Vin 29 Dec, 2017 11:14 pm
Salut.. am un opel astra h 1.9 cdti 74 kw,aveam niste fluctuatii de turatie între 2000 și 3000 ture ,bun , am fost la un mecanic de am curãțat egr si seniorul de presiune de pe galeria de admisie in speranta ca se va rezolva problema. Erau foarte imbacsite,le-am curãțat pus la loc problema persista,am bagat-o în service iar la recomandarea lor am mers vreo 400 de km cu egr deconectat electric si nu am mai avut nici un fel de problema ,bun , recomandare service inlocuit egr ,am dat 700 lei.Acum dupa înlocuire am mers o seara cu masina si a doua zi s ã aprins check engine ,mers in service defect clapèta accelerație partea electronica ca cea mecanicã a fost verificatã si curãțatã,recomandare service înlocuire corp clapèta dar e destul de scumpa.Acum întrebarea mea de ce s a defectat clapèta dupa ce am schimbat egr sau e doar o coincidențã ca a crãpat?