Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • georgefabi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut baieti
Ca pot sai fac la opelul meu astra 1.7 cdti de cand am schimbat filtrul de.motorina la cateva porniri nu mai vrea sa porneasca dacat dupa mai multe chiei ce este de facut...
Ma-m gandit sai montez supapã unisens sau pompa amorsare cum sunt la logan 1.5 dci sa pot si sã o amorsez cand am nevoie.
Vreau parerile voastre si daca are cineva montat asa ceva ?
ATENTIE PE 1,7 CDTI TIP MOTOR Z17DTL
Skip ads

  • Dragos L

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Eu am montat la un motor de 2000 dti si m-a ajutat foarte mult. Mai rau este cand se goleste instalatia intre rezervor si filtru.
  • georgefabi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Diferenta între motorizari este ca tu ai pompa în rezervor si la mine îsi trage singurã pompa de înalta presiune
  • Dragos L

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2015

  • Mesaj Privat
nu are pompa in rezervor nici la mine.
  • georgefabi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Mã interesa la acelasi tip de motor ca are alt tip de injectie mai pretentios....
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Motorul Z17DTL poate avea pompa electrica sau mecanica. Daca este electrica se amorseaza singura.

Pompa electricã de carburant poate fi montatã fie în rezervor, fie în linie. Pe lângã alimentarea cu carburant, ea mai are rolul de întrerupere a carburantului, dacã este necesar. Pompa electricã de carburant funcþioneazã continuu, indiferent de turaþia motorului. Pompa distribuie permanent carburant în sistemul de injecþie, iar o supapã deversare permite surplusului de carburant sã revinã în rezervor. Când aprinderea este pornitã ºi motorul este oprit, distribuþia carburantului este împiedicatã de un circuit de siguranþã. Pompa electricã de carburant constã dintr-un element pompã, un motor electric ºi un capac pentru capãt.

Pompa mecanicã de carburant este ataºatã direct motorului sau este integratã în pompa de înaltã presiune. Ea este acþionatã mai ales printr-un racord, o roatã dinþatã sau o curea dinþatã. Alimentarea cu carburant depinde de turaþia motorului ºi este controlatã de clapeta de acceleraþie pe partea de aspiraþie sau prin intermediul unei supape de deversare pe partea presiunii. Pompa constã din douã roþi dinþate angrenate. Carburantul este transportat de la partea de aspiraþie la cea de presiune prin spaþiile dinþilor. Suprafaþa de contact dintre roþile dinþate are rolul de garniturã de etanºeitate ºi împiedicã carburantul sã revinã.

Când motorul a rulat uscat sau înainte de prima pornire, circuitul de carburant trebuie sã fie purjat. Instalarea unei pompe manuale direct pe pompa mecanicã sau pe conductele de presiune joasã poate facilita acest lucru.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
O singura data am schimbat filtrul si atat si am dat la cheie de am crezut ca omor bateria. In final a pornit balbait dar am tinut-o din pedala pana si-a revenit.
De atunci m-am invatat minte si acum dupa ce schimb filtrul, umplu carcasa si filtrul nou cu motorina luata intr-un pet de la peco, pana da pe-afara si abia apoi pun capacul filtrului.
Porneste fara nici o ezitare.
( nici eu n-am in rezervor decat un sorb )

Faptul ca pornesti greu , din mai multe chei, as zice ca ai parte de aer fals, dezamorsare.
Verifica etanseitatea la filtru motorina si daca totul e ok, mergi pe varianta supapa unisens.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
georgefabi a scris:Salut baieti
Ca pot sai fac la opelul meu astra 1.7 cdti de cand am schimbat filtrul de.motorina la cateva porniri nu mai vrea sa porneasca dacat dupa mai multe chiei ce este de facut...
Ma-m gandit sai montez supapã unisens sau pompa amorsare cum sunt la logan 1.5 dci sa pot si sã o amorsez cand am nevoie.
Vreau parerile voastre si daca are cineva montat asa ceva ?
ATENTIE PE 1,7 CDTI TIP MOTOR Z17DTL


verifica daca ai strans corect surubul de la capac si daca este bine asezata garnitura mare si cea mica de pe surub (ma gandesc ca le-ai schimbat pe ambele si ai pus noi) si vezi daca nu ai urme mici de motorina in mufa de la incalzirea filtrului (cea din capac de sus). Daca ai urme de motorina acolo la mufa atunci ai capacul crapat si trebuie sa il schimbi. Daca totul a fost dupa ce ai schimbat filtrul atunci acolo este problema si trebuie sa p rezolvi.
  • georgefabi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am rezolvat am fost la mecanic care este mai mult pe sistem de injectie si sa rezolvat problema era de la supapa de la rampa comuna care vine montata în capatul rampei ...supapa pret. 460 lei filtru motorina PURFIUX 31 lei manopera 150 lei masina acum porneste perfect
Sanatate....
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pompita aceea de cauciuc tip para are cumva in interior si o supapa de sens sau ceva de genu ,sau este goala pe dinauntru.Eu banuiesc ca are ,de fapt ar trebui sa aibe o supapa pt.ca altfel nu ar functiona...asa este?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Are supapã. Fara, nu are cum sa functioneze.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da asa stiam si eu , dar poti sa imi spui ,ca vad ca ai astra j a17dtj ,care este conducta de tur sau ce culori are ,pt.ca as vrea sa montez o astfel de pompita de amorsare . Vreau sa schimb filtrul de motorina si nu am pompa in rezervor si stiu conductele de la motor de tur retur ,dar nu stiu care este turul si care returul.Thanks @Daniel.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Aia albastrã vine din rezervor.
Iti recomand sa folosesti pompita doar pt a umple filtrul, nu sa o lași acolo. Foloseste un furtun transparent sa vezi ca nu mai vine aer pe conducta.
Spor.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu aveam de gand sa o las montata ,doar pentru amorsare .Am vazut ca exista pompite de cauciuc gen para cu mufe speciale si o montezi fara sa tai nimic si nu trebuie alte furtunase sau altceva ,doar declipsezi conducta de tur si inseriezi pompitata,amorsezi instalatia si o scoti din circuit.
Thank you @Daniel.Am vazut asa ceva pe ebay dar nu stiu daca exista si la noi asa ceva si daca mufele acelea de la pompita se potrivesc la conducta tur de la astra j.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR