi se pare ok, macar sa stiu la ce sa ma astept.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
De ce tii mortis sa schimbi uleiul la CV, daca producatorul nu recomanda si daca CV functioneaza foarte bine?
Esti hotarat sa dai masina pe mana DOREILOR?
Poti face donatii cu banii aceia!
Din pozele atasate se observa ca uleiul arata foarte bine dupa 180k km.
In CV, uleiul nu este supus unui stres termic, precum in motor.
Cand ai scos 300 ml a curs si pilitura metalica?
Pilitura metalica ar trebui sa se adune pe la busonul de scurgere, care ar trebui sa fie magnetizat.
Odata cu scoaterea a 300 ml si completarea cu ulei nou, ai rezolvat si problema cu pilitura (daca a existat).
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
orice ulei trebuie schimbat la un moment dat pentru ca isi pierder proprietatile. Nu exista ulei care sa reziste o viata si cu atat mai putin pentru cutiile de viteze automate (la cele manuale am gasit ulei original in cutie si masina avea 700.000 km si l-am lasat tot pe acela pentru ca era curat si culoarea rosie aprins fara urma de pilitura. (cutie F23)
la cutiile automate cu atat mai mult trebuie schimbat uleiul la maxim 30.000 km altfel apar problemele...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR