- Veverita21
- OP
- 27 mesaje
- din 13 Feb 2017
- Agila 2001 Z10XE
- Braila
Veverita21
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2017
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
Consumul normal % de km este cel dat de producãtorul german.
Consumul de benzina (l/100 km aprox.), emisia de CO2 (g/km aprox.)
Motor Z 10 XE Z 12 XE
Urban 7.7 8,0
Extra-urban 5,6 5,7
Combinat 6,4 6,5
CO2 154 156
Cunoscând aceste valori consideri cã te ajutã prea mult ?
Pune-o pe tester și vezi ce coduri eroare ai stocate și apoi sã le interpreteze și sã-ți verifice Agila cineva de specialitate.
În multe cazuri codurile eroare afișate de tester aratã efectul derivat al cauzei reale care trebuie identificatã corect.
Ar fi bine sã te apuci sã citești toate rubricile referitoare la funcționarea motorului Agila tip z10xe(nu știu dacã vei înțelege mare lucru.....!)
Dupã cum observ tu vrei un rãspuns care sã-ți rezolve dintr-o datã problemele multiple ale motorului mașinii tale.
Verificã termostat(temperatura agent rãcire motor), bujii, bobina inducție, EGR........etc.
Consumul de benzina (l/100 km aprox.), emisia de CO2 (g/km aprox.)
Motor Z 10 XE Z 12 XE
Urban 7.7 8,0
Extra-urban 5,6 5,7
Combinat 6,4 6,5
CO2 154 156
Cunoscând aceste valori consideri cã te ajutã prea mult ?
Pune-o pe tester și vezi ce coduri eroare ai stocate și apoi sã le interpreteze și sã-ți verifice Agila cineva de specialitate.
În multe cazuri codurile eroare afișate de tester aratã efectul derivat al cauzei reale care trebuie identificatã corect.
Ar fi bine sã te apuci sã citești toate rubricile referitoare la funcționarea motorului Agila tip z10xe(nu știu dacã vei înțelege mare lucru.....!)
Dupã cum observ tu vrei un rãspuns care sã-ți rezolve dintr-o datã problemele multiple ale motorului mașinii tale.
Verificã termostat(temperatura agent rãcire motor), bujii, bobina inducție, EGR........etc.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Veverita21
- OP
- 27 mesaje
- din 13 Feb 2017
- Agila 2001 Z10XE
- Braila
Veverita21
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2017
- Mesaj Privat
bujiile leam pus noiii am duso la tester a gasit un senzor si na stiut ce senzor este am skimbat clapetu merge mai bine dar tot consuma mult varianta sa schimb bobina dar porneste la secunda 3. si amai gasit egr suspendat lam curatat si se balbaie motoru lam suspendat si merge normal dar consuma mult temperatura motorului ajunge an mers la 85 90 grade cine poate sami dea vreo ideie
- Veverita21
- OP
- 27 mesaje
- din 13 Feb 2017
- Agila 2001 Z10XE
- Braila
Veverita21
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2017
- Mesaj Privat
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut. Vezi ca suntem co-oraseni. Am avut si eu probleme de genul asta (relanti instabil si de turatie mica, consum exagerat, de 10-12 in oras, asta fara raliuri). Am gasit pe net la un pret bun si am schimbat modulul cu clapeta (avea dintii mancati la o roata dintata de dinauntru, exact in zona cu relanti-ul) si bobinele (cuciucurile de pe bujii erau zdrentuite pe 3 din 4 bujii) si merge mult mai bine acum. Relanti-ul pare mai turat (cu treapta a 2-a pot sa merg la relanti, fara sa apas acceleratia, ceea ce nu puteam inainte). Plus ca porneste din prima cheie, inainte o lua dupa doua-trei ture ale motorului. Cu consumul inca nu sunt edificat, le-am schimbat doar de o saptamana si nu am verificat inca.
Daca vrei sa testezi bobinele si clapeta, te pot ajuta, dar sa stabilim telefonic dinainte (0761803527), dar doar dupa ora 16:00 in cursul saptamanii sau in weekend.
Daca vrei sa testezi bobinele si clapeta, te pot ajuta, dar sa stabilim telefonic dinainte (0761803527), dar doar dupa ora 16:00 in cursul saptamanii sau in weekend.
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Veverita21
- OP
- 27 mesaje
- din 13 Feb 2017
- Agila 2001 Z10XE
- Braila
Veverita21
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2017
- Mesaj Privat
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Veverita21
- OP
- 27 mesaje
- din 13 Feb 2017
- Agila 2001 Z10XE
- Braila
Veverita21
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Braila
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2017
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
@veverita21:
Într-una din afirmațiile anterioare faci referire le faptul cã la motor,crește nivelul în baia de ulei.
Asta se întâmplã atunci când :
-datoritã vreunei garnituri care nu etanșazã(garnitura EGR,garnitura distribuție,garnitura chiuloasa),în circuitul de ungere ajunge lichid de rãcire(antigel+apa distilata);
-datoritã simeringurilor supapelor,ghidurilor supape sau segmenților uzați care nu etanșazã corect, carburantul nears(benzina) din motor ajunge în circuitul de ungere.Vezi sã nu fie și vreun piston fisurat.
Uleiul din motorul tãu este foarte mult contaminat cu benzinã.Miroase uleiul din motor și vei observa cã miroase puternic a benzinã ceea ce nu este bine.Acolo se duce benzina care îți dã consum în exces și crește nivelul uleiului în baie.
Într-una din afirmațiile anterioare faci referire le faptul cã la motor,crește nivelul în baia de ulei.
Asta se întâmplã atunci când :
-datoritã vreunei garnituri care nu etanșazã(garnitura EGR,garnitura distribuție,garnitura chiuloasa),în circuitul de ungere ajunge lichid de rãcire(antigel+apa distilata);
-datoritã simeringurilor supapelor,ghidurilor supape sau segmenților uzați care nu etanșazã corect, carburantul nears(benzina) din motor ajunge în circuitul de ungere.Vezi sã nu fie și vreun piston fisurat.
Uleiul din motorul tãu este foarte mult contaminat cu benzinã.Miroase uleiul din motor și vei observa cã miroase puternic a benzinã ceea ce nu este bine.Acolo se duce benzina care îți dã consum în exces și crește nivelul uleiului în baie.