Simptome:
1. Apa se incalzeste ffff repede si ajunge dupa 4-5 km la 90, daca sta pe loc chiar si la 15-18 grade afara se duce usor peste 93 , apoi porneste ventilatorul.
2.Am desfacut capacul de la antigel, si am ramas socat cand am vazut pe marginile borcanului depuneri negre, fara miros(posibil sa nu-mi miroase mie) si un pic uleioase. Un mecanic mi-a zis ca nu-i bun deloc.
3.Pe partea din fata a motorului, am observat o scurgere de ulei de sus pana jos... incepe scurgerea la imbinarea din poza.
Argumente contra :
1.Nu prea pare sa se fi consumat uleiul... am deja aproape un an de cand am schimbat uleiul si nu s-a consumat deloc.(in leg cu scurgerea)
2.Teava de esapament dupa curse luni nu prezinta urme de umezeala.
3.Nu am vazut spuma nici pe capacul de la ulei nici pe joja.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Sugestii?Pareri?
Mecanicul mi-a zis clar ca e fff posibil sa fie ciupita garnitura de chiuloasa, tinand cont si de faptul ca masina are in bord 178k km, limita care spune el ca se cam duce garnitura.