Eu sunt curios cum este la motoarele Opel pe benzina...
Stiu ca:
NZ = Injectie Monopunct, are doar un Injector ( nu stiu denumirea in engleza ... ), gen C14NZ, C16NZ, toate B V ( Valve ), 2 Supape / Cilindru
SE = Sequential Injection, Injectie Multipunc, are cate un injector pentru fiecare cilindru, in poarta supapei de admisie, gen C16SE, toate B V ( Valve ), 2 Supape / Cilindru
LET = "T" de la Turbo, "L" probabil de la L-Jetronic ( ? ) si "E" probabil Electronic Injection, gen C20LET, X20LET, etc, toate 16 V, 4 Supape / Cilindru
Nu stiu cum este cu XE, XE1, XEL, XEP, XER, etc. stiu doar ca sunt 16V...
Aaa.... si ca am vazut mai sus, la Ford, TDCI este Tubo Diesel Common Rail Injection, adica Injectie Directa de Motorina cu Rampa Comuna, supraalimentat cu Turbosuflanta, cu injectoare comandate electronic, iar TDDI este Turbo Diesel Direct Injection, adica Injectie Directa de motorina cu Pompa De Injectie comandata electronic, ( ca la VW TDI ( cele Non PD )
Astept corectari din partea voastra!
![Very Happy](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)