nelu07
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua si bine v-am gasit!Recent am achizitionat un opel astra h din 2010 diesel cu motor de 1.7,model 111 cu 110 cai.Este pentru prima data cand am o masina diesel,pana acum am avut doar cu benzina si numai opel,incepand cu opel corsa si terminand cu opel astra g benzina.Va rog sa ma invatati cum sa procedez corect pentru a avea un consum decent.Pe scurt,in mers computerul imi arata un consum sa zic in jur de 4% cand merg cu o turatie de pana in 2000 in viteza a 5a si cu o viteza de 90 KM /h.Deseori mi se intampla ca ,cu aceeasi turatie si aceeasi viteza sa imi arate 15 %,16%,de ce aceste oscilatii?Imi spuneti va rog cum sa fac sau ce sa fac ptr a avea un consum constant. Mai am o nedumerire in citirea BC urilor,ce indica mai precis?Va multumesc anticipat.
- dr_agosh82
- **
- 76 mesaje
- din 02 Sep 2011
- Astra 2008 Z17DTJ
- Iasi
dr_agosh82
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2011
- Mesaj Privat
nelu07
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2016
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Nelu, bc-ul indica consumul instant, mediu si cat mai poti parcurge cu motorina din rezervor. In realitate consumul este mai mare ( sau mult mai mare) decat ce indica bc-ul. Eu cu 85-90 circul cu viteza a 4-a. E mult mai sanatos pentru motor. Si eu am filtrul de particule anulat. Tu probabil nu . Deci mai ales tu ar trebui sa circuli mai turat. Te sfatuiesc sa tii mereu pe consumul instant masina si sa urmaresti daca atunci cand vrei sa opresti ai un consum mai mare de 1L / h sa zicem, inseamna ca se face regenerare la filtru si nu trebuie oprita masina pana cand nu termina. In mers posibil de la regenerare sa iti apara consumul ala asa mare. Eu personal nu mai stiu cum e cu regenerare ca am scapat de pe 4 ianuarie de filtru si sunt maxim de incantat din punctul asta de vedere.
Motorul asta nu e cel mai economicos...Mie imi lua 7.5 media inainte sa scot filtrul si sa resoftez. Dupa a scazut cu 1 L. Totusi acum iarna , pe distante scurte , cu vitezez de 30 km / h cu a 2-a ( din cauza poleiului, zapezii , etc ) ia extraordinar de mult
Motorul asta nu e cel mai economicos...Mie imi lua 7.5 media inainte sa scot filtrul si sa resoftez. Dupa a scazut cu 1 L. Totusi acum iarna , pe distante scurte , cu vitezez de 30 km / h cu a 2-a ( din cauza poleiului, zapezii , etc ) ia extraordinar de mult
nelu07
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2016
- Mesaj Privat
Multumesc Vladutss! Referitor la ce a spus colegul de dinaintea ta,eu acea eroare sau consum triplat il am pe acelasi drum ,ca e drept sau in panta,deci asta vroiam sa stiu,de ce mi se schimba de la 4,5 % sa zic brusc la 12%,asta e nelamurirea mea.Faptul ca eu nu am avut pana acum decat masini pe benzina,ma face sa ma gandesc ca nu prea am facut cine stie ce afacere ,trecand pe diesel.La benzina ii mai adaugam o instalatie GPL si era super.Sa vad cum se va comporta si cand se va incalzi,daca e tot asa ma voi intoarce cu siguranta la cele cu benzina.Inca o data multumesc Vladutss!
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
Acela este consumul instant si se schimba in functie de acceleratie .trebuie sa mergi peste 2200 rpm si sa schimbi la 3000 sau mai mult in functie de situatie. Consumul la astra h este undeva afara la 5.5 cu clima pornita si 6.5 7.0 in oras eu zic ca fata de benzina care consuma undeva la 10 in oras si 7 afara este foarte bun .dar dar nu te lua dupa BC. Pentru ca nu indica real. Consumil real il faci la pompa de la plin la plin eu am urmarit de fiecare data si nici o data nu a fost exact cel din BC
nelu07
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2016
- Mesaj Privat
nelu07
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2016
- Mesaj Privat
tirnaveni a scris:Acela este consumul instant si se schimba in functie de acceleratie .trebuie sa mergi peste 2200 rpm si sa schimbi la 3000 sau mai mult in functie de situatie. Consumul la astra h este undeva afara la 5.5 cu clima pornita si 6.5 7.0 in oras eu zic ca fata de benzina care consuma undeva la 10 in oras si 7 afara este foarte bun .dar dar nu te lua dupa BC. Pentru ca nu indica real. Consumil real il faci la pompa de la plin la plin eu am urmarit de fiecare data si nici o data nu a fost exact cel din BC
Da ,vad ca parerile sunt diferite.Probabil si timpul asta ,face consumul mai mare. Apreciez parerea dvs.Multumesc mult de raspuns!
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
nelu07
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2016
- Mesaj Privat
vladutsss a scris:Nelu, bc-ul indica consumul instant, mediu si cat mai poti parcurge cu motorina din rezervor. In realitate consumul este mai mare ( sau mult mai mare) decat ce indica bc-ul. Eu cu 85-90 circul cu viteza a 4-a. E mult mai sanatos pentru motor. Si eu am filtrul de particule anulat. Tu probabil nu . Deci mai ales tu ar trebui sa circuli mai turat. Te sfatuiesc sa tii mereu pe consumul instant masina si sa urmaresti daca atunci cand vrei sa opresti ai un consum mai mare de 1L / h sa zicem, inseamna ca se face regenerare la filtru si nu trebuie oprita masina pana cand nu termina. In mers posibil de la regenerare sa iti apara consumul ala asa mare. Eu personal nu mai stiu cum e cu regenerare ca am scapat de pe 4 ianuarie de filtru si sunt maxim de incantat din punctul asta de vedere.
Motorul asta nu e cel mai economicos...Mie imi lua 7.5 media inainte sa scot filtrul si sa resoftez. Dupa a scazut cu 1 L. Totusi acum iarna , pe distante scurte , cu vitezez de 30 km / h cu a 2-a ( din cauza poleiului, zapezii , etc ) ia extraordinar de mult
Motorul asta nu e cel mai economicos...Mie imi lua 7.5 media inainte sa scot filtrul si sa resoftez. Dupa a scazut cu 1 L. Totusi acum iarna , pe distante scurte , cu vitezez de 30 km / h cu a 2-a ( din cauza poleiului, zapezii , etc ) ia extraordinar de mult
Am inteles ca filtrul de particule din cand in cand trebuie sau se regenereaza singur.Cum se face asta? am momente cand imi indica eronat si ma opresc fara sa opresc motorul,deci stau pe loc ,la relanti imi arata tip 8,9 L pe ora consum.Ce inseamna asta? Spune-mi tge rog daca as dori sa anulez filtrul de particule ,pot merge la orice service autorizat?Multumesc anticipat.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Cand ai consumul ala ridicat isi face regenerare. mie la relanti imi lua 2.4 2.5 / ora cand facea regenerare. dar e prea mult la tine 8 9 cand stai pe loc :O. posibil sa fie alte probleme . anularea filtrului o fac doar unii , nu toti. eu am facut la EDS , dar calificative bune primesc si baietii de la MOB , la sectiunea publicitate - MB tuning. au la ploiesti.
nelu07
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2016
- Mesaj Privat
Am inteles,multumesc Vladutss!Cand elimini filtrul de particule,trebuie sa fie totul omologat,nui asa? In momentul cand se face regenerarea,trebuie lasat motorul sa mearga,pana cand ajunge la consumul normal de 0,6,0,7,nui asas? Altii spun ca trebuie sa mergi cu ea ambalata peste 3000 de turatii cca 10 Km ca sa se faca aceasta regenerare.Tu ce zici?
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
Mie imi facea foarte des regenerare-> mai multa motorina consumata, mai multa poluare. Acum si in mers merge mai usor deci la fel....consum mai putin ca sa merg cu aceeasi viteza, deci mai putina poluare. Parerile sunt impartite. Cert este ca filtrul nu ajuta cu nimic masina ci din contra...o solicita si cu timpul o afecteaza. El ajuta doar la norma de poluare. Dimineata indicat e macat 3 minute sa o lasi la relanti inainte sa pleci. La fel cand opresti..sa astepti 1 minut inainte. Iar la regenerare multi spun sa mergi turat. Dar in nici un caz sa nu opresti motorul. Eu daca ajungeam acasa si incepea regenerarea doar nu era sa ies din oras sa o ambalez )).eu voi anula filtrul fiecarei masini voi lua de acum inainte
nelu07
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2016
- Mesaj Privat
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat