- Sorin_im
- **
- 333 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 333
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
da...glumesc, dar bmw ul are biturbo de 3.0 daca nu ma insel cu 306 cp....Ca sa nu zic ca am mers cu un motor ca asta pe seria 1, 135 - ORGIE baieti, ORGIE , bordul se umple de luminite, volanul devine usor ca un fluture, banda de circulatie se ingusteaza....numai probleme ! Eu as fi plimbat-o nitel pe soacra-mea dar n-am avut ocazia.....mi-e teama ca ascunde ceva ....
Emylut
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2016
- Mesaj Privat
Ma bag si eu in discutie cu un gandac Nu am gasit pe forum mai nimic despre Insignia 1.4 turbo de 140 CP si as dori sa mi spuneti daca merita achizitia cu un astfel de motor mai ales ca din ce am citit, daca 1.6 turbo e cam mic pentru caroseria Insigniei...imi cam dau seama. Are cineva o astfel de masina? Sa va mai intreb si de instalatie GPL pe Insignia daca nu afecteaza motorul?
crissir
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2010 Z14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
WBogdan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2021
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Din ce observ aici se pune mare pret pe...depasirile in forta,am avut Insignia 2011 1.8i si nu o recomand pentru asa ceva,teoretic 140 cp i-am vazut suficienti ,dupa ce i-am facut motorul si am vazut ce gloaba e ,am lasat pe altcineva sa se bucure de ea.Sincer acelasi motor l-am avut si pe o Astra 1.8 xer ,buton sport si se misca aproape bine,credeam ca au facut ceva la Insignia fiind mai noua dar in afara de clasa de poluare nu era nici o inbunatatire doar ceva lipsa de performanta iar cand apasai pedala sa fuga putin ,scadea acu la litrometru de te treceau transpiratiile.
Oricum si 1.8 xer e destul de sensibil cu variatoarele,electrovalvele de la circuitul de ulei a VVT -ului ,senzorii de prin admisie,se arde garnitura de chiulasa imediat ,asa daca tot te indragostesti de designul caroseriei si trebuie sa o intretii cu grija macar iei 1.6 turbo sa stii o treaba.
1.6 turbo alta masina.
Oricum si 1.8 xer e destul de sensibil cu variatoarele,electrovalvele de la circuitul de ulei a VVT -ului ,senzorii de prin admisie,se arde garnitura de chiulasa imediat ,asa daca tot te indragostesti de designul caroseriei si trebuie sa o intretii cu grija macar iei 1.6 turbo sa stii o treaba.
1.6 turbo alta masina.
gigiore
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2014
- Mesaj Privat
1.4 si 1.8 sunt submotorizate. La o masina de 1.6 tone n-ai cum sa crezi ca 140 CP sunt de ajuns, mai ales benzina. Multi se gandesc ca au stiut aia de la Opel ceva din moment ce au pus motoarele astea pe ele si bineinteles consumul, dar sunt dezamagiti repede si de una si de alta. Teoretic asa ar trebui sa fie, dar nu prea se intampla, cum nici la varianta de 250 CP nu au gandit-o, sau nu i-a interesat. Eu am motorul de 250 CP automata dar nu 4x4 si nu CT. Masina are 136000/2016. Eu am facut vreo 15000 de km in 2 ani, deci masina mai mult sta, dar nu am avut nici un fel de probleme. Are distributie pe lant, injectie directa cu turbo, 400Nm, deci cuplu peste orice diesel de la Opel, dar aici vine si problema. Cutia este 6T70 de la GM (deci nu aia japoneza care era pe primul model) si aia care au facut-o au recomandat sa se monteze pe masini la care motorul are maxim 380Nm. Deci problema e ca se duce mai repede ca la alta masina convertizorul. Dar na, asta e, si la masinile manuale se duce ambreiajul, ca asta e de fapt convertizorul. Al meu la 130000 a inceput sa aiba o vibratie din cand in cand, dar mai merge. Multi probabil ca nici nu ar sesiza, dar eu am defectul asta.
Deci doar benzina si Liqui Molly, in nici un caz posirca aia de ulei GM cu 60 lei bidonul de 5 l.
Deci doar benzina si Liqui Molly, in nici un caz posirca aia de ulei GM cu 60 lei bidonul de 5 l.
Clio1973
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A1.8XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2018
- Mesaj Privat
Eu am o Insignia 1.8.
Pentru mine(mã apropii de 50 de ani și fac cam 7000 de km anual) este o mașinã corectã.
N-am vrut un ,,avion" ci confort ,deși este adevãrat cã pe drumuri montane cei 175 Nm cuplu sunt cam puțini.
Dintre motoare ,cred totuși cã este cel mai fiabil( al meu are însã doar 56 000 de km în 12 ani)
Consumul urban este între 10-12 l % iar extraurban cam 7,3 l % cu 4 persoane în mașinã și portbagajul plin.
Pentru mine(mã apropii de 50 de ani și fac cam 7000 de km anual) este o mașinã corectã.
N-am vrut un ,,avion" ci confort ,deși este adevãrat cã pe drumuri montane cei 175 Nm cuplu sunt cam puțini.
Dintre motoare ,cred totuși cã este cel mai fiabil( al meu are însã doar 56 000 de km în 12 ani)
Consumul urban este între 10-12 l % iar extraurban cam 7,3 l % cu 4 persoane în mașinã și portbagajul plin.