CTarlea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2017
- Mesaj Privat
Simptome: regenerare DPF & oscilatii relanti
Cod(uri) eroare:
----
Model: A17DTJ
An fabricatie: 2010
Cod motor: W0LPD6EG6AG049013
Buna ziua tuturor,
sunt posesorul unui Opel Astra J (an fab. 2010). Detin acest autoturism din august 2015. Mentionez ca la putin timp de la cumparare au aparut acele oscilatii ale turometrului la relanti. Uneori aceste oscilatii erau foarte agresive, uneori treceau zile si turometrul nici nu se clintea iar motorul functiona foarte placut. Am citit ca e regulatorul, ca trebuie curatat, unii au spus ca degeaba il cureti ca el iarasi va incepe sa faca la fel, astfel ca nu am considerat a fi o problema foarte mare, pentru ca, motorul se comporta f bine, nu pierde din putere, nu se limiteaza la turatii..etc.
Incepand cu anul acesta, pe langa oscilatii, se pare ca regenerarea se face parca mai des sau poate asa am impresia. Daca consider ca poate, doar mi se pare, problema e ca si atunci cand apare, regenerarea se face foarte greu. Ultima oara am mers aprox. 30-40 de km ca sa imi dispara martorul din bord. Si stiu sigur ca nu e normal sa mergi atat de mult
Am intrebat in stanga si in dreapta si mi s-a spus ca probabil e de la vreun injector, Le-am scos si le-am verificat. Injectoarele sunt ok, am schimbat si rampa de retur la injectoare si niste garnituri, am curatat regulatorul, dar oscilatiile tot le am. Nu stiu momentan cand s-au cum va fi urmatoarea regenerare.
Legat de regenerari, nu m-ar deranja atat de mult daca le face greu sau des...ma deranjeaza ca imi strica uleiul. anul acesta l-am schimbat deja de 2 ori. e absurd tinand cont ca se recomanda la 10000 km ). Presupun ca din cauza acestor regenerari care se fac greu, cantitatea de motorina injectata este prea mare si pierde imediat din vascozitate.
In fine, revenind la ultima aparitie in service (adica ieri), am intrebat: Ce se intampla?, injectoarele sunt ok, regulatorul l-ai curatat, ce ai mai gasit?
raspunsul a fost ca a gasit span in instalatie, span care provine de la pompa de injectie. pistonasul pompei este foarte uzat si genereaza acea pilitura sau span, depinde cum vreti sa il numiti. mi-a spus ca daca schimb pompa de injectie oscialtiile vor disparea, dar e aprox 3000 RON, sa ca nu e singura parere de care am nevoie.
Ce pareri aveti?Am gasit probleme asemanatoare pe acest forum iar cu ocazia aceasta imi cer scuze daca am facut double post, insa am vrut sa prezint problema in detaliu poate e mai de ajutor. Daca credeti ca ati avut problema asemanatoare si vreti sa ajutati v-as fi recunoscator. Daca mai doriti detalii, eu va mai dau.
Multumesc!
Cod(uri) eroare:
----
Model: A17DTJ
An fabricatie: 2010
Cod motor: W0LPD6EG6AG049013
Buna ziua tuturor,
sunt posesorul unui Opel Astra J (an fab. 2010). Detin acest autoturism din august 2015. Mentionez ca la putin timp de la cumparare au aparut acele oscilatii ale turometrului la relanti. Uneori aceste oscilatii erau foarte agresive, uneori treceau zile si turometrul nici nu se clintea iar motorul functiona foarte placut. Am citit ca e regulatorul, ca trebuie curatat, unii au spus ca degeaba il cureti ca el iarasi va incepe sa faca la fel, astfel ca nu am considerat a fi o problema foarte mare, pentru ca, motorul se comporta f bine, nu pierde din putere, nu se limiteaza la turatii..etc.
Incepand cu anul acesta, pe langa oscilatii, se pare ca regenerarea se face parca mai des sau poate asa am impresia. Daca consider ca poate, doar mi se pare, problema e ca si atunci cand apare, regenerarea se face foarte greu. Ultima oara am mers aprox. 30-40 de km ca sa imi dispara martorul din bord. Si stiu sigur ca nu e normal sa mergi atat de mult
Am intrebat in stanga si in dreapta si mi s-a spus ca probabil e de la vreun injector, Le-am scos si le-am verificat. Injectoarele sunt ok, am schimbat si rampa de retur la injectoare si niste garnituri, am curatat regulatorul, dar oscilatiile tot le am. Nu stiu momentan cand s-au cum va fi urmatoarea regenerare.
Legat de regenerari, nu m-ar deranja atat de mult daca le face greu sau des...ma deranjeaza ca imi strica uleiul. anul acesta l-am schimbat deja de 2 ori. e absurd tinand cont ca se recomanda la 10000 km ). Presupun ca din cauza acestor regenerari care se fac greu, cantitatea de motorina injectata este prea mare si pierde imediat din vascozitate.
In fine, revenind la ultima aparitie in service (adica ieri), am intrebat: Ce se intampla?, injectoarele sunt ok, regulatorul l-ai curatat, ce ai mai gasit?
raspunsul a fost ca a gasit span in instalatie, span care provine de la pompa de injectie. pistonasul pompei este foarte uzat si genereaza acea pilitura sau span, depinde cum vreti sa il numiti. mi-a spus ca daca schimb pompa de injectie oscialtiile vor disparea, dar e aprox 3000 RON, sa ca nu e singura parere de care am nevoie.
Ce pareri aveti?Am gasit probleme asemanatoare pe acest forum iar cu ocazia aceasta imi cer scuze daca am facut double post, insa am vrut sa prezint problema in detaliu poate e mai de ajutor. Daca credeti ca ati avut problema asemanatoare si vreti sa ajutati v-as fi recunoscator. Daca mai doriti detalii, eu va mai dau.
Multumesc!
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- CLucianMihai
- *
- 3 mesaje
- din 11 Feb 2017
- Astra 2011 A17dtj
- Cluj
CLucianMihai
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2011 A17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2017
- Mesaj Privat
CTarlea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2017
- Mesaj Privat
- CLucianMihai
- *
- 3 mesaje
- din 11 Feb 2017
- Astra 2011 A17dtj
- Cluj
CLucianMihai
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2011 A17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2017
- Mesaj Privat
CTarlea
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2017
- Mesaj Privat
EMirica
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2017
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Poti sa crezi ce vrei,dar nu se strica din cauza motorinei,asta sigur.
Cand mi-am cumparat masina,avea apox. 1,5 ani din DE si avea fluctuatii,asa ca am dat regulatorul jos si am masurat rugozitatea la interior(cu rugozimetru) si arata bine.
La pistonas nu mai era cazul,se vedea cu ochiul liber cum arata,asa ca mi-am facut altul dupa model si din aprilie 2014 merge fara pic de oscilatie.
Cand mi-am cumparat masina,avea apox. 1,5 ani din DE si avea fluctuatii,asa ca am dat regulatorul jos si am masurat rugozitatea la interior(cu rugozimetru) si arata bine.
La pistonas nu mai era cazul,se vedea cu ochiul liber cum arata,asa ca mi-am facut altul dupa model si din aprilie 2014 merge fara pic de oscilatie.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Pe pistonas nu apar zgarieturi. Pur si simplu, din cauza gravitației si a pozitiei lui(lucreaza in pozitie orizontalã ), se freacã in partea de jos si dispare luciul. Se matuieste pur si simplu. Corpul in care intra nu pare sa aiba aceasta problema, cel putin cat am reusit eu sa vad:probabil e fãcut dintr-un material mult mai dur.
Daca se lepuieste, probabil mai functioneaza o vreme. Dar sigur nu va fi in parametri deoarece toleranța intre piese se mãrește.
Daca se lepuieste, probabil mai functioneaza o vreme. Dar sigur nu va fi in parametri deoarece toleranța intre piese se mãrește.
- MNarcis657
- *
- 1 mesaje
- din 28 Jul 2020
MNarcis657
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2020
- Mesaj Privat
CTarlea a scris:Simptome: regenerare DPF & oscilatii relanti
Cod(uri) eroare:
----
Model: A17DTJ
An fabricatie: 2010
Cod motor: W0LPD6EG6AG049013
Buna ziua tuturor,
sunt posesorul unui Opel Astra J (an fab. 2010). Detin acest autoturism din august 2015. Mentionez ca la putin timp de la cumparare au aparut acele oscilatii ale turometrului la relanti. Uneori aceste oscilatii erau foarte agresive, uneori treceau zile si turometrul nici nu se clintea iar motorul functiona foarte placut. Am citit ca e regulatorul, ca trebuie curatat, unii au spus ca degeaba il cureti ca el iarasi va incepe sa faca la fel, astfel ca nu am considerat a fi o problema foarte mare, pentru ca, motorul se comporta f bine, nu pierde din putere, nu se limiteaza la turatii..etc.
Incepand cu anul acesta, pe langa oscilatii, se pare ca regenerarea se face parca mai des sau poate asa am impresia. Daca consider ca poate, doar mi se pare, problema e ca si atunci cand apare, regenerarea se face foarte greu. Ultima oara am mers aprox. 30-40 de km ca sa imi dispara martorul din bord. Si stiu sigur ca nu e normal sa mergi atat de mult
Am intrebat in stanga si in dreapta si mi s-a spus ca probabil e de la vreun injector, Le-am scos si le-am verificat. Injectoarele sunt ok, am schimbat si rampa de retur la injectoare si niste garnituri, am curatat regulatorul, dar oscilatiile tot le am. Nu stiu momentan cand s-au cum va fi urmatoarea regenerare.
Legat de regenerari, nu m-ar deranja atat de mult daca le face greu sau des...ma deranjeaza ca imi strica uleiul. anul acesta l-am schimbat deja de 2 ori. e absurd tinand cont ca se recomanda la 10000 km ). Presupun ca din cauza acestor regenerari care se fac greu, cantitatea de motorina injectata este prea mare si pierde imediat din vascozitate.
In fine, revenind la ultima aparitie in service (adica ieri), am intrebat: Ce se intampla?, injectoarele sunt ok, regulatorul l-ai curatat, ce ai mai gasit?
raspunsul a fost ca a gasit span in instalatie, span care provine de la pompa de injectie. pistonasul pompei este foarte uzat si genereaza acea pilitura sau span, depinde cum vreti sa il numiti. mi-a spus ca daca schimb pompa de injectie oscialtiile vor disparea, dar e aprox 3000 RON, sa ca nu e singura parere de care am nevoie.
Ce pareri aveti?Am gasit probleme asemanatoare pe acest forum iar cu ocazia aceasta imi cer scuze daca am facut double post, insa am vrut sa prezint problema in detaliu poate e mai de ajutor. Daca credeti ca ati avut problema asemanatoare si vreti sa ajutati v-as fi recunoscator. Daca mai doriti detalii, eu va mai dau.
Multumesc!
Cod(uri) eroare:
----
Model: A17DTJ
An fabricatie: 2010
Cod motor: W0LPD6EG6AG049013
Buna ziua tuturor,
sunt posesorul unui Opel Astra J (an fab. 2010). Detin acest autoturism din august 2015. Mentionez ca la putin timp de la cumparare au aparut acele oscilatii ale turometrului la relanti. Uneori aceste oscilatii erau foarte agresive, uneori treceau zile si turometrul nici nu se clintea iar motorul functiona foarte placut. Am citit ca e regulatorul, ca trebuie curatat, unii au spus ca degeaba il cureti ca el iarasi va incepe sa faca la fel, astfel ca nu am considerat a fi o problema foarte mare, pentru ca, motorul se comporta f bine, nu pierde din putere, nu se limiteaza la turatii..etc.
Incepand cu anul acesta, pe langa oscilatii, se pare ca regenerarea se face parca mai des sau poate asa am impresia. Daca consider ca poate, doar mi se pare, problema e ca si atunci cand apare, regenerarea se face foarte greu. Ultima oara am mers aprox. 30-40 de km ca sa imi dispara martorul din bord. Si stiu sigur ca nu e normal sa mergi atat de mult
Am intrebat in stanga si in dreapta si mi s-a spus ca probabil e de la vreun injector, Le-am scos si le-am verificat. Injectoarele sunt ok, am schimbat si rampa de retur la injectoare si niste garnituri, am curatat regulatorul, dar oscilatiile tot le am. Nu stiu momentan cand s-au cum va fi urmatoarea regenerare.
Legat de regenerari, nu m-ar deranja atat de mult daca le face greu sau des...ma deranjeaza ca imi strica uleiul. anul acesta l-am schimbat deja de 2 ori. e absurd tinand cont ca se recomanda la 10000 km ). Presupun ca din cauza acestor regenerari care se fac greu, cantitatea de motorina injectata este prea mare si pierde imediat din vascozitate.
In fine, revenind la ultima aparitie in service (adica ieri), am intrebat: Ce se intampla?, injectoarele sunt ok, regulatorul l-ai curatat, ce ai mai gasit?
raspunsul a fost ca a gasit span in instalatie, span care provine de la pompa de injectie. pistonasul pompei este foarte uzat si genereaza acea pilitura sau span, depinde cum vreti sa il numiti. mi-a spus ca daca schimb pompa de injectie oscialtiile vor disparea, dar e aprox 3000 RON, sa ca nu e singura parere de care am nevoie.
Ce pareri aveti?Am gasit probleme asemanatoare pe acest forum iar cu ocazia aceasta imi cer scuze daca am facut double post, insa am vrut sa prezint problema in detaliu poate e mai de ajutor. Daca credeti ca ati avut problema asemanatoare si vreti sa ajutati v-as fi recunoscator. Daca mai doriti detalii, eu va mai dau.
Multumesc!
Salut,eu am aceeasi masina Astra j 2010 1.7 110CP,regenerarile se fac des si la fel cu motorima in ulei,insa la turatiile aiurea le-am dat d cap si anume am schimbat un senzor la pompa d motorina undeva la 450 lei cu totul si de aproape 1 an nu mai am treaba cu oscilatiile aiurea!mai raman regenaerare dese cred ca o sa incerc sa curat DPF-ul.