Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • cammaro

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti si sper sa ma ajutați si pe mine în problema mea. Am cumpãrat de curând un opel astra g bertone din 2001 de la cineva. Masina a fost foarte ieftinã stiind ca are probleme la motor. Deci...cand pornesc motorul acul de la apã incepe sa urce rapid si dupa 4 sau 5 minute de mers la relanti ajunge deja la aproape de 100 de grade. Cineva mi.a spus ca devinã ar fi garnitura de chiuloasa care trebuie schimbatã. Implicit trebuie rectificata si chiuloasa si tot ce trebuie. Pe partea stângã (cum te uiți la motor) furtunele se încãlzesc...in schimb pe dreapta sunt in continuare reci. Cel care a avut masina ã scos termostatul (acum este pus din nou la locul lui) iar radiatorul de rãcire nu era pt acest model (acum are radiator nou). Electroventilatorul funcționeazã! Astept sfaturi si idei de la voi!
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dupa ce ajunge la 100 grade, merge si mai departe? Sau ramane acolo?
Cand s-a scos termostatul, nu cumva s-a pus altul, altundeva?
Pompa de apa ce face?
  • cammaro

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut. Nu am lãsat.o sa meargã mai sus de teamã sa nu mai pateasca si altceva. Altul, altundeva? Unde ar putea fi pus în alta parte? Sa fi fost oare atât de nebun?!? Unde sa ma uit in alta parte? Pompa de apã bãnuiesc ca e ok...nu face zgomote ciudate sau altceva!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai putea avea un termostat pe furtunul de tur de la radiator (era mai demult o discutie, care prezenta montarea unui termostat de dacie pe furtunul de tur ca solutie de avarie)
Mai e de verificat daca ventilatorul functioneaza, daca radiatorul nu e infundat... Inclusiv daca indicatorul din bord nu e decalibrat.
  • cammaro

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ventilatorul funcționeazã, radiatorul este nou...pus de trei zile. Am verificat si furtunul si nu e nimic acolo. Cu indicatorul de la bord nu stiu ce sa zic ...nu mã pricep chiar deloc! Stiu doar ca pe stânga (cum te uiți la motor) se încinge rãu furtunul iar pe dreapta este rece in continuare!
  • raduandrei77

  • Mesaje scrise: 778
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cu radiatorul vechi se ridica apa la 100? Un prieten de-al meu a patit la un peugeot aceasi problema si era de la radiator.
  • cammaro

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Exact la fel si cu cel vechi. Ma gandesc ca e de la garnitura de chiuloasa sau de la pompa de apã!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu se încinge rediatorul,inseamna ca nu circula lichidul: ori Pompa de apa e distrusã,ori ceva blocheazã circuitul(un termostat pus aiurea pe circuit)
  • cammaro

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am sa dau pompa de apã jos. Oricum am cumpãrat si pompa si distributia....si multe altele pt motor! Cand o sa desfac chiuloasa si distributia am sa va anunt ce a fost de buna!
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
De la garnitura de chiulasa nu se comporta asa. Eu cred ca pompa de apa e de vina, palete rupte etc. Sau canal de racire obturat.
  • cammaro

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca asa este. Am sa dau pompa jos sa vedem ce e acolo!
  • NCristianGeorge

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Slt am și eu un Opel astra g 1,6 8 valve și nu mi trece temperatura de primele doua liniuțe doar dacã sunt i n oraș prins în trafic trece de 80 de grade menționez ca sâmbãtã am schimbat distribuția, pompa de apa, și termostatul. E posibil sa se fi blocat asa repede pe deschis?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Asa pare .. dar de cand l-ai schimbat, nu a urcat deloc temperatura pana la normal? Poate e un termostat cu o temperatura de deschidere (mult) mai scazuta sau termometrul de bord masoara eronat ...
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Cauzele supre-incalzirii pot fi urmatoarele (nu neaparat in ordinea asta si nu neaparat doar una):

- nivel insuficient lichid racire
- garnitura de chiuloasa sparta (ori iti baga antigel in apa sau invers si tot uleiul devine o spuma galbuie, ori iti fierbe motorul - caz in care in care, cu motorul pornit, ar tb sa vezi bule de aer in vasul de expansiune - este compresia care se pierde)
- termostat blocat pe inchis sau semi-inchis - verifici furtunul gros (cum stai cu fata la masina, cel central-stanga care pleaca din radiator inspre motor). Cu apa la 90 grade (teroretic, termostat deschis), el tb sa fie cald, semn ca termostatul lucreaza si a deschis circuitul mare. Daca e rece, e clar ca termostatul ori nu exista, ori e blocat pe deschis
- sonda temperatura defecta / cablaj / indicatie eronata in bord - mai rar
- electroventilator care nu lucreaza intre 90-100. La 100 grade si dupa intra in mod avarie si merge la turatie maxima
- pompa apa care nu lucreaza
- circuit infundat (radiator / furtun)

Eu as verifica prima data termostatul (pierzi tot antigelul) si pompa de apa. Cam astea le vad suspecte. Roaga-te sa nu fie garnitura de chiuloasaș se schimba, dar costa o mica avere si cred ca e mai ieftin sa schimbi motorul cu totul (din dezmembrari).

Acum, tb sa-ti dau si o veste proasta: daca Bertone e cel din poza, atunci a avut un impact frontal. Bara fata nu e de Bertone, e de Astra G, farurile la fel. Pe Bertone s-au pus doar faruri cu tenta neagra.
Intelege de aici ca ar tb sa verifici si radiatorul.

Sper sa rezolvi cat mai repede si cat mai ieftin si sa te bucuri de masina!

Alex
  • cammaro

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut Alex. Am dat deja chiuloasa jos si astazi am luat.o de la rectificat, planat....schimbat semeringuri de supape...tot. intradevar pana acum am dat o mica avere si luam lejer un alt motor de la dezmembrari. Masina are si radiator nou acum! Nu a fost lovitã...bara nu o mai avea pt cã cel care a avut masina înainte...a vândut bara de pe ea! Iar farurile sunt cu tenta neagrã doar ca nu se observã in pozã. Bara e pusa de mine provizoriu ca sa sã nu mai stea masina fara bara. A fost solutia mai ieftinã pt ca acum primeazã motorul si abia apoi umblu si la estetic! I.am cumpãrat si termostat nou ( masina nici macar nu mai avea termostat) plus kit distributie ina, pompa de apã hepu, curea accesorii gates...etc! Am preferat sa fac acest motor....unu la mâna pt ca este al ei si doi....stiu ce am bãgat în ea si stiu ca de acum încolo nu vor mai fi probleme! Doar ca....nu reusesc sa dau pompa de apã jos ....probabil a fost lipitã cu vreo pasta ceva! Cele trei 3 suruburi le.am desfãcut si totusi nu se desface de acolo...
  • cammaro

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Bertonele a fost resuscitat! Dupã ce am schimbat garnitura de chiuloasa, am rectificat complet chiuloasa....kit distributie schimbat si pompa de apã plus ulei,filtre,antigel....etc etc etc...masina a iesit din nou pe strãzile capitalei. Problema a fost pompa de apã ( fulia din bloc era ruptã) si garnitura de chiuloasa!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Garnitura a suferit din cauza pompei. Daca pompa era schimbatã la timp, nu se intampla.

Dar, partea buna este ca ai un motor brici😎
  • cammaro

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Dacã fostul proprietar se ocupa ocupa de masinã...era Ok! Dar masina are un motor brici acum si va fi din ce în ce mai bine pt ea!
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Toata stima si respectul pentru rabdare si lucrare!

Sa-i arati degetul mijlociu fostului proprietar.
  • cammaro

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc mult Alex! Sã stii ca asa ar trebui. Pana una alta ne bucurãm împreunã unul de celãlalt. Mai am de lucru la ea dar de acum încolo sunt doar lucruri ce tin de infrumusetare. Vreau ca încet încet sa.si recapete strãlucirea aceea de altã data!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR