Arklight
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2016
- Mesaj Privat
Salutare oameni buni,
Am urmatoare problema cu motorul la Astra G 1.7 CDTI, 2006.
Simptome:
-motorul se opreste la relanti, aleator. Porneste imediat dupa incident;
-dupa cca 30 min de condus, daca ma opresc 10-15 min sa cumpar ceva de exemplu si incerc sa o repornesc, nu vrea sa o ia (invarte motorul fara probleme dar este ca si cum nu ar avea "scanteie"). Daca o mai las cca 10-15 min, porneste.
Mentiuni:
-motorul porneste bine cand e rece/cald afara si toarce rotund;
-nu am nici un martor aprins in bord;
-nu scoate fum; alb nici atat;
-consuma undeva la 7-7.5% in oras;
-mers in oras zilnic cu exceptia unei singure zile/sapt cand trebuie sa merg pe Centura si o mai tin in 120-130 km/h cativa km buni ca sa se mai curete;
-cateodata, se simte foarte fin o discontinuitate in functionare a motorului, in plaja 1800-2300 rpm cred. Nu am observat sa nu traga sau sa dea sa "moara". In acest caz motorul nu se opreste;
-am masina de un an. Nu i-am curatat clapeta de acceleratie si nici EGR. Nu am umblat la motor deloc.
Cod(uri) eroare:
Nu am ajuns inca la tester. Este programat azi. Nu apare nici un cod de eroare la testul agrafa.
Model: Astra G 1.7 CDTI
An fabricatie: 2006
Km: 202000
Cod motor: Z17DTL
Concret si pe pasi, ce sa fac ? (am o banuiala ca la tester nu imi va aparea nimic...)
Multumesc anticipat!
Am urmatoare problema cu motorul la Astra G 1.7 CDTI, 2006.
Simptome:
-motorul se opreste la relanti, aleator. Porneste imediat dupa incident;
-dupa cca 30 min de condus, daca ma opresc 10-15 min sa cumpar ceva de exemplu si incerc sa o repornesc, nu vrea sa o ia (invarte motorul fara probleme dar este ca si cum nu ar avea "scanteie"). Daca o mai las cca 10-15 min, porneste.
Mentiuni:
-motorul porneste bine cand e rece/cald afara si toarce rotund;
-nu am nici un martor aprins in bord;
-nu scoate fum; alb nici atat;
-consuma undeva la 7-7.5% in oras;
-mers in oras zilnic cu exceptia unei singure zile/sapt cand trebuie sa merg pe Centura si o mai tin in 120-130 km/h cativa km buni ca sa se mai curete;
-cateodata, se simte foarte fin o discontinuitate in functionare a motorului, in plaja 1800-2300 rpm cred. Nu am observat sa nu traga sau sa dea sa "moara". In acest caz motorul nu se opreste;
-am masina de un an. Nu i-am curatat clapeta de acceleratie si nici EGR. Nu am umblat la motor deloc.
Cod(uri) eroare:
Nu am ajuns inca la tester. Este programat azi. Nu apare nici un cod de eroare la testul agrafa.
Model: Astra G 1.7 CDTI
An fabricatie: 2006
Km: 202000
Cod motor: Z17DTL
Concret si pe pasi, ce sa fac ? (am o banuiala ca la tester nu imi va aparea nimic...)
Multumesc anticipat!
ridis
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2016
- Mesaj Privat
Buna seara!
Cam de o luna de zile, de cand s-a lasat frigul, si imediat dupa schimbarea uleiului, a filtrelor, a unei borne si a unui releu la alternator banuiesc, iata ca ma procopsesc cu o noua problema la modelul Meriva diesel, motor de 1.7 ce-l am. Dimineata, cand plec la servici, pornesc motorul dupa care ma invart prin jurul masinii ca s-o curat de gheata. Timp de vreo 10 min. motorul are fluctuatii de turatie, uneori se si opreste dupa care, in timpul zilei, merge ok. Foarte rar, mai are fluctuatii de turatie si in timpul zilei cand sunt oprit dar in rest merge perfect. Am pus-o pe tester si ....nimic. Mecanicul mi-a spus ca e posibil sa fie o problema mecanica la un injector care nu apare pe tester asta presupunand verificarea injectoarelor "pe banc", banuiesc ca o operatiune complexa. In final, mecanicul m-a trimis acasa spunandu-mi sa revin cand problema se va agrava. Ce credeti, va rog!
Multumesc
Cam de o luna de zile, de cand s-a lasat frigul, si imediat dupa schimbarea uleiului, a filtrelor, a unei borne si a unui releu la alternator banuiesc, iata ca ma procopsesc cu o noua problema la modelul Meriva diesel, motor de 1.7 ce-l am. Dimineata, cand plec la servici, pornesc motorul dupa care ma invart prin jurul masinii ca s-o curat de gheata. Timp de vreo 10 min. motorul are fluctuatii de turatie, uneori se si opreste dupa care, in timpul zilei, merge ok. Foarte rar, mai are fluctuatii de turatie si in timpul zilei cand sunt oprit dar in rest merge perfect. Am pus-o pe tester si ....nimic. Mecanicul mi-a spus ca e posibil sa fie o problema mecanica la un injector care nu apare pe tester asta presupunand verificarea injectoarelor "pe banc", banuiesc ca o operatiune complexa. In final, mecanicul m-a trimis acasa spunandu-mi sa revin cand problema se va agrava. Ce credeti, va rog!
Multumesc
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
Pentru Arklight,din simptome posibil senzor turatie vilbrochen /arbore cotit.De preferat ia l pe bosch.
Pentru Ridis,un test de retur la injectoare nu dureaza asa mult si nici nu ti trebuie cine stie ce echipament.Se pot vedea si din opcom la motor,functii speciale.daca motorul este z17dtl/h si are comunicare pe can.Alta cauza ar fi regulatorul de pe rampa.
Informatiile sunt prezente pe forum dar nu le cautati.
Pentru Ridis,un test de retur la injectoare nu dureaza asa mult si nici nu ti trebuie cine stie ce echipament.Se pot vedea si din opcom la motor,functii speciale.daca motorul este z17dtl/h si are comunicare pe can.Alta cauza ar fi regulatorul de pe rampa.
Informatiile sunt prezente pe forum dar nu le cautati.
ridis
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2016
- Mesaj Privat
Arklight
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2016
- Mesaj Privat
cmarius53 a scris:Pentru Arklight,din simptome posibil senzor turatie vilbrochen /arbore cotit.De preferat ia l pe bosch.
Pentru Ridis,un test de retur la injectoare nu dureaza asa mult si nici nu ti trebuie cine stie ce echipament.Se pot vedea si din opcom la motor,functii speciale.daca motorul este z17dtl/h si are comunicare pe can.Alta cauza ar fi regulatorul de pe rampa.
Informatiile sunt prezente pe forum dar nu le cautati.
Pentru Ridis,un test de retur la injectoare nu dureaza asa mult si nici nu ti trebuie cine stie ce echipament.Se pot vedea si din opcom la motor,functii speciale.daca motorul este z17dtl/h si are comunicare pe can.Alta cauza ar fi regulatorul de pe rampa.
Informatiile sunt prezente pe forum dar nu le cautati.
In primul rand, multumesc pt. feed-back .
Am bagat-o pe tester aseara.
Mi-a aparut un singur cod de eroare, respectiv 13350b (unknown error) pe care l-am cautat pe net dar nu am gasit nimic afara de altii care intrebau despre el...
L-am sters si urmaresc cu interes.
Ai idee ce este cu acest cod ?
*Am cautat senzorul de vibrochen pe autokarma.ro si am dat peste asta:
http://www.autokarma.ro/sen...78/10108/10349/30
Este ce trebuie ?
Multam
Arklight
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2016
- Mesaj Privat
ridis a scris:Buna seara!
Cam de o luna de zile, de cand s-a lasat frigul, si imediat dupa schimbarea uleiului, a filtrelor, a unei borne si a unui releu la alternator banuiesc, iata ca ma procopsesc cu o noua problema la modelul Meriva diesel, motor de 1.7 ce-l am. Dimineata, cand plec la servici, pornesc motorul dupa care ma invart prin jurul masinii ca s-o curat de gheata. Timp de vreo 10 min. motorul are fluctuatii de turatie, uneori se si opreste dupa care, in timpul zilei, merge ok. Foarte rar, mai are fluctuatii de turatie si in timpul zilei cand sunt oprit dar in rest merge perfect. Am pus-o pe tester si ....nimic. Mecanicul mi-a spus ca e posibil sa fie o problema mecanica la un injector care nu apare pe tester asta presupunand verificarea injectoarelor "pe banc", banuiesc ca o operatiune complexa. In final, mecanicul m-a trimis acasa spunandu-mi sa revin cand problema se va agrava. Ce credeti, va rog!
Multumesc
Cam de o luna de zile, de cand s-a lasat frigul, si imediat dupa schimbarea uleiului, a filtrelor, a unei borne si a unui releu la alternator banuiesc, iata ca ma procopsesc cu o noua problema la modelul Meriva diesel, motor de 1.7 ce-l am. Dimineata, cand plec la servici, pornesc motorul dupa care ma invart prin jurul masinii ca s-o curat de gheata. Timp de vreo 10 min. motorul are fluctuatii de turatie, uneori se si opreste dupa care, in timpul zilei, merge ok. Foarte rar, mai are fluctuatii de turatie si in timpul zilei cand sunt oprit dar in rest merge perfect. Am pus-o pe tester si ....nimic. Mecanicul mi-a spus ca e posibil sa fie o problema mecanica la un injector care nu apare pe tester asta presupunand verificarea injectoarelor "pe banc", banuiesc ca o operatiune complexa. In final, mecanicul m-a trimis acasa spunandu-mi sa revin cand problema se va agrava. Ce credeti, va rog!
Multumesc
Salutare
Din ce am mai citit pe forum si ce mai stiu si eu, iti recomand sa faci si o curatare de clapeta acceleratie. Apar depuneri de la carburant prost, regim de mers in oras etc.
Cauta un tutorial de curatare si poti sa o faci si tu. Nu este o chestiune complicata. Necesita doar atentie si rabdare. Oricum, nu strica.
Spor.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
ridis
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2016
- Mesaj Privat
ridis
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2016
- Mesaj Privat
Va salut dragi prieteni!
Am si eu o nelamurire privind felul mi-a functionat/cum imi va functiona masina. E posibil ca fluctuatiile de turatie ale motorului, la relanti, sa se datoreze unei fisuri a capacului de la chiulasa? Va marturisesc ca nu ma pricep deloc la masini. Cei de la service mi-au spus ca aceasta este problema plus o defectiune a trei din cele patru injectoare observata in urma asa numitului "test pe banc". Nu vor inlocui aceste injectoare dar le vor curata de calamina si le vor regla. Nu doresc sa verific buna credinta a celor de la service ci doar sa inteleg. Inainte de a o duce la reparat, masina functiona normal la drum intins, in afara localitatii, dar, in oras, mi se oprea motorul aproape la fiecare semafor. Am o Meriva de 1.7 diesel.
Multumesc
Am si eu o nelamurire privind felul mi-a functionat/cum imi va functiona masina. E posibil ca fluctuatiile de turatie ale motorului, la relanti, sa se datoreze unei fisuri a capacului de la chiulasa? Va marturisesc ca nu ma pricep deloc la masini. Cei de la service mi-au spus ca aceasta este problema plus o defectiune a trei din cele patru injectoare observata in urma asa numitului "test pe banc". Nu vor inlocui aceste injectoare dar le vor curata de calamina si le vor regla. Nu doresc sa verific buna credinta a celor de la service ci doar sa inteleg. Inainte de a o duce la reparat, masina functiona normal la drum intins, in afara localitatii, dar, in oras, mi se oprea motorul aproape la fiecare semafor. Am o Meriva de 1.7 diesel.
Multumesc
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Arklight
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2016
- Mesaj Privat
Arklight a scris:Salutare oameni buni,
Am urmatoare problema cu motorul la Astra G 1.7 CDTI, 2006.
Simptome:
-motorul se opreste la relanti, aleator. Porneste imediat dupa incident;
-dupa cca 30 min de condus, daca ma opresc 10-15 min sa cumpar ceva de exemplu si incerc sa o repornesc, nu vrea sa o ia (invarte motorul fara probleme dar este ca si cum nu ar avea "scanteie"). Daca o mai las cca 10-15 min, porneste.
Mentiuni:
-motorul porneste bine cand e rece/cald afara si toarce rotund;
-nu am nici un martor aprins in bord;
-nu scoate fum; alb nici atat;
-consuma undeva la 7-7.5% in oras;
-mers in oras zilnic cu exceptia unei singure zile/sapt cand trebuie sa merg pe Centura si o mai tin in 120-130 km/h cativa km buni ca sa se mai curete;
-cateodata, se simte foarte fin o discontinuitate in functionare a motorului, in plaja 1800-2300 rpm cred. Nu am observat sa nu traga sau sa dea sa "moara". In acest caz motorul nu se opreste;
-am masina de un an. Nu i-am curatat clapeta de acceleratie si nici EGR. Nu am umblat la motor deloc.
Cod(uri) eroare:
Nu am ajuns inca la tester. Este programat azi. Nu apare nici un cod de eroare la testul agrafa.
Model: Astra G 1.7 CDTI
An fabricatie: 2006
Km: 202000
Cod motor: Z17DTL
Concret si pe pasi, ce sa fac ? (am o banuiala ca la tester nu imi va aparea nimic...)
Multumesc anticipat!
Am urmatoare problema cu motorul la Astra G 1.7 CDTI, 2006.
Simptome:
-motorul se opreste la relanti, aleator. Porneste imediat dupa incident;
-dupa cca 30 min de condus, daca ma opresc 10-15 min sa cumpar ceva de exemplu si incerc sa o repornesc, nu vrea sa o ia (invarte motorul fara probleme dar este ca si cum nu ar avea "scanteie"). Daca o mai las cca 10-15 min, porneste.
Mentiuni:
-motorul porneste bine cand e rece/cald afara si toarce rotund;
-nu am nici un martor aprins in bord;
-nu scoate fum; alb nici atat;
-consuma undeva la 7-7.5% in oras;
-mers in oras zilnic cu exceptia unei singure zile/sapt cand trebuie sa merg pe Centura si o mai tin in 120-130 km/h cativa km buni ca sa se mai curete;
-cateodata, se simte foarte fin o discontinuitate in functionare a motorului, in plaja 1800-2300 rpm cred. Nu am observat sa nu traga sau sa dea sa "moara". In acest caz motorul nu se opreste;
-am masina de un an. Nu i-am curatat clapeta de acceleratie si nici EGR. Nu am umblat la motor deloc.
Cod(uri) eroare:
Nu am ajuns inca la tester. Este programat azi. Nu apare nici un cod de eroare la testul agrafa.
Model: Astra G 1.7 CDTI
An fabricatie: 2006
Km: 202000
Cod motor: Z17DTL
Concret si pe pasi, ce sa fac ? (am o banuiala ca la tester nu imi va aparea nimic...)
Multumesc anticipat!
Am rezolvat problema de ceva timp, insa abia acum mi-am adus aminte sa mai si povestesc cum am reusit...
Cmarius53 a avut dreptate! Era senzorul de turatie arbore cotit (vibrochen). M-am hazardat, nu am mai dat pe la service, mi-am ascultat instinctul si sfaturile citite si l-am luat de la Autokarma (Pantelimon), producator BOSCH, dar chiar si asa am avut surpriza sa constat ca este cu cca 1.5-2 cm mai scurt in fir decat cel original! Din acest motiv, nu am reusit sa-l mai fixez in clema de tip "U" din podea si a trebuit sa-l prind cu un soricel...De cand am inlocuit senzorul nu am mai avut niciuna din problemele descrise mai sus. Senzorul costa cca 250 de lei.
P.S: Cei care va regasiti masina in simptomele de mai sus, sper sa va ajute! Succes!
C
- Negraru Andrei
- *
- 3 mesaje
- din 09 Jun 2017
- Astra 2005 Z13DTH
- Timis
Negraru Andrei
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am un Opel Astra H 1.3 CDTI diesel 2005,si am avut ceva probleme cu oscilatiile la turometru in trecut,dupa care sa accentuat in sensul ca imi oprea motorul in mers (luam contactul il puneam si pornea).Samptamana trecuta cand s-a oprit nu a mai vrut sa porneasca deloc (borna la baterie data jos,verificat relee si sigurante,dat curent,spray etc.).Dupa ce am citit acest articol,am schimbat senzorul de la volanta si culmea a pornit la prima cheie.Dupa doua zile de mers in parametrii (ca si noua),astazi a inceput sa oschileze turometru si s-a oprit in mers fara sa o mai pot porni.Imi puteti spune daca a mai patit cineva aceasta problema, senzor volanta defect iara , contact imperfect (unde?),unitate motor defecta, ceva idei unde sa mai caut ? Multumesc.
Am un Opel Astra H 1.3 CDTI diesel 2005,si am avut ceva probleme cu oscilatiile la turometru in trecut,dupa care sa accentuat in sensul ca imi oprea motorul in mers (luam contactul il puneam si pornea).Samptamana trecuta cand s-a oprit nu a mai vrut sa porneasca deloc (borna la baterie data jos,verificat relee si sigurante,dat curent,spray etc.).Dupa ce am citit acest articol,am schimbat senzorul de la volanta si culmea a pornit la prima cheie.Dupa doua zile de mers in parametrii (ca si noua),astazi a inceput sa oschileze turometru si s-a oprit in mers fara sa o mai pot porni.Imi puteti spune daca a mai patit cineva aceasta problema, senzor volanta defect iara , contact imperfect (unde?),unitate motor defecta, ceva idei unde sa mai caut ? Multumesc.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Negraru Andrei
- *
- 3 mesaje
- din 09 Jun 2017
- Astra 2005 Z13DTH
- Timis
Negraru Andrei
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat