- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- shokaliptiku
- **
- 114 mesaje
- din 30 Dec 2009
- Astra 2006
- Galati
shokaliptiku
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2009
- Mesaj Privat
da, imi cer scuze, m-am grabit.
astra h 2006 1.7 cdti dth.
motorul porneste, masina functioneaza normal
pe tester imi arata la 900 rpm arbore cotit / 3750 rpm axa came
( in mod normal axa came ar trebuie sa fie la jumatatea rpm arborelui cotit )
eram interesat daca am vro posibilitate sa verific cu un aparat de masura senzorul.
la ECU imi este teama sa umblu ( nici nu stiu unde este ) si presupun ca este o anumita procedura ...
Multumesc de raspuns !
astra h 2006 1.7 cdti dth.
motorul porneste, masina functioneaza normal
pe tester imi arata la 900 rpm arbore cotit / 3750 rpm axa came
( in mod normal axa came ar trebuie sa fie la jumatatea rpm arborelui cotit )
eram interesat daca am vro posibilitate sa verific cu un aparat de masura senzorul.
la ECU imi este teama sa umblu ( nici nu stiu unde este ) si presupun ca este o anumita procedura ...
Multumesc de raspuns !
FlorinIS
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salut,
problema mea la Astra H Z 14 XEP. Am pornit motorul, am bagat I si am vrut sa plec moment in care motorul a murit. La a 2-a incercare dupa ce am pornit motorul au ramas aprinsi martorii ESP si masina cu cheia.
Mergea la relanti si cand o acceleram murea. Scos din viteza turatia mergea pana la 1200 cu pedala la fund. Dupa cateva incercari esuate si dupa un repaos de 10 minute in care nu a facut nimic a pornit si a mers ca inainte.
In urma testului cu pedalele am urmatoarele erori:
ECN 150012: 150052: 152364 si 161450.
P1614 Immobiliser Wrong Signal Received Immobiliser B-008
P1523 Throttle Actuator Control Return Performance C-006
P1500 - Electronic Throttle Control Malfunction
Cred ca P1614 e mai veche, am patit cam de 4-5 ori sa pun contactul si sa nu se intample nimic. Scoteam cheia si apoi mergea.
Nu stiu ce inseamna:
P1523 Throttle Actuator Control Return Performance C-006
P1500 - Electronic Throttle Control Malfunction
Va multumesc!
problema mea la Astra H Z 14 XEP. Am pornit motorul, am bagat I si am vrut sa plec moment in care motorul a murit. La a 2-a incercare dupa ce am pornit motorul au ramas aprinsi martorii ESP si masina cu cheia.
Mergea la relanti si cand o acceleram murea. Scos din viteza turatia mergea pana la 1200 cu pedala la fund. Dupa cateva incercari esuate si dupa un repaos de 10 minute in care nu a facut nimic a pornit si a mers ca inainte.
In urma testului cu pedalele am urmatoarele erori:
ECN 150012: 150052: 152364 si 161450.
P1614 Immobiliser Wrong Signal Received Immobiliser B-008
P1523 Throttle Actuator Control Return Performance C-006
P1500 - Electronic Throttle Control Malfunction
Cred ca P1614 e mai veche, am patit cam de 4-5 ori sa pun contactul si sa nu se intample nimic. Scoteam cheia si apoi mergea.
Nu stiu ce inseamna:
P1523 Throttle Actuator Control Return Performance C-006
P1500 - Electronic Throttle Control Malfunction
Va multumesc!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
FlorinIS
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salut,
am curatat clapeta de acceleratie si am sters erorile. De atunci nu mai am probleme cu clapeta.
Dar de ieri am 2 erori, ECN 161600 si ECN 161450. Daca pana ieri am mai patit de 5-6 ori sa nu imi porneasca din prima, ieri cred ca am incercat de 10-12 ori sa o pornesc. Puneam contactul, dadeam sa o pornesc si nimic, imi clipea martorul masina cu cheie. La fel ca ceilalti colegi care au avut cele 2 erori. Am citit pe forum ca e de la baterie asa ca am pus o baterie noua. Sunt curios daca e de la ea, daca in 14 zile se vor sterge erorile si daca martorul masina cu cheie se va stinge inainte de a porni motorul.
O sa revin.
Dupa ce am citit, sunt curios daca cei care au schimbat bateria au mai avut erorile respective, insemnand ca au fost de la baterie si nu de le CIM.
Mentionez ca nu am avut nicio simptoma din cele scrise de colegii care au scris ca au probleme cu CIM-ul.
am curatat clapeta de acceleratie si am sters erorile. De atunci nu mai am probleme cu clapeta.
Dar de ieri am 2 erori, ECN 161600 si ECN 161450. Daca pana ieri am mai patit de 5-6 ori sa nu imi porneasca din prima, ieri cred ca am incercat de 10-12 ori sa o pornesc. Puneam contactul, dadeam sa o pornesc si nimic, imi clipea martorul masina cu cheie. La fel ca ceilalti colegi care au avut cele 2 erori. Am citit pe forum ca e de la baterie asa ca am pus o baterie noua. Sunt curios daca e de la ea, daca in 14 zile se vor sterge erorile si daca martorul masina cu cheie se va stinge inainte de a porni motorul.
O sa revin.
Dupa ce am citit, sunt curios daca cei care au schimbat bateria au mai avut erorile respective, insemnand ca au fost de la baterie si nu de le CIM.
Mentionez ca nu am avut nicio simptoma din cele scrise de colegii care au scris ca au probleme cu CIM-ul.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
johnelll
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2017
- Mesaj Privat
Ma puteti ajuta, va rog!
Am un opel astra H Z13dth si mi s-a aprins martorul cheita si nu se mai tura peste 1500 rot. La diagnoza (am facut vreo trei) a aparut eroarea
P 1600 (Replace Electronic Control Unit) si mecanicii mi-au zis ca e destul de grav, ca se poate detecta problema foarte greu ca e posibil sa fie ECU sau vreun contact.
In acelasi timp cu aceasta problema mi s-au mai aprins si senzorii de ABS si ESP dar despre aceasta problema mecanicii spun ca nu are treaba cu ECU)
As vrea sa stiu e chiar asa de mare problema?
Va multumesc!
Am un opel astra H Z13dth si mi s-a aprins martorul cheita si nu se mai tura peste 1500 rot. La diagnoza (am facut vreo trei) a aparut eroarea
P 1600 (Replace Electronic Control Unit) si mecanicii mi-au zis ca e destul de grav, ca se poate detecta problema foarte greu ca e posibil sa fie ECU sau vreun contact.
In acelasi timp cu aceasta problema mi s-au mai aprins si senzorii de ABS si ESP dar despre aceasta problema mecanicii spun ca nu are treaba cu ECU)
As vrea sa stiu e chiar asa de mare problema?
Va multumesc!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
johnelll
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2017
- Mesaj Privat
AJohn
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2020
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Ar fi bine sa verifici si cablajul, la senzor si la ecu - nu am acces acum la schemã dar cred ca acolo ajunge. Nu stiu daca nu cumva traseul mai trece printr-o " cupla" intermediara, cind ajung la calculator pot sa caut daca vrei, inclusiv altr cauze.
La cuple pot fi oxidari ale contactelor - se pot rezolva cu spray de contacte.
Poate mai intervine si altcineva.
Ar fi bine sa verifici si cablajul, la senzor si la ecu - nu am acces acum la schemã dar cred ca acolo ajunge. Nu stiu daca nu cumva traseul mai trece printr-o " cupla" intermediara, cind ajung la calculator pot sa caut daca vrei, inclusiv altr cauze.
La cuple pot fi oxidari ale contactelor - se pot rezolva cu spray de contacte.
Poate mai intervine si altcineva.
- MLucianPopa
- *
- 16 mesaje
- din 07 Aug 2022
MLucianPopa
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2022
- Mesaj Privat
redghola a scris:
Salut!
Cum ai rezolvat aceasta problema, ca si eu am patit-o acum!
Mersi!
euGENRAC a scris:
Salut, am si eu aceasi problema cu masina, imi poti spune si mie te rog cu m ai rezolvat problema.Ms
predageorge a scris:Am urmatorul cod de eroare ECN 000275 (p0002) l-am observat imediat dupa ce am avut o problema cu pornirea.Nu tine motorina in rampa din cate am inteles.As vrea sa stiu care este piesa responsabila de asta si eventual o modalitate de remediere.
Salut, am si eu aceasi problema cu masina, imi poti spune si mie te rog cu m ai rezolvat problema.Ms
Salut!
Cum ai rezolvat aceasta problema, ca si eu am patit-o acum!
Mersi!
- MLucianPopa
- *
- 16 mesaje
- din 07 Aug 2022
MLucianPopa
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2022
- Mesaj Privat
GGif
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2024
- Mesaj Privat