- raresvintea
- *
- 2 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Bucuresti
raresvintea
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
O problema... La o pompa VP44 si o transmisie multitronic de pe un audi. Masina merge perfect, trage bine, porneste usor etc. Dar are momente cand la relanti moare motorul si doar la relanti. Apoi porneste normal
A fost schimbat tranzistoru din pompa la dl Mihai de pe str electronicii, bucuresti. Ce altceva ar putea fi sa nu fie in regula cu pompa? Senzorul de turatie?
A fost schimbat tranzistoru din pompa la dl Mihai de pe str electronicii, bucuresti. Ce altceva ar putea fi sa nu fie in regula cu pompa? Senzorul de turatie?
- andrei_andrei1580
- *
- 41 mesaje
- din 31 Mar 2013
- Zafira 2000 Y20DTH
- Botosani
andrei_andrei1580
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2013
- Mesaj Privat
buna seara. revin cu aceeasi problema la masina mea, zafira a, y20dth. intre timp am schimbat la ea debitmetru, egr, senzor presiune turbo si alta turbosuflanta si cu toate astea nu trage. de accelerat se accelereaza, furtunul se intareste putin la turbo si pe teren drept trage ok. cand da de deal pierde turatia, chiar si cu pedala la podea. trebuie sa retrogradez, de unde la fel patesc, la un deal mai mare fiind nevoit sa dau a doua. vacuumul a fost verificat in service unde mi s-a spus ca este in regula. daca cineva cunoaste aceste simptome si daca a mai intalnit, rog a binevoi sa vina cu un sfat, o sugestie. multumesc.
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- andrei_andrei1580
- *
- 41 mesaje
- din 31 Mar 2013
- Zafira 2000 Y20DTH
- Botosani
andrei_andrei1580
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2013
- Mesaj Privat
nu ma pricep sa atasez fisiere asa ca o sa copii datele direct aici. daca este gresit va rog sa imi atrageti atentia.
am facut o diagnoza, am citit codurile de eroare sio am salvat, apoi am salvat valorile reale la ralanti si pe la 3600 rot/min.
coduri de eroare:
Numãrul codurilor: 2
P0110 - Semnal temperaturã aer admisie(IAT) - tensiune mare
(01) - Prezent
P1635 - Circuit preâncãlzire - defect general
(0A) - Prezent
La astea se adauga inca 2 coduri care erau stocate dar pe care le-am sters odata. acum au aparut iar si le-am sters din nou, dar cred ca la pornire si mers in sarcina o sa apara iar:
P0500 - Defecþiune criticã 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(0B) - Nu este prezent
P0400 - Defecþiune criticã 2 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(05) - Nu este prezent.
ca si valori in timp real, o sa copii prima data cele la ralanti si apoi cele la 3600 rot/min.:
Modelul ales>,2001,Zafira,Motor,Y 20 DTH
Modul de comandã:
Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF7512021832
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 24417169 PD
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010505
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: KM7M3040_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0006
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B01015
NumeSistemSauTipMotor: Y20DTH D3
CodAtelierSauNumarTester: S001015292
Data de programare: 20020723
Identificare: 0548
Specific marcii: 0281010268
Valori reale:
Tensiune sistem,13.1 V
Semnal senzor poziþie pedalã,0.0 %
Contact ralanti,Activ
Senzor masã aer,284 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.1 bar
Presiune turbo,0.9 bar
Temperatura aer admisie,-50 °C
Temperaturã lichid rãcire,69 °C
Temperatura ulei motor,62 °C
Temperatura combustibil,59 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,22.5 grade
Inceput de injecþie calculat,4.6 grade
Inceput de injecþie real,4.6 grade
Cantitate injectatã calculatã,5.4 mg/cursã
Cantitate injectatã,6.1 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),282 mg/cursã
Factor de umplere AGR,3 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie motor,799 RPM
Turaþie pompã,401 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Conect.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
IAR LA 3600 ROT/MIN:
Modelul ales>,2001,Zafira,Motor,Y 20 DTH
Modul de comandã:
Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF7512021832
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 24417169 PD
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010505
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: KM7M3040_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0006
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B01015
NumeSistemSauTipMotor: Y20DTH D3
CodAtelierSauNumarTester: S001015292
Data de programare: 20020723
Identificare: 0548
Specific marcii: 0281010268
Valori reale:
Tensiune sistem,13.2 V
Semnal senzor poziþie pedalã,30.4 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,451 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.7 bar
Presiune turbo,1.4 bar
Temperatura aer admisie,-50 °C
Temperaturã lichid rãcire,70 °C
Temperatura ulei motor,63 °C
Temperatura combustibil,57 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,34.0 grade
Inceput de injecþie calculat,10.3 grade
Inceput de injecþie real,10.3 grade
Cantitate injectatã calculatã,11.4 mg/cursã
Cantitate injectatã,10.8 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursã
Factor de umplere AGR,3 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie motor,3.606 RPM
Turaþie pompã,1.802 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Conect.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
imi cer mii de scuze pentru lungimea postarii dar am vrut sa fiu cat mai exact in date. multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi.
am facut o diagnoza, am citit codurile de eroare sio am salvat, apoi am salvat valorile reale la ralanti si pe la 3600 rot/min.
coduri de eroare:
Numãrul codurilor: 2
P0110 - Semnal temperaturã aer admisie(IAT) - tensiune mare
(01) - Prezent
P1635 - Circuit preâncãlzire - defect general
(0A) - Prezent
La astea se adauga inca 2 coduri care erau stocate dar pe care le-am sters odata. acum au aparut iar si le-am sters din nou, dar cred ca la pornire si mers in sarcina o sa apara iar:
P0500 - Defecþiune criticã 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(0B) - Nu este prezent
P0400 - Defecþiune criticã 2 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(05) - Nu este prezent.
ca si valori in timp real, o sa copii prima data cele la ralanti si apoi cele la 3600 rot/min.:
Modelul ales>,2001,Zafira,Motor,Y 20 DTH
Modul de comandã:
Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF7512021832
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 24417169 PD
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010505
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: KM7M3040_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0006
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B01015
NumeSistemSauTipMotor: Y20DTH D3
CodAtelierSauNumarTester: S001015292
Data de programare: 20020723
Identificare: 0548
Specific marcii: 0281010268
Valori reale:
Tensiune sistem,13.1 V
Semnal senzor poziþie pedalã,0.0 %
Contact ralanti,Activ
Senzor masã aer,284 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.1 bar
Presiune turbo,0.9 bar
Temperatura aer admisie,-50 °C
Temperaturã lichid rãcire,69 °C
Temperatura ulei motor,62 °C
Temperatura combustibil,59 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,22.5 grade
Inceput de injecþie calculat,4.6 grade
Inceput de injecþie real,4.6 grade
Cantitate injectatã calculatã,5.4 mg/cursã
Cantitate injectatã,6.1 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),282 mg/cursã
Factor de umplere AGR,3 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie motor,799 RPM
Turaþie pompã,401 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Conect.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
IAR LA 3600 ROT/MIN:
Modelul ales>,2001,Zafira,Motor,Y 20 DTH
Modul de comandã:
Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0TGF7512021832
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 24417169 PD
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010505
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: KM7M3040_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0006
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B01015
NumeSistemSauTipMotor: Y20DTH D3
CodAtelierSauNumarTester: S001015292
Data de programare: 20020723
Identificare: 0548
Specific marcii: 0281010268
Valori reale:
Tensiune sistem,13.2 V
Semnal senzor poziþie pedalã,30.4 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,451 mg/cursã
Senzor barometric,1.0 bar
Comandã -Presiune turbo,1.7 bar
Presiune turbo,1.4 bar
Temperatura aer admisie,-50 °C
Temperaturã lichid rãcire,70 °C
Temperatura ulei motor,63 °C
Temperatura combustibil,57 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,34.0 grade
Inceput de injecþie calculat,10.3 grade
Inceput de injecþie real,10.3 grade
Cantitate injectatã calculatã,11.4 mg/cursã
Cantitate injectatã,10.8 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursã
Factor de umplere AGR,3 %
Factor de umplere la ventil comandã turbionare,0.0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,800 RPM
Turaþie motor,3.606 RPM
Turaþie pompã,1.802 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Activ
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Viteza prescrisã,0 km/h
Releu climã,12V inactiv
Martor(motor),Conect.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
imi cer mii de scuze pentru lungimea postarii dar am vrut sa fiu cat mai exact in date. multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi.
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
Problemele care observ eu sunt: 1.) Incarcare prea mica : 13.2 V mai ales ca ai avut si clima oprita
2.) Debitmertru e gata ,atat la partea care masoara temperatura cat si volumul de aer : Temperatura aer admisie,-50 °C , Senzor masã aer,451 mg/cursã ar trebui sa ai intre 650-750 mg de aici si eroarea : P0110 - Semnal temperaturã aer admisie(IAT) - tensiune mare
(01) - Prezent
3.) Capul hidraulic usor uzat - nu reuseste sa faca debitul cerut , aici ma refer la : Cantitate injectatã calculatã,11.4 mg/cursã
Cantitate injectatã,10.8 mg/cursã
4.) Admisia murdara sau senzor murdar de MAP -- de aici P0400
5.) P1635 - Circuit preâncãlzire - defect general -- aici cred ca ori cel putin o bujie arsa ,ori releu care le comanda .
6.) P0500 - Defecþiune criticã 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte) - daca nu ma insel are legatura cu citirea vitezei .
2.) Debitmertru e gata ,atat la partea care masoara temperatura cat si volumul de aer : Temperatura aer admisie,-50 °C , Senzor masã aer,451 mg/cursã ar trebui sa ai intre 650-750 mg de aici si eroarea : P0110 - Semnal temperaturã aer admisie(IAT) - tensiune mare
(01) - Prezent
3.) Capul hidraulic usor uzat - nu reuseste sa faca debitul cerut , aici ma refer la : Cantitate injectatã calculatã,11.4 mg/cursã
Cantitate injectatã,10.8 mg/cursã
4.) Admisia murdara sau senzor murdar de MAP -- de aici P0400
5.) P1635 - Circuit preâncãlzire - defect general -- aici cred ca ori cel putin o bujie arsa ,ori releu care le comanda .
6.) P0500 - Defecþiune criticã 1 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte) - daca nu ma insel are legatura cu citirea vitezei .
- andrei_andrei1580
- *
- 41 mesaje
- din 31 Mar 2013
- Zafira 2000 Y20DTH
- Botosani
andrei_andrei1580
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2013
- Mesaj Privat
multumesc frumos pentru interpretare rolland. unele erori erau mai vechi in sensul ca am avut senzorul abs stricat si nu putea citi viteza, de unde si p0500, p0400 am avut si admisia murdara si senzorul murdar dar a fost inlocuit si admisia curatata, iar legat de tensiune, am facut diagnoza dupa vreo 5 porniri in care nu am mers mai mult de un kilometru de la o pornire la alta, plus radio deschis, bateria fiind cumparata primavara asta. problema pare sa fie de la debitmetru . am vazut eroarea aia cu -50 grade dar nu stiam ca debitmetru masoara acea valoare, ma gandeam ca este un alt senzor. debitmetrul a fost schimbat cu unul second si probabil este mai rau ca cel vechi. si de asemenea, si capul hidraulic al pompei de injectie. totusi, iarna trecuta, inainte sa am problema asta, masina mergea ok. defectiunea a aparut de la o prostie, in sensul ca am schimbat filtrul de motorina si dupa aceea nu pornea, pana se amorsa ea putin. in timpul in care am plecat sa cumpar un spray de pornire, tatal meu, la sfatul unui vecin "priceput" a aprins o flacara si a dat la intrarea in debitmetru. dupa aceea a aparut problema asta, dar am inlocuit debitmetrul si ma gandeam ca s-a defectat altceva. in prima faza, debitmetru a fost schimbat cu unul nou, si apoi cu unul sh, defectiunea ramanand. circuland asa cu ea, am crapat turbosuflanta, a trebuit inlocuita, am schimbat si egr, care era defect, si problema persista de cateva luni bune. multumesc inca o data pentru interpretare. o sa incerc sa schimc debitmetrul cu unul nou, pe acelasi cod, aceeasi marca si dupa aceea o sa revin cu detalii. o seara buna in continuare tuturor.
- andrei_andrei1580
- *
- 41 mesaje
- din 31 Mar 2013
- Zafira 2000 Y20DTH
- Botosani
andrei_andrei1580
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2013
- Mesaj Privat
dupa aproape 8 luni de chin am rezolvat problema. am schimbat tot ce se putea schimba, adica turbo, egr, electrovalve, intercooler, senzori presiune admisie si debitmetru cu unul nou, apoi sh. cu toate astea insa nu era nicio diferenta. tinand cont ca debitmetrul l-am schimbat primul, initial am exclus varianta asta insa dupa spusele lui rolland m-am reorientat spre el. la indemnul unui vecin cu un astra de 1.7 dti am pus debitmetrul lui si surpriza, masina si-a revenit, si datorita turbinei in perfecta stare, intercooler nou, senzori noi si curatire admisie si traseu turbo masina trage mai bine ca niciodata. "misterul" pentru care nu a mers debitmetrul nou, comandat dupa seria masinii si a motorului nu l-am elucidat, insa cred ca problema avea mai multe cauze si dupa ce am verificat si schimbat multe din auxiliarele motorului singura ramasa a fost debitmetrul. sper ca dupa ce comand un nou debitmetru sa scap de problema pentru ceva timp, deoarece mi-au ajuns 8 louni de probleme si chin. va multumesc tuturor pentru indicatii si sugestii si raman profund indatorat. daca cineva intampina o asemena problema cu placere pot oferi detalii, in masura in care pot fi de folos. o seara cat mai placuta!
- MirelLeontin
- *
- 2 mesaje
- din 13 Oct 2014
- Vectra 2003
- Mehedinti
MirelLeontin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2014
- Mesaj Privat
- ROSCA DANIEL
- **
- 117 mesaje
- din 23 Oct 2005
- Zafira 2001 y20dth
- Bacau
ROSCA DANIEL
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2005
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ROSCA DANIEL
- **
- 117 mesaje
- din 23 Oct 2005
- Zafira 2001 y20dth
- Bacau
ROSCA DANIEL
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Razvanocul
- *
- 32 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Signum 2008 Z19DTH
- Buzau
Razvanocul
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Buzau
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
bogdanop
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2006 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
FloriB
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2015
- Mesaj Privat
bogdanop
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2006 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
- Razvanocul
- *
- 32 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Signum 2008 Z19DTH
- Buzau
Razvanocul
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Buzau
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
marik17
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut.
In urma erorii p1631 am decis sa inlocuiesc pompa de injectie.Am facut rost de o pompa cu terminatia 011 iar actuala pe masina este 015. Merge imperecheata cu calculatorul sau trebuie sa iau neaparat cu terminatia 015? Daca iau cu aceasi terminatie (015) mai trebuie imerecheata ?
Va multumesc
In urma erorii p1631 am decis sa inlocuiesc pompa de injectie.Am facut rost de o pompa cu terminatia 011 iar actuala pe masina este 015. Merge imperecheata cu calculatorul sau trebuie sa iau neaparat cu terminatia 015? Daca iau cu aceasi terminatie (015) mai trebuie imerecheata ?
Va multumesc
cristel88
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2016
- Mesaj Privat
COSTIY20DTH a scris:andy, la pompangiu in sensul sa-mi ia din debit cumva ...rotit putin de pompa, nu sa o puna pe banc.
si am mai citit ca ar fi un sezor care se schimba la pompa
nici eu nu am avut timp sa o desfac ca am de lucru la ALTII, a..esti sigur ca merge alta pompa cu alt cod ,daca ii schimbam partea electronica si eventual punem ACEL SENZOR nou ? ca am posibilitatea sa cumpar mai ieftin una buna s.h.
si am mai citit ca ar fi un sezor care se schimba la pompa
nici eu nu am avut timp sa o desfac ca am de lucru la ALTII, a..esti sigur ca merge alta pompa cu alt cod ,daca ii schimbam partea electronica si eventual punem ACEL SENZOR nou ? ca am posibilitatea sa cumpar mai ieftin una buna s.h.
Salut revin si eu cu o problema am un opel zafira acum cateva luni s-a oprit in mers masina ,bun am pus testerul pe ea imi dadea pompa,am trimis pompa in alexandria jud teleorman mi s`a spus ca ar fi calculatorul dar din pacate ei nu au ,partea mecanica fiind buna,mi-au trimis pompa acasa ,am gasit calculator nou la bucuresti ,am trimis pompa mi`au verificat`o si ei mi-a spus ca reparatia ma ajunge 22 de milioane,am platit pretul cerut,am primit pompa,am dus-o la mecanicul lu peste mi-a tinut masina 1 luna in service ca pompa nu ar fi buna da`o jos trimit-o la bucuresti (asta de 3 ori ) de fiecare data pompa buna am incercat injectoarele le-am verificat sa nu fie blocate, alti bani alta distractie ,nu zic ca acest mecanic a dat cu spray a dat motorul peste cap mi-a strambat supapele ,cumpara alta chiuloasa i-ai supapele punele pe chiuloasa mea,in fine pana intr-un final masina porneste dar nu se accelera scotea si fum,spune mecanicul ca nu stie ce sa`i mai faca du-o la altul ,cand desface pompa observa tevile de la pompa puse invers ,nu zic ca nici bine la punct nu era pusa,monteaza pompa masina porneste dar avea un lag la accleleratie ,si nu prea tragea ,mi s-as spus ca ar fi clapeta de aer,pusa alta clapeta la fel ,iar ca ar fi pompa iar trimite pompa la bucuresti cei de acolo ca e buna ,a pus-o iar pe masina masina a mers 10 min dupa care s-a oprit si nu mai vrea sa porneasca am schimbat si senzorul de turatie ,acum masina nu porneste si da eroarea p1335 injection pump no engine speed input signal from control unit
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat