- georgefabi
- OP
- 22 mesaje
- din 10 Apr 2014
- Astra 2007 Z17DTL
- Prahova
georgefabi
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salut baieti
Ca pot sai fac la opelul meu astra 1.7 cdti de cand am schimbat filtrul de.motorina la cateva porniri nu mai vrea sa porneasca dacat dupa mai multe chiei ce este de facut...
Ma-m gandit sai montez supapã unisens sau pompa amorsare cum sunt la logan 1.5 dci sa pot si sã o amorsez cand am nevoie.
Vreau parerile voastre si daca are cineva montat asa ceva ?
ATENTIE PE 1,7 CDTI TIP MOTOR Z17DTL
Ca pot sai fac la opelul meu astra 1.7 cdti de cand am schimbat filtrul de.motorina la cateva porniri nu mai vrea sa porneasca dacat dupa mai multe chiei ce este de facut...
Ma-m gandit sai montez supapã unisens sau pompa amorsare cum sunt la logan 1.5 dci sa pot si sã o amorsez cand am nevoie.
Vreau parerile voastre si daca are cineva montat asa ceva ?
ATENTIE PE 1,7 CDTI TIP MOTOR Z17DTL
Dragos L
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2015
- Mesaj Privat
- georgefabi
- OP
- 22 mesaje
- din 10 Apr 2014
- Astra 2007 Z17DTL
- Prahova
georgefabi
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2014
- Mesaj Privat
Dragos L
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2015
- Mesaj Privat
- georgefabi
- OP
- 22 mesaje
- din 10 Apr 2014
- Astra 2007 Z17DTL
- Prahova
georgefabi
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2014
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Motorul Z17DTL poate avea pompa electrica sau mecanica. Daca este electrica se amorseaza singura.
Pompa electricã de carburant poate fi montatã fie în rezervor, fie în linie. Pe lângã alimentarea cu carburant, ea mai are rolul de întrerupere a carburantului, dacã este necesar. Pompa electricã de carburant funcþioneazã continuu, indiferent de turaþia motorului. Pompa distribuie permanent carburant în sistemul de injecþie, iar o supapã deversare permite surplusului de carburant sã revinã în rezervor. Când aprinderea este pornitã ºi motorul este oprit, distribuþia carburantului este împiedicatã de un circuit de siguranþã. Pompa electricã de carburant constã dintr-un element pompã, un motor electric ºi un capac pentru capãt.
Pompa mecanicã de carburant este ataºatã direct motorului sau este integratã în pompa de înaltã presiune. Ea este acþionatã mai ales printr-un racord, o roatã dinþatã sau o curea dinþatã. Alimentarea cu carburant depinde de turaþia motorului ºi este controlatã de clapeta de acceleraþie pe partea de aspiraþie sau prin intermediul unei supape de deversare pe partea presiunii. Pompa constã din douã roþi dinþate angrenate. Carburantul este transportat de la partea de aspiraþie la cea de presiune prin spaþiile dinþilor. Suprafaþa de contact dintre roþile dinþate are rolul de garniturã de etanºeitate ºi împiedicã carburantul sã revinã.
Când motorul a rulat uscat sau înainte de prima pornire, circuitul de carburant trebuie sã fie purjat. Instalarea unei pompe manuale direct pe pompa mecanicã sau pe conductele de presiune joasã poate facilita acest lucru.
Pompa electricã de carburant poate fi montatã fie în rezervor, fie în linie. Pe lângã alimentarea cu carburant, ea mai are rolul de întrerupere a carburantului, dacã este necesar. Pompa electricã de carburant funcþioneazã continuu, indiferent de turaþia motorului. Pompa distribuie permanent carburant în sistemul de injecþie, iar o supapã deversare permite surplusului de carburant sã revinã în rezervor. Când aprinderea este pornitã ºi motorul este oprit, distribuþia carburantului este împiedicatã de un circuit de siguranþã. Pompa electricã de carburant constã dintr-un element pompã, un motor electric ºi un capac pentru capãt.
Pompa mecanicã de carburant este ataºatã direct motorului sau este integratã în pompa de înaltã presiune. Ea este acþionatã mai ales printr-un racord, o roatã dinþatã sau o curea dinþatã. Alimentarea cu carburant depinde de turaþia motorului ºi este controlatã de clapeta de acceleraþie pe partea de aspiraþie sau prin intermediul unei supape de deversare pe partea presiunii. Pompa constã din douã roþi dinþate angrenate. Carburantul este transportat de la partea de aspiraþie la cea de presiune prin spaþiile dinþilor. Suprafaþa de contact dintre roþile dinþate are rolul de garniturã de etanºeitate ºi împiedicã carburantul sã revinã.
Când motorul a rulat uscat sau înainte de prima pornire, circuitul de carburant trebuie sã fie purjat. Instalarea unei pompe manuale direct pe pompa mecanicã sau pe conductele de presiune joasã poate facilita acest lucru.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
O singura data am schimbat filtrul si atat si am dat la cheie de am crezut ca omor bateria. In final a pornit balbait dar am tinut-o din pedala pana si-a revenit.
De atunci m-am invatat minte si acum dupa ce schimb filtrul, umplu carcasa si filtrul nou cu motorina luata intr-un pet de la peco, pana da pe-afara si abia apoi pun capacul filtrului.
Porneste fara nici o ezitare.
( nici eu n-am in rezervor decat un sorb )
Faptul ca pornesti greu , din mai multe chei, as zice ca ai parte de aer fals, dezamorsare.
Verifica etanseitatea la filtru motorina si daca totul e ok, mergi pe varianta supapa unisens.
De atunci m-am invatat minte si acum dupa ce schimb filtrul, umplu carcasa si filtrul nou cu motorina luata intr-un pet de la peco, pana da pe-afara si abia apoi pun capacul filtrului.
Porneste fara nici o ezitare.
( nici eu n-am in rezervor decat un sorb )
Faptul ca pornesti greu , din mai multe chei, as zice ca ai parte de aer fals, dezamorsare.
Verifica etanseitatea la filtru motorina si daca totul e ok, mergi pe varianta supapa unisens.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
georgefabi a scris:Salut baieti
Ca pot sai fac la opelul meu astra 1.7 cdti de cand am schimbat filtrul de.motorina la cateva porniri nu mai vrea sa porneasca dacat dupa mai multe chiei ce este de facut...
Ma-m gandit sai montez supapã unisens sau pompa amorsare cum sunt la logan 1.5 dci sa pot si sã o amorsez cand am nevoie.
Vreau parerile voastre si daca are cineva montat asa ceva ?
ATENTIE PE 1,7 CDTI TIP MOTOR Z17DTL
Ca pot sai fac la opelul meu astra 1.7 cdti de cand am schimbat filtrul de.motorina la cateva porniri nu mai vrea sa porneasca dacat dupa mai multe chiei ce este de facut...
Ma-m gandit sai montez supapã unisens sau pompa amorsare cum sunt la logan 1.5 dci sa pot si sã o amorsez cand am nevoie.
Vreau parerile voastre si daca are cineva montat asa ceva ?
ATENTIE PE 1,7 CDTI TIP MOTOR Z17DTL
verifica daca ai strans corect surubul de la capac si daca este bine asezata garnitura mare si cea mica de pe surub (ma gandesc ca le-ai schimbat pe ambele si ai pus noi) si vezi daca nu ai urme mici de motorina in mufa de la incalzirea filtrului (cea din capac de sus). Daca ai urme de motorina acolo la mufa atunci ai capacul crapat si trebuie sa il schimbi. Daca totul a fost dupa ce ai schimbat filtrul atunci acolo este problema si trebuie sa p rezolvi.
- georgefabi
- OP
- 22 mesaje
- din 10 Apr 2014
- Astra 2007 Z17DTL
- Prahova
georgefabi
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2014
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Da asa stiam si eu , dar poti sa imi spui ,ca vad ca ai astra j a17dtj ,care este conducta de tur sau ce culori are ,pt.ca as vrea sa montez o astfel de pompita de amorsare . Vreau sa schimb filtrul de motorina si nu am pompa in rezervor si stiu conductele de la motor de tur retur ,dar nu stiu care este turul si care returul.Thanks @Daniel.
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Nu aveam de gand sa o las montata ,doar pentru amorsare .Am vazut ca exista pompite de cauciuc gen para cu mufe speciale si o montezi fara sa tai nimic si nu trebuie alte furtunase sau altceva ,doar declipsezi conducta de tur si inseriezi pompitata,amorsezi instalatia si o scoti din circuit.
Thank you @Daniel.Am vazut asa ceva pe ebay dar nu stiu daca exista si la noi asa ceva si daca mufele acelea de la pompita se potrivesc la conducta tur de la astra j.
Thank you @Daniel.Am vazut asa ceva pe ebay dar nu stiu daca exista si la noi asa ceva si daca mufele acelea de la pompita se potrivesc la conducta tur de la astra j.