- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salutare...am si eu o intrebare...poate stie cineva mai bine ca mine sa mi explice si mie cum sta treaba...
Clapeta de acceleratie...(cea din poza) cand e motorul oprit trebuie sa fie deschisa(ca in poza) sau inchisa? Am vazut pe youtube in diferite clipuri de la nemti ca acea clapeta trebuie sa stea inchisa....Sa zicem ca asa ar trebui sa stea cand motorul e oprit...Cand pornesc motorul ar trebui sa inchida nu?
Ce se intampla daca nu inchide de tot sau nu inchide la timp? vor exista pierderi de putere nu? Intreb asta fiindca am mari pierderi de putere cand schimb treapta...din a 2-a in a-3a si din a-3a in a-4a...
Am crezut ca e vreun furtun crapat din nou...dar le am verificat pe toate si nimic suspect...
Senzorul din poza e cel care ii da comanda clapetei? cand sa deschisa si cand sa inchida? cum se numeste acel senzor si cam cat costa daca stie cineva....Am vrut sa scot acel senzor...Ce se intampla cu el scos? Mai pot misca masina de pe loc?
Si inca o intrebare...Nu stiu dac ae offtopic dar o zic...
Cand turati masina in treapta 1...pana in 3500,4000 si luati piciorul de pe acceleratie...in momentul cand acul de pe turometru coboara auziti vreun fluierat...sau vreun zgomot ciudat facut de turbo??? ( la mine se aude ca si cum ar pierde presiune pe un furtun spart...)Dar ce furtun ???
Clapeta de acceleratie...(cea din poza) cand e motorul oprit trebuie sa fie deschisa(ca in poza) sau inchisa? Am vazut pe youtube in diferite clipuri de la nemti ca acea clapeta trebuie sa stea inchisa....Sa zicem ca asa ar trebui sa stea cand motorul e oprit...Cand pornesc motorul ar trebui sa inchida nu?
Ce se intampla daca nu inchide de tot sau nu inchide la timp? vor exista pierderi de putere nu? Intreb asta fiindca am mari pierderi de putere cand schimb treapta...din a 2-a in a-3a si din a-3a in a-4a...
Am crezut ca e vreun furtun crapat din nou...dar le am verificat pe toate si nimic suspect...
Senzorul din poza e cel care ii da comanda clapetei? cand sa deschisa si cand sa inchida? cum se numeste acel senzor si cam cat costa daca stie cineva....Am vrut sa scot acel senzor...Ce se intampla cu el scos? Mai pot misca masina de pe loc?
Si inca o intrebare...Nu stiu dac ae offtopic dar o zic...
Cand turati masina in treapta 1...pana in 3500,4000 si luati piciorul de pe acceleratie...in momentul cand acul de pe turometru coboara auziti vreun fluierat...sau vreun zgomot ciudat facut de turbo??? ( la mine se aude ca si cum ar pierde presiune pe un furtun spart...)Dar ce furtun ???
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Pentru clapeta gasesti tutorial de curatare/reparare pe aici pe undeva: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=57848/
Se da jos si se curata impreuna cu valva EGR si admisia, ocazie cu care cureti si senzorul MAP (cel din poza ta) apoi verifici TOATE furtunele de vacuum de fisuri + cele groase de la turbo.
Se da jos si se curata impreuna cu valva EGR si admisia, ocazie cu care cureti si senzorul MAP (cel din poza ta) apoi verifici TOATE furtunele de vacuum de fisuri + cele groase de la turbo.
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
elegance a scris:Pentru clapeta gasesti tutorial de curatare/reparare pe aici pe undeva: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=57848/
Se da jos si se curata impreuna cu valva EGR si admisia, ocazie cu care cureti si senzorul MAP (cel din poza ta) apoi verifici TOATE furtunele de vacuum de fisuri + cele groase de la turbo.
Se da jos si se curata impreuna cu valva EGR si admisia, ocazie cu care cureti si senzorul MAP (cel din poza ta) apoi verifici TOATE furtunele de vacuum de fisuri + cele groase de la turbo.
am verificat furtunele ...n-au fisuri...doar ca la cele de vacuum daca sunt prea mici nu mi dau seama...Unde gasesc furtunasele alea de vacuum ? sa le cumpar s ale schimb pe toate?
- tony17cool
- *
- 30 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Corsa 2003 1 7 di
- Bucuresti
tony17cool
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 1 7 di
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- CRAZY WOLF
- **
- 151 mesaje
- din 27 Mai 2012
- Vectra 2006 z19dt
- Valcea
CRAZY WOLF
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2012
- Mesaj Privat
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat