Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • adinpop

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am avut noroc: m-a lasat la 202tkm, la 3 zile dupã ce m-am intors din concediu in Grecia... Am pus Henn:280ron. Numai de bine!
Skip ads

  • Officer

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Officer a scris:
David_Andrei a scris:
Officer a scris:Am facut si eu revizia si s-a gasit celebrul furtun cu ceva ulei pe el. S-a recomandat schimbarea. O sa il schimb cu unul TAP. Masina are 38.000 km.

Salut. Doar 38000 de mii? Incredibil.... Imi pare rau pentru neplacerile intampinate. De la ce cauza a ajuns ulei pe acel furtun? Stima. o seara buna.


Cei de la eds au recomandat inlocuire furtun. Probabil incepe sa cedeze. M-am uitat si eu si e niste ulei mai mult intarit si uscat inspre motor. Nu se poate vedea daca e vreo fisura sau altceva ca e locul prea ingust.


Intr-un final am schimbat si eu furtunul. 41.000 km la bord. Cel original e intr-adevar murdar de ulei (intarit) dar nu am observat vreo fisura. O sa il curat sa vad. Operatiunea s-a efectuat la EDS si s-a inlocuit si garnitura vaporizator. Nu stiu ce ala dar ma rog, cica trebuia schimbata Smile Cost total 435 ron piese si manopera.
  • raducanuionudan

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara!am o problema cu insignia,am observat putin ulei pe furtunul de la intercooler ,cand accelerez in treapta 2 simpt o mica scadere de putere si un sunet ciudat (hsit),are legatura sunetul ciudat cu furtunul ?multumesc frumos
  • MGalea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Sunt posesorul unui Opel Astra j motor 1.7 si am urmatoarea problema:dupa aproximativ 60 km parcursi aparea eroarea "power engine is reduced" si "service soon" .Daca repornesc motorul aceasta eroare dispare si reapare iar.Poate sa fie fisurat furtunul intercooler?
Multumesc
  • ionut vasilian

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2012 a20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut, și mie dupã 260000 km mi s-a spart furtunul. Pe moment l-am bandajat cu un scoci special cicã și i-am pus 3 coliere. Am gãsit așa ceva pe net și vroiam sã știu dacã se potrivește. Sper sa nu se considere reclama. METZGER 2400141 https://www.epiesa.ro/furtun...28/subcat-102076/ https://www.epiesa.ro/furtun.../ideps-173841840/
  • puscasum

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2014 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
La 141.000km s-a spart furtunul de intercooler. Interesant este faptul ca am comandat Gates, insa când a venit furtunul am observat cã, pe langa firma Gates imprimata pe furtun, pe partea metalica alaturi de cateva coduri scrise mic era scris și Henn. Am vazut ca a mai scris cineva ca a comandat TAP și scria Henn. Oare Henn sa vina din fabrica? Furtunul pe care l-am inlocuit avea scris pe partea matalica tot Henn, insa nu am mai curatat furtunul sa vad daca mai avea imprimat vreo marca pe el (era prea murdar și ma grabeam). Precizez ca masina e din 2014 si am cumparat-o la cca. 100.000km, așa ca nu știu daca a mai fost schimbat sau nu.
In ceea ce priveste schimbarea furtunului, am fost la un mecanic la care fac mentenanța mașinii și a inceput sã râdã cand i-am zis de scos ornamentul de proiector. A dat scutul jos și in cateva minute a fost schimbat furtunul, folosind colierul original, toata afacerea costându-mã 2 beri reci.
  • Albz07

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Henn este conectorul rapid din partea de sus, nu producatorul furtunului.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mecanicul a ras pt ca avea elevator sau rampa dar daca nu ai?
eu am schimbat in fata blocului in parcare si a durat vreo jumate de ora.
initial am vazut pe YouTube cum se face.
  • LMariusOnciu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2020

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Da,acest cod de eroare este legat si de furtunul de la intercooler,daca ai desfacut acel furtun si l-ai gasit fisurat atunci dupa remediere/inlocuire stergi eroarea si mai efectuezi o diagnoza intrucat este posibil daca filtrul de particule este plin sa-ti mai apara o eroare de la senzorul de presiune diferentiala.Daca este ucazul efectueaza o regenerare fortata pentru a curata filtrul de particule.
CUM SE EFECTUEAZAO REGENERARE FORTATA PENTRU CURATARE A FILTRULUI ?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
regenerarea fortata este riscanta.
mai bine faci un drum pe autostrada si se curata.
  • darius_86

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003 Y1.7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Exista 4 posibile defectiuni care duc la spargerea/fisurarea furtunului de la intercooler
1. Filtru de particule infundat de cenusa
2. Trasee de vaacum deteriorate
3. Geometria variabila a turbinei blocata sau o problema la actuatorul turbinei
4. Ruperea suportilor de la radiatoare (valabil la ASTRA J , 1.7 D) si miscarea ansamblului catre furtun duce la erodarea lui mecanica

La masina mea , ASTRA J 1.7 D de 131 CP, am patit 1,3,4 din cele scrise mai sus !
Filtru infundat 85 %
Geometria variabila semiblocata de calamina/reziduri de carbon
Suporti rupti la ansamblul de radiatoare si implicit distrugerea furtunului de la intercooler care este de plastic Smile
In mers , la accelerare apare Eroare P0234 - Power Engine in reduced , OVER BOOST CONDITION - Pozitiv cand furtunul este spart si se pierde presiunea, si NEGATIVE cand presiunea generata de turbina este prea mare, adica ,, cand geometria variabila ramane blocata !

Va doresc sanatate si sper ca am putut sa va fiu de folos
Darius/ ARAD
11.02.2021
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
primele 3 defectiuni indica faptul ca nu ai masina potrivita. ai luat un diesel cand aveai nevoie de benzinara.
folosesti masina in special in oras si nu faci drumuri de durata mare. . asa infunzi filtrul de particule ca nu poate sa faca regenerarea si asa distrugi turbina ca nu mergi turat sa poata sa faca treaba si sa nu aiba depuneri pe ea.
  • RRay

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2014 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2019

  • Mesaj Privat
nu conteaza asa mult cati km faci cu masina.. conteaza sa nu mergi cu motorul la turatie joasa. atunci nu are de suferit nici filtrul si nici furtunul. iar pentru regenerare trebuie sa mergi constant cu motorul turat la 2000+, nu trebuie sa mergi cu viteza.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu poti sa mergi constant daca ai semafoare. E pe atât de simplu, as zice.
  • RRay

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2014 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Nu mai functioneaza semafoarele dupa 10-11 seara. Si nici nu mai este trafic la ora aia, poarte doar daca e weekend. Dar in weekend sunt o gramada de prosti pe sosea, asa ca mai bine stai acasa.
  • TAlexandru687

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Va salut . Am o Insignia din 2010 si azi am pus-o pe tester sa vad daca sunt probleme pe la ea . Totul ok mai putin 80% filtru de particule . Furtunul de intercooler are ceva depuneri de ulei pe el de la mijloc in jos si de curiozitate am iesit pe autostrada sa vad daca turbina lucreaza . Am dus-o pana in 170/h deci trage .
Furtunul avand ulei pe el , sa il schimb ? Si filtrul acesta , cand ajunge la 100% face singur regenerarea ? Multumesc .
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu pe interior conteaza ci pe exterior.
cand ai furtunul murdar de ulei pe exterior inseamna ca este fisurat si masina oricum o sa intre in avarie.
pe interior este normal la o masina din 2010.
trebuia dupa ce faceai 50 Km pe autostrada sa vezi iarasi DPF-ul daca a facut regenerarea.daca nu se mai curata deloc si ramane la 80% este nasol . trebuie sa il dai jos si sa il cureti la un service specializat.
  • TAlexandru687

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Pe exterior are ulei pe el . Faza e ca nu "fluiera" si masina fuge de rupe . O sa il dau jos sa il curat si sa il verific .
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
paul_fly a scris:Deschid un subiect care trateaza o problema mai veche.
Foarte multi colegi cu aceeasi problema "furtun intercooler spart".
Oare nu am putea face o petitie care sa ajunga la urechile celor de la Opel ?
Poate printre noi sunt persoane care cunosc procedura sau poate s-au mai facut sesizari.
Nu credeti ca Opel ar trebui sa suporte reparatia acelei piese care este foarte slaba din punct de vedere calitativ ?
Nu mi se pare corect ca la o astfel de masina, cu pretentii, sa crape furtunul pentru ca nu ai incalzit motorul corespunzator.
Nu sunt unul dintre cei care dau cheie si pleaca dar nici sa stau in masina 20 min sa ajunga apa la 90 grade, sau in mers sa nu depasesc biciclistul ca-mi crapa furtunul Shocked
as fi curios sa facem o lista cu cei care au avut aceasta problema si la cat timp dupa ce au achizitionat masina
E vorba de furtunul ãsta? E de la mine, s-a spart la imbinare.
  • MLiviuMunteanu

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Mie mi-a crãpat furtunul intercooler la îmbinarea de la motor. A trebuit sã-l comand tot, nu existã pe bucãți. Am comandat unul nou, 800 ron, plus 100 manopera, total 900 ron.A doua oarã n-am sã-l mai schimb, ci am sã-l repar românește. L-am pãstrat și pe primul, în fond, dupã ce l-am studiat și am mai discutat și cu alți cunoscãtori, poate fi sertizat și montat din nou, dupã reparare.

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Chestionar

Credeti si sunteti de acord ca Opel ar trebui sa suporte costul acestei piese ?
DA 95%
NU 4%
73 voturi

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR