- RaduRek
- OP
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Azi am executat primele verificari mai ample si corectiile necesare la noua mea achizitie Zafira Tourer Innovations, cumparata second la 158.000 km. (masina rulata in Germania).
Am inceput cu verificari mai la indemana si anume: roti, jante, sistem de franare, geometrie, toate platite pe linii de testare. Nu au fost probleme majore, doar la unghiul de fuga o mica abatere, 1 grad pe roata din dreapta mai deschis, s-a corectat. Tragea fff putin dreapta masina, se simtea mai mult la viteze mari pe autostrada.
Am inlocuit filtru de: Aer, Polen, combustibil. Am igenizat instalatia AC cu niste spray-uri si mi se pare destul de eficient rezultatul.
Tapiseria deasemenea igenizata.
Azi am avut prima programare intr-un service mai serios pentru inlocuirea oringului pompei de ulei, vedeti rezultatul in poze,
In timpul ramas am verificat ansamblul timoneriei, care mi se parea greoaie si imprecisa la schimbarea vitezelor, deasemenea si aici am gasit piese cu uzura mare. Am improvizat doua bucse la capatul cablurilor(spre motor) deoarece nu se gasesc de cumparat separat de cabluri si costa 800 lei. S-a rezolvat profesional, cu niste furtun de cauciuc
In final am facut o reumplere/schimbare a agentului din instalatia de climatizare. rezultat: 3,3 °C la gura de ventilare.
Maine e planificata schimbarea distributiei...sa vedem ce bube gasesc si pe acolo.
Oring pompa ulei.
Bucsa timonerie.. de 800 lei
Am inceput cu verificari mai la indemana si anume: roti, jante, sistem de franare, geometrie, toate platite pe linii de testare. Nu au fost probleme majore, doar la unghiul de fuga o mica abatere, 1 grad pe roata din dreapta mai deschis, s-a corectat. Tragea fff putin dreapta masina, se simtea mai mult la viteze mari pe autostrada.
Am inlocuit filtru de: Aer, Polen, combustibil. Am igenizat instalatia AC cu niste spray-uri si mi se pare destul de eficient rezultatul.
Tapiseria deasemenea igenizata.
Azi am avut prima programare intr-un service mai serios pentru inlocuirea oringului pompei de ulei, vedeti rezultatul in poze,
In timpul ramas am verificat ansamblul timoneriei, care mi se parea greoaie si imprecisa la schimbarea vitezelor, deasemenea si aici am gasit piese cu uzura mare. Am improvizat doua bucse la capatul cablurilor(spre motor) deoarece nu se gasesc de cumparat separat de cabluri si costa 800 lei. S-a rezolvat profesional, cu niste furtun de cauciuc
In final am facut o reumplere/schimbare a agentului din instalatia de climatizare. rezultat: 3,3 °C la gura de ventilare.
Maine e planificata schimbarea distributiei...sa vedem ce bube gasesc si pe acolo.
Oring pompa ulei.
Bucsa timonerie.. de 800 lei
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- RaduRek
- OP
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu daca e aceeasi situatie si la 1.6 cu oring-ul de la pompa/sorbul de ulei.
Acum am terminat cu distribuția ºi ultimele verificari. Merge ceas maºina si parerea expertilor mecanici in legatura cu alte subansamble e foarte pozitiva .
Îmi place la maxim masina. Nu simte orasul deloc... Pozitia de condus e foarte confortabila, vizibilitatea, stabilitatea si rulajul, franele si etajarea cutiei de viteza, foarte potente in primele trepte, exact ce trebuie la oras ... Am observat ca devine mai silentioasa odata cu cresterea vitezei. E foarte manevrabila Iar in trafic "destul" de vizibila, se cam da lumea(masinile) din calea ei, asta cred ca este meritul inaltimii peste medie. Deci pare un autovehicol "de temut" ...ce sa zic, nu prea ma mai dau jos din ea de vreo saptamana
Urmeaza schimbarea culorii si tuningul la 200CP...de ala sunt curios, si tare as vrea sa se poata face selectiv pt ca am buton Sport si Tour. Mai revin eu cat de curand si cu alte impresii.
Ultima modificare făcută de RaduRek la Joi 04 Mai, 2017 1:51 pm
Acum am terminat cu distribuția ºi ultimele verificari. Merge ceas maºina si parerea expertilor mecanici in legatura cu alte subansamble e foarte pozitiva .
Îmi place la maxim masina. Nu simte orasul deloc... Pozitia de condus e foarte confortabila, vizibilitatea, stabilitatea si rulajul, franele si etajarea cutiei de viteza, foarte potente in primele trepte, exact ce trebuie la oras ... Am observat ca devine mai silentioasa odata cu cresterea vitezei. E foarte manevrabila Iar in trafic "destul" de vizibila, se cam da lumea(masinile) din calea ei, asta cred ca este meritul inaltimii peste medie. Deci pare un autovehicol "de temut" ...ce sa zic, nu prea ma mai dau jos din ea de vreo saptamana
Urmeaza schimbarea culorii si tuningul la 200CP...de ala sunt curios, si tare as vrea sa se poata face selectiv pt ca am buton Sport si Tour. Mai revin eu cat de curand si cu alte impresii.
Ultima modificare făcută de RaduRek la Joi 04 Mai, 2017 1:51 pm
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- RaduRek
- OP
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
- RaduRek
- OP
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- RaduRek
- OP
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- RaduRek
- OP
- 437 mesaje
- din 04 Dec 2010
- Zafira Tourer 2013 A20DT
- Bucuresti
RaduRek
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
Armanu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Germania
- Masina: Zafira Tourer 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2016
- Mesaj Privat
CORBU a scris:I am curatat de curând Egr ul si clapeta ..dar erau putin afumate ..intr o ora am executat interventia!
Salut Corbu,
Masina mea are 204.000km si chiar ma gandeam ca are nevoie de un refresh. Nu ma pricep la mecanica, asa ca o duc la un service sa-i curete EGR-ul.
Ce consideri ca ar mai fi necesar sa curãț la ea avand kilometrii ãștia si bãtrânã de 10 ani? Turbina?
Andrei