CyPrY80
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
a.opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2016
- Mesaj Privat
Cei care au probleme cu aburirea farurilor,vedeti ca este un orificiu pe unde interiorul farului comunica cu exteriorul.Acel orificiu sa nu fie infundat.PS Nu incercati sa schimbati farurile pe garantie,nu vi le schimba nimeni.Farurile sunt fabricate in Slovenia iar masina e asamblata in Polonia,slabe sanse sa vi le schimbe pe garantie
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu inteleg logica...
cum sa fie slabe sanse sa le schimbe pe garantie?
daca masina e in garantie si farul are un defect de fabricatie care rezulta in aburirea farului, trebuie cel putin sa se dea un diagnostic la reprezentanta, se descopera defectul de fabricatie si se inlocuieste farul.
nu conteaza ca farul e facut cu piese din bangladesh, china si taiwan, asamblat in Slovenia si masina a fost si ea asamblata in polonia.
nu ai garantie doar la piesele facute in polonia ci la TOATA MASINA.
farul nu e consumabil cum sunt placutele de frana sau becurile ...
cum sa fie slabe sanse sa le schimbe pe garantie?
daca masina e in garantie si farul are un defect de fabricatie care rezulta in aburirea farului, trebuie cel putin sa se dea un diagnostic la reprezentanta, se descopera defectul de fabricatie si se inlocuieste farul.
nu conteaza ca farul e facut cu piese din bangladesh, china si taiwan, asamblat in Slovenia si masina a fost si ea asamblata in polonia.
nu ai garantie doar la piesele facute in polonia ci la TOATA MASINA.
farul nu e consumabil cum sunt placutele de frana sau becurile ...
a.opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2016
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
a.opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2016
- Mesaj Privat
Nu exista ca farul sa fie dezlipit.Nu e posibil asa ceva.Lucrez in domeniu si stiu toata operatia de fabricare a farului cap coada.Si daca era dezlipit si intra apa atunci aveai probleme si cu electronica la masina.Pentru aburirea farului iti zic sigur ca nu are sansa sa i le schimbe pe garantie pentru ca nu e defect din fabrica.Pentru orice alt defect,inclusiv zgarieturi foarte mici,ai sanse sa ti le schimbe pe garantie.O sa pun cateva poze mai jos.Problema cu aburirea se poate remedia,precum am zis si mai sus,curatarea acelor orificii,care fac legatura cu exteriorul farului.
a.opel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2016
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:si daca farul e dezlipit si intra apa in el?
nu trebuie sa generalizezi.
pot fi cazuri si cazuri, la unele se aplica garantia, la altele nu...
nu trebuie sa generalizezi.
pot fi cazuri si cazuri, la unele se aplica garantia, la altele nu...
In primele 3 poze sunt doua faruri.Unul de Zafira modelul nou si altul de Insignia.La prima vedere,nu se vad zgarieturile dar daca te apropii de far se vad foarte tare.Aceste faruri au fost schimbate pe Garantie(in conditiile in care asa au venit din fabrica,daca il zgarii tu,nu beneficiezi de garantie)
In urmatoarele poze sunt aceleasi faruri ,am incercat sa pozez orificiile care comunica cu exteriorul si care sunt raspunzatoare de aburirea farului.La Zafira, orificiul este acoperit de un cauciuc patratos iar la Insignia este acoperit de un plastic.O sa revin cu poze si pentru Astra J
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
Daca cumpar niste faruri cu xenon originale SH,merge sa le pun la o masina ce a avut far reflexiv cu bec halogen?adica,ma refer la faptul ca,vreau sa ma folosesc doar de farul cu lupa,nu ma inter afl si toate calculatoarele de nivel,autoreglare si de viraj in curba.oare il pot regla destul de bine incat sa nu supar participantii la trafic la un service autorizat,fara sa am acele calculatoare mentionate?sau farul,dupa oprirea motorului ramane intr-o pozitie "neutra",coborata sa zic,si atunci cand motorul este pornit se regleaza automat la pozitia masinii pe drum in functie de incarcare.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Teo FFN
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2013 A20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2017
- Mesaj Privat
Va salut ,am o insignia facelift 2014 și mi se abureste farul din stânga acum foarte tare ,sunt afl și la câtã electronicã este în ele sigur le va afecta,stie cineva unde este acel filtru anticondens ,stiu de la vechea mea astra ca este dintr-un cauciuc . La aceea am rezolvat ușor problema condensului care apãrea cam la 3 ani. Dar aici e complicat ,dacã are cineva un link sau o schemã a farului de unde pot sa descopãr pe unde se aflã va sunt recunoscator
Teo FFN
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2013 A20dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2017
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Sunt foarte dezamagit de cat de proaste sunt farurile de pe Astra H...cu oglinzi, ca din astea am (nu stiu cum sunt cele cu lupa).
Sunt la a 4-a masina si n-am avut pana acum probleme cu condensul, aburirea farurilor pe interior, cum am la Astra H, la unul din faruri (original). Am avut Olt Cit, Dacia 1310 si mai am o Corsa B (din semnatura)...La niciuna n-am avut condens in faruri...nici nu stiam ca exista acest fenomen. E drept ca toate aveau sticla in fata farului, nu plastic cum e la Astra (care se si matuieste cu timpul).
In afara de condensul care se face la unul din faruri, vreau sa va spun ca farurile de la Corsa B din 1994 (cu bec H4) lumineaza mai bine decat cele de pe Astra H din 2006 cu H7 pe scurta si H1 pe lunga.
Am ajuns la concluzia ca orientarea oglinzilor nu e cea mai reusita, oglinzile fiind monobloc. Daca reglez faza scurta corect, cea lunga bate prea sus...nu se pot regla independent.
Oricum, la Corsa lumineaza mai bine si faza scurta si cea lunga.
Pentru cei care nu stiu: farurile au 2 (doua) orificii in spate, prin care se face o circulatie a aerului. Ele sunt protejate cu niste furtunase din cauciuc, cu coturi, ca sa nu intre direct praful in far. Un orificiu e intr-un colt sus (pe acolo iese aerul cald -de la becuri), celalalt e in coltul opus, jos, pe unde intra aer proaspat...in fizica, fenomenul se numeste convectie.
In concluzie, exista 2 gauri in far, din fablica...nu inteleg de ce se face condens daca mai apare o "gaura" in plus, prin dezlipirea geamului......poate pentru ca e in fata?!
Sunt la a 4-a masina si n-am avut pana acum probleme cu condensul, aburirea farurilor pe interior, cum am la Astra H, la unul din faruri (original). Am avut Olt Cit, Dacia 1310 si mai am o Corsa B (din semnatura)...La niciuna n-am avut condens in faruri...nici nu stiam ca exista acest fenomen. E drept ca toate aveau sticla in fata farului, nu plastic cum e la Astra (care se si matuieste cu timpul).
In afara de condensul care se face la unul din faruri, vreau sa va spun ca farurile de la Corsa B din 1994 (cu bec H4) lumineaza mai bine decat cele de pe Astra H din 2006 cu H7 pe scurta si H1 pe lunga.
Am ajuns la concluzia ca orientarea oglinzilor nu e cea mai reusita, oglinzile fiind monobloc. Daca reglez faza scurta corect, cea lunga bate prea sus...nu se pot regla independent.
Oricum, la Corsa lumineaza mai bine si faza scurta si cea lunga.
Pentru cei care nu stiu: farurile au 2 (doua) orificii in spate, prin care se face o circulatie a aerului. Ele sunt protejate cu niste furtunase din cauciuc, cu coturi, ca sa nu intre direct praful in far. Un orificiu e intr-un colt sus (pe acolo iese aerul cald -de la becuri), celalalt e in coltul opus, jos, pe unde intra aer proaspat...in fizica, fenomenul se numeste convectie.
In concluzie, exista 2 gauri in far, din fablica...nu inteleg de ce se face condens daca mai apare o "gaura" in plus, prin dezlipirea geamului......poate pentru ca e in fata?!
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Marian Goleanu
- *
- 30 mesaje
- din 19 Apr 2015
- Insignia 2011
- Galati
Marian Goleanu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2015
- Mesaj Privat
IDaniel93
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2023
- Mesaj Privat