- Bunicu
- OP
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
va salut
Dupa trecerea in viteza printr-un lac, motorul masinii mele nu mai are putere, de turat in gol se tureaza pana la capat dar in sarcina nu poate sa duca masina mai sus de 120km/h.
mentionez ca nu are nicio eroare iar cand calc acceleratia putin mai tare , este mult mai zgomotos decat pana acum ( nici pana acum nu era foarte silentios, stim cu totii asta)
Acum eu nu stiu daca problema are legatura cu trecerea prin baltoaca insa ar fi o coincidenta prea mare, chiar la jumatatea baltoacei, sa ramana masina din senin fara putere fara sa aiba legatura cu baltoaca.
problema a aparut acum 3 zile si persista chiar daca intre timp am parcurs in jur de 150km. Masina nici nu consuma mai mult sau mai putin decat inainte si nici fumul nu este mai mult sau mai putin, cert e ca pare "sugrumata" de ceva dar nu stiu de ce anume......
astept sfaturi de la oricine.
Dupa trecerea in viteza printr-un lac, motorul masinii mele nu mai are putere, de turat in gol se tureaza pana la capat dar in sarcina nu poate sa duca masina mai sus de 120km/h.
mentionez ca nu are nicio eroare iar cand calc acceleratia putin mai tare , este mult mai zgomotos decat pana acum ( nici pana acum nu era foarte silentios, stim cu totii asta)
Acum eu nu stiu daca problema are legatura cu trecerea prin baltoaca insa ar fi o coincidenta prea mare, chiar la jumatatea baltoacei, sa ramana masina din senin fara putere fara sa aiba legatura cu baltoaca.
problema a aparut acum 3 zile si persista chiar daca intre timp am parcurs in jur de 150km. Masina nici nu consuma mai mult sau mai putin decat inainte si nici fumul nu este mai mult sau mai putin, cert e ca pare "sugrumata" de ceva dar nu stiu de ce anume......
astept sfaturi de la oricine.
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Faptul ca turbo si EGR,functioneaza fara erori,inseamna ca nu exista lipsa de etanseitate pe circuitul vacuumatic...,deci apa nu poate intra! Ar trebui urmarite valorile presiunii in admisie(corecta functionare a turbocompresorului),valorile date de debitmetru si valorile regulatorului de debit motorina...,acestea pot influienta puterea motorului... Poti sa iei in calcul si verificarea distributiei,sa nu fi sarit un dinte a unui pinion pe curea,deoarece e posibil ca apa sa fi ajuns pe curea... Problema distributiei o leg de majorarea zgomotului facut de motor. Delicata situatie,iti doresc bafta...!
- Bunicu
- OP
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Incep prin a spune ca la distributia pe lant este aproape imposibil sa sara un dinte . Eu ma gandesc la pompa de injectie....deocamdata doar ma gandesc si atat....
Deasemenea, ce am observat, sper sa nu fie doar o impresie a mea, desi dupa un anumit prag este mai galagios, totusi, pana in acel prag, motorul este mai silentios decat il stiam eu. Masina porneste bine, nu are modificari in acest sens fata de cum o stiam eu, parca la oprire tremura motorul un pic mai mult.
Deasemenea, ce am observat, sper sa nu fie doar o impresie a mea, desi dupa un anumit prag este mai galagios, totusi, pana in acel prag, motorul este mai silentios decat il stiam eu. Masina porneste bine, nu are modificari in acest sens fata de cum o stiam eu, parca la oprire tremura motorul un pic mai mult.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Bunicu
- OP
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Bunicu
- OP
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Bun, mi-am facut putin timp si iata ca am venit cu rezultatul: tija de la turbina se retrage doar putin. Am incercat apoi ca baiatul sa stea la volan cu piciorul pe acceleratie, rezultatul este astfel: motoril se tureaza puturos si fara vlaga, daca incerc sa apas pe furtun cu mana, am tendinta sa opresc motorul. Daca insa trag eu cu mana de tija de la turbina, motorul se tureaza energic si furtunul din admisie nu mai poate fi apasat cu mana. In acest moment suspectez vacuum insuficient.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Bunicu
- OP
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Bunicu a scris:Bun, mi-am facut putin timp si iata ca am venit cu rezultatul: tija de la turbina se retrage doar putin. Am incercat apoi ca baiatul sa stea la volan cu piciorul pe acceleratie, rezultatul este astfel: motoril se tureaza puturos si fara vlaga, daca incerc sa apas pe furtun cu mana, am tendinta sa opresc motorul. Daca insa trag eu cu mana de tija de la turbina, motorul se tureaza energic si furtunul din admisie nu mai poate fi apasat cu mana. In acest moment suspectez vacuum insuficient.
Aceeasi problema am si eu, dar rar se aprinde checkul.
La mine electrovalva de la EGR nu tine vacum ca lumea.
Verifica-le pe toate trei.
Noroc.
- Bunicu
- OP
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
salutare bunicule. sfatul meu este urmatorul: intai scoate furtunul care iasa din pompa de vacum si cu gura trage aer de pe el si vezi daca tine vacum. daca este vreo neetansare pe el ar trebuie sa tragi mult si bine si sa nu se intample nimic.
scoate apoi furtunul de vacum din capsula vacumatica de la turbina (aia care actioneaza tija la turbo) si bagi un alt furtun acolo si tragi aer si vezi daca se retrage tija de la turbo. daca nu se retrage atunci are membrana fisurata - putin probabil sa ajunga apa pana acolo).
verifica mufa care intra in senzorul de presiune de pe galeria de admisie eventual scoate si acel senzor si curata-l cu un spray de curatat contacte electrice (varianta uscata ca este si cea uleioasa) sau cu un spray de curatat discurile de frana dar apoi sa il sufli bine sa nu ramana acolo lichid.
scoate mufa de la debitmetru si incearca sa vezi daca cu mufa scoasa merge masina mai bine sau nu...
daca era pompa de injectie (mai precis pistonasul de avans) atunci nu se mai accelera deloc. asta o sa fie ultima optiune eu insa cred ca problema este undeva in zona turbo...
mai poti schimba intre ele acele capsule vacumatice de comanda. vezi ca cea care este acolo pe oala amortizorului are acelasi cod cu una din capsulele de langa baterie in fata pe partea soferului si vezi daca ai acelasi simptomatic.
Daca e ceva ma poti suna si iti mai dau idei de verificat dar eu cum spuneam problema este pe vacum, debitmetru sau senzor de presiune. Verifica si sa nu fie ud filtrul de aer sau obturata intrarea in debitmetru cu cine stie de tiganie...
P.S. debitmetrul il poti curata cu spray pentru debitmetre (la magazinele de piese auto au asa ceva) sau cu spray de contacte dar varianta uscata. Succes
scoate apoi furtunul de vacum din capsula vacumatica de la turbina (aia care actioneaza tija la turbo) si bagi un alt furtun acolo si tragi aer si vezi daca se retrage tija de la turbo. daca nu se retrage atunci are membrana fisurata - putin probabil sa ajunga apa pana acolo).
verifica mufa care intra in senzorul de presiune de pe galeria de admisie eventual scoate si acel senzor si curata-l cu un spray de curatat contacte electrice (varianta uscata ca este si cea uleioasa) sau cu un spray de curatat discurile de frana dar apoi sa il sufli bine sa nu ramana acolo lichid.
scoate mufa de la debitmetru si incearca sa vezi daca cu mufa scoasa merge masina mai bine sau nu...
daca era pompa de injectie (mai precis pistonasul de avans) atunci nu se mai accelera deloc. asta o sa fie ultima optiune eu insa cred ca problema este undeva in zona turbo...
mai poti schimba intre ele acele capsule vacumatice de comanda. vezi ca cea care este acolo pe oala amortizorului are acelasi cod cu una din capsulele de langa baterie in fata pe partea soferului si vezi daca ai acelasi simptomatic.
Daca e ceva ma poti suna si iti mai dau idei de verificat dar eu cum spuneam problema este pe vacum, debitmetru sau senzor de presiune. Verifica si sa nu fie ud filtrul de aer sau obturata intrarea in debitmetru cu cine stie de tiganie...
P.S. debitmetrul il poti curata cu spray pentru debitmetre (la magazinele de piese auto au asa ceva) sau cu spray de contacte dar varianta uscata. Succes
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Bunicu a scris:Pai daca este ELECTROvalva, ce vacuum sa tina? La psg16 Valva de recirculare a gazelor arse este electrica. Am sa verific tot circuitul de vacuum inclusiv capsulele plus pompa de vacuum
Man, electrovalvele sunt cele de langa baterie si cea de sub debitmetru. Stiu ca EGR-ul tau e electronic.
La mine, una din cele de langa baterie scapa vacum si tija de la turbina nu se trage la maxim.
- Bunicu
- OP
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Bunicu
- OP
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
am revenit cu vesti si anume:
Valva din spatele filtrului de aer este sparta, scapa vacuum, daca trag cu gura, pot sa trag mult si bine. Am scos ambele furtune din ea si le-am unit cu o tevusca mica de cupru, merge masina cum parca n-a mers niciodata. Am lasat mufa electrica in valva ca sa nu apara eroare. Acuma, eu inteleg ca turbina mea merge tot timpul.......... intreb eu, daca nu mai schimb valva aia si merg asa, se poate strica turbina? ia luminati-ma va rog...
Valva din spatele filtrului de aer este sparta, scapa vacuum, daca trag cu gura, pot sa trag mult si bine. Am scos ambele furtune din ea si le-am unit cu o tevusca mica de cupru, merge masina cum parca n-a mers niciodata. Am lasat mufa electrica in valva ca sa nu apara eroare. Acuma, eu inteleg ca turbina mea merge tot timpul.......... intreb eu, daca nu mai schimb valva aia si merg asa, se poate strica turbina? ia luminati-ma va rog...
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Bunicu
- OP
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Ai vazut ?
Nu m-ai crezut cand ti-am spus.
Turbina merge tot timpul oricum. Electrovalva decupleaza turbina cand ai presiune prea mare in admisie.
Nu m-ai crezut cand ti-am spus.
Turbina merge tot timpul oricum. Electrovalva decupleaza turbina cand ai presiune prea mare in admisie.
Eeeee, am zis eu ca nu te cred? -nu! ....
Eu inteleg ca atunci cand nu stiu ceva, intreb , iar daca cineva raspunde, inseamna ca stie mai bine decat mine.... 😀😀😀😀
.... hai ca am inceput si eu ca Hagi👍👍👍
Una peste alta, multumesc frumos ca i-am dat de cap🍻.
- Bunicu
- OP
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat