Am inceput cu verificari mai la indemana si anume: roti, jante, sistem de franare, geometrie, toate platite pe linii de testare. Nu au fost probleme majore, doar la unghiul de fuga o mica abatere, 1 grad pe roata din dreapta mai deschis, s-a corectat. Tragea fff putin dreapta masina, se simtea mai mult la viteze mari pe autostrada.
Am inlocuit filtru de: Aer, Polen, combustibil. Am igenizat instalatia AC cu niste spray-uri si mi se pare destul de eficient rezultatul.
Tapiseria deasemenea igenizata.
Azi am avut prima programare intr-un service mai serios pentru inlocuirea oringului pompei de ulei, vedeti rezultatul in poze, 😶
In timpul ramas am verificat ansamblul timoneriei, care mi se parea greoaie si imprecisa la schimbarea vitezelor, deasemenea si aici am gasit piese cu uzura mare. Am improvizat doua bucse la capatul cablurilor(spre motor) deoarece nu se gasesc de cumparat separat de cabluri si costa 😶 800 lei. S-a rezolvat profesional, cu niste furtun de cauciuc 😛
In final am facut o reumplere/schimbare a agentului din instalatia de climatizare. rezultat: 3,3 °C la gura de ventilare.
Maine e planificata schimbarea distributiei...sa vedem ce bube gasesc si pe acolo.
Oring pompa ulei.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Bucsa timonerie.. de 800 lei 😳
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)