Paul G
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Teleorman
- Masina: Insignia 2009 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2017
- Mesaj Privat
Salut. Detin un opel insignia din 2009 - diesel si ma confrunt cu urmatoarea probleme.
Ma indreptam spre casa si brusc turatia mi-a scazut drastisc, abia puteam sa o turez ca si cum masina ar fi fost limitata. Am fost in 2 services pt diagnoza
1 - Primul Service - filtru particule infundat 50% ( sfat ce mi-a fost dat de marea majoritate sa o turez puternic sa se curete - dar mie turatia imi este limitata la 3500 rpm)
2 - Al doilea service - test diagnoza - filtru particule infundat 58% - mi-a spus ca imi face o resetare la el ( nu stiu ce presupune - as dori mai multe detalii )
3 - Al treilea service - Test diagnoza - un senzor ar fi ars si ca necesita a fi inlocuit.
Am urmatoarele nelamuriri:
- Al treilea service a spus ca un senzor este ars - la acel test de diagnoza s-a vazut asta deoarece la al doilea service s-a dat reset la ceva anume si nu a mai fost sesizat?
- Care este cauza principala pt care imi este limitata turatia - filtrul de particule sau acel senzor
Multumesc,
Ma indreptam spre casa si brusc turatia mi-a scazut drastisc, abia puteam sa o turez ca si cum masina ar fi fost limitata. Am fost in 2 services pt diagnoza
1 - Primul Service - filtru particule infundat 50% ( sfat ce mi-a fost dat de marea majoritate sa o turez puternic sa se curete - dar mie turatia imi este limitata la 3500 rpm)
2 - Al doilea service - test diagnoza - filtru particule infundat 58% - mi-a spus ca imi face o resetare la el ( nu stiu ce presupune - as dori mai multe detalii )
3 - Al treilea service - Test diagnoza - un senzor ar fi ars si ca necesita a fi inlocuit.
Am urmatoarele nelamuriri:
- Al treilea service a spus ca un senzor este ars - la acel test de diagnoza s-a vazut asta deoarece la al doilea service s-a dat reset la ceva anume si nu a mai fost sesizat?
- Care este cauza principala pt care imi este limitata turatia - filtrul de particule sau acel senzor
Multumesc,
Paul G
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Teleorman
- Masina: Insignia 2009 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2017
- Mesaj Privat
- deleted-79478
- **
- 76 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79478
- Mesaje scrise: 76
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Paul G
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Teleorman
- Masina: Insignia 2009 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2017
- Mesaj Privat
- Bambucea 28
- *
- 3 mesaje
- din 05 Jul 2017
- Insignia 2009
- Arad
Bambucea 28
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2017
- Mesaj Privat
Salut, detin un opel insignia 2009 motor 2.0 diesel.
In aceasta situatie ma aflu si eu zilele trecute a cazut turatia la 3000 rpm dupa aproximativ 5 minute de mers, a aparut imediat service vehicle soon, am oprit masina pornit din nou problema persista, am am mai pornit-o inca o data si nu a mai avut nimic masina. Dupa vreo 4 ore am pornit'o iar din nou acesi problema. Incepand cu urmatoarea zi masina nu mai are acesta problema si au trecut 7 zile. M'am mobilizat am mers la service ( sa vad ce are) , la tester a indicat eroare la senzor vibrochen si axul cu came, a zis ca trebuie sa verifice rolele la distributie, este verificata distributia totul ok.
Pune din nou testerul si arata bujia 1 si 2 arsa
( am mai avut bujia 4 arsa si am aparea permanent service soon, acum nu imi apare. Am schimbat acum 10 luni toate 4 bujiile inca sunt in garantie)
Pana la urma a zis ca este problema cu alternatorul, da variati de curent si afecteaza senzori ( in timp este afecat computerul ) am mers azi dimineata la electrcian, a fost verificata incarcarea 14.7 si
totul e in parametri.
Sa fie problema cu filtru de particule? am gasit scris pe un site cum ca fost omis la insignia martorul pentru filtru de particule, sa fie adevarat?
Ce sa fac in continuare? A mai trecut cine prin ceva asemanator?
In aceasta situatie ma aflu si eu zilele trecute a cazut turatia la 3000 rpm dupa aproximativ 5 minute de mers, a aparut imediat service vehicle soon, am oprit masina pornit din nou problema persista, am am mai pornit-o inca o data si nu a mai avut nimic masina. Dupa vreo 4 ore am pornit'o iar din nou acesi problema. Incepand cu urmatoarea zi masina nu mai are acesta problema si au trecut 7 zile. M'am mobilizat am mers la service ( sa vad ce are) , la tester a indicat eroare la senzor vibrochen si axul cu came, a zis ca trebuie sa verifice rolele la distributie, este verificata distributia totul ok.
Pune din nou testerul si arata bujia 1 si 2 arsa
( am mai avut bujia 4 arsa si am aparea permanent service soon, acum nu imi apare. Am schimbat acum 10 luni toate 4 bujiile inca sunt in garantie)
Pana la urma a zis ca este problema cu alternatorul, da variati de curent si afecteaza senzori ( in timp este afecat computerul ) am mers azi dimineata la electrcian, a fost verificata incarcarea 14.7 si
totul e in parametri.
Sa fie problema cu filtru de particule? am gasit scris pe un site cum ca fost omis la insignia martorul pentru filtru de particule, sa fie adevarat?
Ce sa fac in continuare? A mai trecut cine prin ceva asemanator?
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Paul G
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Teleorman
- Masina: Insignia 2009 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2017
- Mesaj Privat
Problema a fost remediata. Senzorul de presiune era ars, a fost schimbat, iar acum merge frumos si normal. Daca ma luam dupa primele doua Service uri auto taiam filtrul de particule, plateam niste bani aiurea si tot la fel mergea. Sper ca acest post sa ajute pe viitor daca sunt probleme similare. Sa se remedieze cauza si nu efectul.
Kattila
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2019
- Mesaj Privat
Salutare
Sunt posesorul unui Opel insignia A 2.0 cdti 160 cp cu cutie manuala
Am și eu o problema.,de câteva zile am observat ca în mers când turația e pe undeva la 2000 rpm și o accelerez mai brusc turometrul sare direct la 2600 rpm pentru câteva clipe fãrã ca mașina sa accelereze dupã care revine la normal. Menționez ca asta se întâmplã doar de la treapta 3+
Dacã s-a mai confruntat cineva cu vreo problema similara?
Mulțumesc anticipat
Sunt posesorul unui Opel insignia A 2.0 cdti 160 cp cu cutie manuala
Am și eu o problema.,de câteva zile am observat ca în mers când turația e pe undeva la 2000 rpm și o accelerez mai brusc turometrul sare direct la 2600 rpm pentru câteva clipe fãrã ca mașina sa accelereze dupã care revine la normal. Menționez ca asta se întâmplã doar de la treapta 3+
Dacã s-a mai confruntat cineva cu vreo problema similara?
Mulțumesc anticipat
- vvede
- **
- 185 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 185
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Kattila
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2019
- Mesaj Privat
- vvede
- **
- 185 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 185
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Kattila
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2019
- Mesaj Privat
- vvede
- **
- 185 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2006
vvede
- Mesaje scrise: 185
- Locatie:
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Kattila
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2019
- Mesaj Privat