bombel
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2009
- Mesaj Privat
Simptome:
Salut ! Am un Opel Antara 2231 și întâmpin o problema , un spețã : scoate un fum alb , trepideazã se oprește în mers și nu mai pornește . Daca incerc cheie , la fel , fum mult pe eșapament . Am fost la un bãiat cu un tester și mi-a dat 2 erori : 1. Senzor temperatura injectoare( nu știam cã existã așa ceva) și regulator pompa injecție . P0900 cred (nu am reținut) . Daca mașina de rãcește , îmi pornește și merge pentru o perioada scurta de timp dupã care face la fel . Ce ar putea fi ? Mulțumesc !
Model: Antara
An fabricatie: 2011
Cod motor:
Salut ! Am un Opel Antara 2231 și întâmpin o problema , un spețã : scoate un fum alb , trepideazã se oprește în mers și nu mai pornește . Daca incerc cheie , la fel , fum mult pe eșapament . Am fost la un bãiat cu un tester și mi-a dat 2 erori : 1. Senzor temperatura injectoare( nu știam cã existã așa ceva) și regulator pompa injecție . P0900 cred (nu am reținut) . Daca mașina de rãcește , îmi pornește și merge pentru o perioada scurta de timp dupã care face la fel . Ce ar putea fi ? Mulțumesc !
Model: Antara
An fabricatie: 2011
Cod motor:
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Eu ma intreb...,de ce ai mai fost la tester...? Erorile nu le stii,dar vrei sfaturi corecte...! Cel ce a facut testul,nu a dat nici o solutie tehnica de rezolvare(acceptind ideea ca a stiut sa citeasca valorile reale si mai ales sa le interpreteze corect)... Situatia in care te aflii,nu e de invidiat! Pe forum,raspunsurile depind de calitatea informatiilor pe care le furnizezi...,asta e!
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
bombel
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
in lumea tehnica plina de testere ajungi sa nu auzi ca bate motorul sau ca nu merge bine din cauza ca testerul iti zice ca nu are nimik...un dus rece pe vremea asta e numai bun dar doar daca te relaxeaza si nu ai in minte doar testere calculatoare in general electrotehnica si langa tine un pachet de tigari pe gata si o scrumiera plina
bombel
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
probabil ca de la regulatorul de presiune pleaca problemele si de acolo poate ca are influenta asupra temperaturii de care vorbesti.
cel mai corect mergi la cineva care are tester dar stie sa il si foloseasca corect sau sa interpreteze erorile si mai ales valorile citite si daca nu fa poze cu erorile si valorile citite si cei de pe forum care au habar isi pot da cu parerea...
problema o vei rezolva tot numai la fata locului cu un mecanic sau electromecanic bun. succes si revino cu rezolvarea problemei.
cel mai corect mergi la cineva care are tester dar stie sa il si foloseasca corect sau sa interpreteze erorile si mai ales valorile citite si daca nu fa poze cu erorile si valorile citite si cei de pe forum care au habar isi pot da cu parerea...
problema o vei rezolva tot numai la fata locului cu un mecanic sau electromecanic bun. succes si revino cu rezolvarea problemei.
bombel
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
bombel
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2009
- Mesaj Privat
Înlocuit supapa presiune rampã , recondiționat injectoare - problema rezolvatã . Se presupune cã problema a fost de la motorina . Pânã în ziua în care mașina s-a oprit am pus doar de la Rompetrol , motorina 51 , în ziua respectivã , și singura data , am pus motorina 55 . Bãieții de la service au spus cã a fost foarte "uscata" și de aici problema mea . Sunt sceptic în ceea ce privește "e motorina de vina" , dar e bine cã am rezolvat .
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
bombel
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2009
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Sa stiti ca exista o samanta de adevar si cu motorina prea slaba in grasimi = lipsa ungerii. Parafina care exista inainte in motorina pentru asta era, sa unga, si motorina de la rompetrol baga keropur in ea,automat devine mai uscata chiar daca da un surplus de putere. Cumparati ulei 2T pentru amestec si bagati in motorina ca sa ungeti sistemul de injectie, in felul asta ajutati piesele sa nu se uzeze.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
alex_paval a scris:Sa stiti ca exista o samanta de adevar si cu motorina prea slaba in grasimi = lipsa ungerii. Parafina care exista inainte in motorina pentru asta era, sa unga, si motorina de la rompetrol baga keropur in ea,automat devine mai uscata chiar daca da un surplus de putere. Cumparati ulei 2T pentru amestec si bagati in motorina ca sa ungeti sistemul de injectie, in felul asta ajutati piesele sa nu se uzeze.
Daca era de la motorinã, se stricau toate 4 injectoarele, nu doua.
Sistemul de injecție e proiectat sa meargã cu astfel de motorinã.
Treaba e ca mtbf-ul oricarui obiect a scazut. Suntem o piata de consum.
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
normal ca uzura e cauzata de motorina inclusiv roti, placute de frana etc...daca nu era ea nu se invartea roata....
oricum e bine ca ai rezolvato si cert e ca nu i-a cazut bine motorina,, motorina cu detonatie mai puternica dupa o lunga folosire de motorina normala...oricum cele superioare de la rompetrol sunt foarte puternice...fiind puternice normal ca tre sa fie mai fine mai volatile afectand asfel tot ce tine de plasticuri,cauciucuri pana la injectoare si pompe de inalta..
oricum e bine ca ai rezolvato si cert e ca nu i-a cazut bine motorina,, motorina cu detonatie mai puternica dupa o lunga folosire de motorina normala...oricum cele superioare de la rompetrol sunt foarte puternice...fiind puternice normal ca tre sa fie mai fine mai volatile afectand asfel tot ce tine de plasticuri,cauciucuri pana la injectoare si pompe de inalta..