fb.matei
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2016
- Mesaj Privat
Simptome: Martorul Baterie aprins pe rosu, din momentul in care se aprinde si bateria nu mai incarca mai fac circa 15 km timp in care ma lasa servo, se aprind toti martorii, de abs, airbag, etc dupa care masina ma lasa in drum si nu mai porneste.
O las cateva ore, ma urc si porneste din prima cheie, martorul bateriei se stinge si mai merg asa inca doua saptamani timp in care fac circa 300-400 km. si tot asa, se aprinde martorul, ma lasa in drum si dupa cateva ore reporneste.
Mi-a facut de 4 ori asa.
Am dus-o la un mecanic si a verificat alternatorul, si bateria, par sa fie functionale ambele.
Imi spune ca ar putea fi Releul de alternator sau Calculatorul ECU ( calculator pe care l-am schimbat deja in urma cu 6 luni pentru ca avea eroare pe sonda lambda 2).
A mai patit cineva asa sau aveti vre-o idee?
Cod(uri) eroare: niciunul
----
Model:Astra H
An fabricatie: 2010
Cod motor: 1.4 benzina
O las cateva ore, ma urc si porneste din prima cheie, martorul bateriei se stinge si mai merg asa inca doua saptamani timp in care fac circa 300-400 km. si tot asa, se aprinde martorul, ma lasa in drum si dupa cateva ore reporneste.
Mi-a facut de 4 ori asa.
Am dus-o la un mecanic si a verificat alternatorul, si bateria, par sa fie functionale ambele.
Imi spune ca ar putea fi Releul de alternator sau Calculatorul ECU ( calculator pe care l-am schimbat deja in urma cu 6 luni pentru ca avea eroare pe sonda lambda 2).
A mai patit cineva asa sau aveti vre-o idee?
Cod(uri) eroare: niciunul
----
Model:Astra H
An fabricatie: 2010
Cod motor: 1.4 benzina
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
singura problema pe care o vad posibila daca incarca bine si bateria este buna tind sa cred ca este o legatura proasta la fire undeva mai precis la clema de la baterie sau la alternator...
dupa simptome intreruperea are loc cand se umbla mai mult si se incalzeste mai mult masina deci contact imperfect care atunci cand se incalzeste masina se intrerupe. faptul ca mai poti merge inca 15 km de cand ti se aprinde martorul este datorat bateriei care este buna si mergi pe baterie efectiv...
dupa simptome intreruperea are loc cand se umbla mai mult si se incalzeste mai mult masina deci contact imperfect care atunci cand se incalzeste masina se intrerupe. faptul ca mai poti merge inca 15 km de cand ti se aprinde martorul este datorat bateriei care este buna si mergi pe baterie efectiv...
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
fb.matei a scris:
Am dus-o la un mecanic si a verificat alternatorul, si bateria, par sa fie functionale ambele.
Imi spune ca ar putea fi Releul de alternator sau Calculatorul ECU
Alternatoarele montate pe Astra H,benzina,au releu regulator clasic si control(martor) in instrumente...,neavind comanda din ECM sau BCM,dealtfel in cupla alternatorului exista doar un fir in dreptul notatiei "L"(lampa)... Nu pot sa nu zimbesc cind aud ca dumneata in conditiile in care,nu toti electricienii se descurca sa verifice corect un alternator...,dumneata apelezi la un mecanic...! Regula zice ca un lucru,un circuit,etc.,se verifica atunci cind nu este functional...,nicidecum atunci cind imi aduc eu aminte sa-l verific(acesta fiind functional in acel moment)...!
Am dus-o la un mecanic si a verificat alternatorul, si bateria, par sa fie functionale ambele.
Imi spune ca ar putea fi Releul de alternator sau Calculatorul ECU
fb.matei
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Multumesc pentru informatii si ajutor. Vreau sa mentionez faptul ca alternatorul baga cat trebuie si bateria este noua.
In legatura cu diagnoza pe toate modulele, este acesta relevanta avand in vedere ca as aduce masina in momentul in care martorul este stins si masina merge? Mi s-a spus de catre mecanic ca poate sa imi faca acest lucru dar nu o sa apara nimic daca ii aduc masina in momentul in care martorul este stin si problema este momentan inexistenta.
Repet, masina merge, iar din doua in doua saptamani se aprinde martorul, ma lasa in drum, dupa cateva ore nu se stie cum reporneste de la prima cheie, se stinge martorul si mai merg asa inca doua saptamani.
In momentul de fata masina are martorul stins, ultima ora cand s-a aprins a fost ieri.
Nu pot nici sa fug imediat la electrician/mecanic imediat cum se aprinde martorul pentru ca este posibil sa nu ajung, avand in vedere ca mi-a facut asa de 4 ori si mi-am dat seama ca din momentul in care se aprinde martorul si bateria practic nu se mai incarca mai pot merge cu ea maxim 10 km, asa s-a intamplat de fiecare data, dupa care moare complet. Nu stiu cat de relevant este dar vreau sa mentionez faptul ca dupa ce moare complet la cateva ore reporneste fara ca eu sa-i fac absolut nimic, nu stiu cum este posibil...
Intrebarea mea este, singura solutie este sa apuc sa duc masina la electrician cu martorul stins? AR fi foarte greu sa fac acest lucru pentru ca nu stiu daca apuc sa ajung si daca ajung ar trebui sa o verifice imediat altfel s-ar stinge iar si tot asa.
Deci trebuie neparat sa o duc cu marotul aprins ca sa poata verifica corect circuitele, logic?
Multumesc pentru informatii si ajutor. Vreau sa mentionez faptul ca alternatorul baga cat trebuie si bateria este noua.
In legatura cu diagnoza pe toate modulele, este acesta relevanta avand in vedere ca as aduce masina in momentul in care martorul este stins si masina merge? Mi s-a spus de catre mecanic ca poate sa imi faca acest lucru dar nu o sa apara nimic daca ii aduc masina in momentul in care martorul este stin si problema este momentan inexistenta.
Repet, masina merge, iar din doua in doua saptamani se aprinde martorul, ma lasa in drum, dupa cateva ore nu se stie cum reporneste de la prima cheie, se stinge martorul si mai merg asa inca doua saptamani.
In momentul de fata masina are martorul stins, ultima ora cand s-a aprins a fost ieri.
Nu pot nici sa fug imediat la electrician/mecanic imediat cum se aprinde martorul pentru ca este posibil sa nu ajung, avand in vedere ca mi-a facut asa de 4 ori si mi-am dat seama ca din momentul in care se aprinde martorul si bateria practic nu se mai incarca mai pot merge cu ea maxim 10 km, asa s-a intamplat de fiecare data, dupa care moare complet. Nu stiu cat de relevant este dar vreau sa mentionez faptul ca dupa ce moare complet la cateva ore reporneste fara ca eu sa-i fac absolut nimic, nu stiu cum este posibil...
Intrebarea mea este, singura solutie este sa apuc sa duc masina la electrician cu martorul stins? AR fi foarte greu sa fac acest lucru pentru ca nu stiu daca apuc sa ajung si daca ajung ar trebui sa o verifice imediat altfel s-ar stinge iar si tot asa.
Deci trebuie neparat sa o duc cu marotul aprins ca sa poata verifica corect circuitele, logic?
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
De ce nu-l intrebi pe mecanic,cum ar proceda daca ar fi el in situatia dumneata,iar cind se intimpla evenimentul nu ar avea nici un instrument de control la indemina(cu care ar vedea ca nu incarca si doar atit)...?! Raspunsul ar fi interesant din multe puncte de vedere...! Apropo de pornirea motorului,dupa o perioada de pauza...,sa stii ca bateria are o caracteristica de regenerare,care se manifesta si in cazul dumneata.Aceasta caracteristica a acumulatoarelor se diminueaza functie de starea de uzura(vechime) a acestora...
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- CountPorcula
- **
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Cumpara-ti o diagnoza OP-Com, cu ea si cu un laptop poti sa citesti exact ce eroare iti apare cand apare oriunde. Trebuie doar sa porti dupa tine laptopul/diagnoza pana cand iti apare eroarea. Oricum eroarea ar trebui sa ramana in memorie si dupa ce dispare, dar pt siguranta poti sa o citesti exact cand se aprinde martorul. O diagnoza nu e scumpa aprox 100 lei, trebuie doar sa ai laptop. In caz contrar poti incerca si cu diagnoze univesale (nu la fel de precise mai ales astea piratate) care se pot conecta si la smartphone (atentie intreaba inainte si verifica) si al caror pret pleaca de la 50 lei (desi nu iti recomand sa iei cele mai ieftine).
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
gabimilo1 a scris:poate ramin erorile stocate in calculatorul masinii si dibuiesti defectul. eu as face o diagnoza oricum.
In aceasta speta diagnoza e egal cu zero,deoarece iti spune informatii pe care deja le stii...,si anume faptul ca tensiunea e mica pe toate calculatoarele(o vezi,o simti,deoarece se opreste motorul),iar a 2-a informatie(eroare) te anunta ca e o problema pe circuitul de control(e vorba de martorul din bord aprins)... Diagnoza isi are importanta ei in alte situatii,dar aici...,nu...! Rezolvarea situatiei tine de cunostintele,experienta si flerul meseriasului ! Aceste spete fac diferenta intre meseriasii competenti si cei care inlocuiesc componente mecanic(fara gindire si logica) ... Eu incerc sa ma abtin in a da o solutie,deoarece inainte de a te exprima trebuie sa verifici si sa argumentezi solutia data,iar eu nu pot face acest lucru...! Imi pare rau...,asta e!
- CountPorcula
- **
- 182 mesaje
- din 18 Mai 2013
- Astra 2009
- Cluj
CountPorcula
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2013
- Mesaj Privat
Big_electro, poti sa ii spui omului, chiar daca esti in alta tara si nu il poti ajuta. Sa stii ca aici chiar ducem lipsa de specialisti, iar cei care chiar stiu fie sun rau intentionati daca e simplu si vor sa te ciupeasca, fie sunt super aglomerati incat mai repede ajungi in audienta la Iohannis decat la ei... iar cei mai incompetenti sunt din pacate chiar la reprezentanta. Recent m-am intalnit cu situatie de genu'. Crede-ma si un sfat genul "verifica chestia aia (ce crezi tu ca e)" il poate ajuta pe om pt ca merge la electrician/mecanic si ii spune ce crede,... daca nu e batut in cap electricianul ia in calcul (ca mai sunt si dintr-astia care zic "ce ma imi spui tu mie? fa-o tu at." si el isi prinde urechiile).
fb.matei
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2016
- Mesaj Privat