Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • axbz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut, de cateva zile vectra mea imi face numai belele, mai exact: in stationare cu motorul cald pe GPL, daca apas frana de 6-7 ori masina incepe sa trepideze foarte tare, turatia scade la 4-500 rpm si o mentine foarte greu, iar daca o trec pe benzina se tureaza imediat la 4500-5000 de ture iar apoi scade si oscileaza intre 6-900 rpm, daca incerc aceiasi chestie cu apasatul franei cand merge pe benzina, relantiul incepe sa oscileze dar nu foarte mult. Ce poate sa aibe?


Vectra B '96 X16SZR.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
probleme cu amestecul carburant atit pe gaz cit si pe benzina...,verifica etanseitatea circuitului de servofrina...
  • axbz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Am verificat ieri, si pare etans totul dar mi-a sarit in ochi o furtun mic care pleaca din furtunul care face legatura intre galleria de admisie si servo, am vazut ca intra intr-un modul langa ECU, posibil sa traga aer pe acolo, la ce foloseste modulul ala?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Asa, fara imagini, e cam neclara treaba... Nu poti pune poze? 1 imagine = 1 000 cuvinte.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
axbz a scris:Am verificat ieri, si pare etans totul dar mi-a sarit in ochi o furtun mic care pleaca din furtunul care face legatura intre galleria de admisie si servo, am vazut ca intra intr-un modul langa ECU, posibil sa traga aer pe acolo, la ce foloseste modulul ala?
Cred ca e posibil sa fie vorba de senzorul MAP(manifold absolute pressure),care are rolul de a citi presiunea(vacuumul) din admisie... La anumite verificari,au probleme si cei cu ceva experienta,nu mai vorbim de incepatori(amatori)...!
  • axbz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salut, scuzati intarziere dar am avut ceva treaba, deci am sa incerc sa fac o schita, furtunul(verde) ce mi-a sarit mie in ochi pleaca din furtunul de la vacuum (rosu) si se duce la modulul din a doua poza, nu stiu la ce foloseste acel modul si credeam ca pe acolo trage aer dar se pare ca nu este asa, problema era cum a spus si big_electro61 de la senzorul MAP(albastru), cand i-am scos mufa, turatia a scazut de la 1500 la 1000 si apoi la 800 RPM, i-am curatat contactele si acum nu mai stat turat motorul dar am alta problema, daca o pornesc dimineata devreme merge ceas motorul dar daca o pornesc dupa amiaza nu tine relantiul si moare motorul pe benzina, si trebuie sa o dau pe gaz sa pot pleca cu ea. Sa fie tot de la senzorul MAP? Senzorul asta se poate curata/recalibra intr-un fel sau trebuie schimbat?

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Trebuie facut un test,unde se vor vizualiza valorile presiunii(vacuuumului) si temperaturii aerului din admisie...,acestea pot influienta manifestarile nedorite in cazul tau...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR