Simptome:
1. Apa se incalzeste ffff repede si ajunge dupa 4-5 km la 90, daca sta pe loc chiar si la 15-18 grade afara se duce usor peste 93 , apoi porneste ventilatorul.
2.Am desfacut capacul de la antigel, si am ramas socat cand am vazut pe marginile borcanului depuneri negre, fara miros(posibil sa nu-mi miroase mie) si un pic uleioase. Un mecanic mi-a zis ca nu-i bun deloc.
3.Pe partea din fata a motorului, am observat o scurgere de ulei de sus pana jos... incepe scurgerea la imbinarea din poza.
Argumente contra :
1.Nu prea pare sa se fi consumat uleiul... am deja aproape un an de cand am schimbat uleiul si nu s-a consumat deloc.(in leg cu scurgerea)
2.Teava de esapament dupa curse luni nu prezinta urme de umezeala.
3.Nu am vazut spuma nici pe capacul de la ulei nici pe joja.

Sugestii?Pareri?
Mecanicul mi-a zis clar ca e fff posibil sa fie ciupita garnitura de chiuloasa, tinand cont si de faptul ca masina are in bord 178k km, limita care spune el ca se cam duce garnitura.