Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Simptome: Am achizițonat un Astra H 1.3 de curând,mi s-a rupt un intinzator,am dus masina la mecanic a stat 3 saptamâni verdict 4 culbutori rupi,fara supape îndoite si compresia buna. Am luat masina de la el,cu furtunele scoase de la turbo,bãgând ulei pe intercooler pana in filtru de aer,si fum scoțând mult. Am adus masina la altcineva,o verificat distribuția,verdict 2 Ax turbo rupt. Am recondiționat turbo,am pus turbo pe masina,verdict 3 filtru de particule înfundat. Am luat filtru de particule nou,am pus pe masina,am curatã egr,clapeta de acceleratie si admisie ca erau înfundate. Am asamblat masina,iar acum imi rãmâne sau se aprinde dupa 2-3 minute masina cu cheia. Masina merge,trage ok, turbo intra de la 2700-3000,dar masina cu cheia tot aprinsa. Am vorbit cu cineva si cicã trebuie facut ceva ca sa se împerecheze filtru nou cu masina. Becul ala e de la filtru sau nu? S-a mai confruntat cineva sau are cineva cunoștințe bune sa ma ajute cu ceva sfaturi. Multumesc!

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Y13DTH
Skip ads

  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Sunt multe motive pentru care te limiteaza. Trebuie neaparat o diagnoza. Imi pare sincer rau pentru problemele tale. Fa macar testul cu pedalele si pune aici erorile. Daca sunt foarte multe , trebuie sterse si apoi citite iar. Filtrul intr-adevar trebuie trecut ca si inlocuit , la fel cu diagnoza. Poate fi si asta intr-adevar cauza ( dupa parerea mea ) .
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Turbo ar trebui sa intre mai repede nu la 2700 rot/min.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Am facut testul cu pedalele! Codurile sunt: ECN 0683; 0243;0107;1902;0115; si primul cod nu stiu sa il interpretez ca imi clipește becul de 14 ori consecutiv,pauza,de 10,pauza de 6.
Poate ma ajuta cineva si imi explic de la ce pot fii codurile respective! Multumesc mult!
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
683 de la bujii. 234 cred ca de la turbo- electrovalva. aia poate fi si cauza martorului. 107 poate e de la porniri nereusite...nu stiu ce sa zic. codurile nu sunt de forma ecn si 6 cifre? Doar 4? Incearca sa pui un opcom pe ea de pe la un coleg binevoitor.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
-P0107 Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor Circuit Low Voltage;
-P1902 Exhaust Gas Temperature Sensor Low Voltage;
- P0115 Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor Circuit;
Intradevar la astra H trebuia sa apara in locul Kilometrilor ECN ..........(6 cifre). Daca zici ca ai curatat EGR-ul si admisia, ar trebui sa faci o diagnoza cu un op com sa vezi care din coduri sunt prezente, sa le stergi si eventual sa vezi daca mai apar.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Inseamna ca cheita ar fi de la senzorul map. dupa parerea mea. sau de la eroarea aia 234.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am fost cu masina la un bãiat cu tester. Mi-a șters erorile,adicã o parte din ele. Masina cu cheița e din cauza ca am bujii sau vreo bujie arsa,nu de la altceva. Mi-a facut si turbo,problema era de la electrovalva, a intrat sub masina a facut ceva pe acolo si de la 5atm cât baga a sãrit la 25. Bãiatul e meseriaș la propriu,a ascultat motorul si mi-a zis doar dupa cum l-a auzit ca turbo nu lucreazã cum trebuie.
O problema a zis el ca ar mai fii,ca mai e un cod de genul" nesincronizare la cutia automata" dar am Manuala pe ea,si tot manuala a avut din fabrica,dar a zis ca se mai uita el si sa ma duc maine ca are tester special pentru Astra H.
Masina acum merge de rupe,urc panta 20% cu a 5-a 140km/H lejer.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Felicitari!
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Probabil a fost programat ceva aiurea prin ECU.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Bogdan101996 a scris: are tester special pentru Astra H.
sunt curios cum se numeste acest tester special pentru astra h.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Pana ajung la el,imi poate spune cineva cum intru in meniurile secrete ale Bc? Am di navigație pe el,țin apãsat pe settings 10 secunde iar pe ecran imi scrie: testmode switched Off.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cu radio pornit tii pe settings pana se aude un bip. apoi navighezi in meniu cu butonul bc.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Deci dau drumul la radio, imi apare pe ecran frecventa/numele radioului,țin apãsat pe settings 10 secunde pana se aude in bip. Care e butonul BC? Ala mare rotund cu care selectezi orice?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Butonul BC este cel pe care scrie BC.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am schimbat bujiile si masina cu cheia s-a stins. Am reușit sa intru si in meniurile alea ascunse,multumesc mult!
Insa, as mai avea o problema Sad. Accelerez masina, ajunge pe la 2500 rotații intra turbo pentru o secunda, adicã te baga in scaun pentru o secunde,dupa decupleazã,si de pe la 2900-3000 intra iar. Trebuie reglat ceva? Doar luni ajung la ala pe tester.
Iar de consum ce ziceți? Mi mi se pare ca consuma mult,scade acul prea repede..
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Revin iar cu problema! Deja înnebunesc! A mers masina bine o sãptãmana,turbo intra doar de la 3000,dar mergea de rupea. Dupa o sãptãmana, intra in depãșire la un tir, schimb a-3-a in 4000 ture,ii dau a-4-a si masina nu mai trage deloc. Precizez ca a tras pana atunci,si dupa nu mi s-a aprins vreun bec in bord,nimic. O duc iar la tester, imi șterge erorile,ii zic ce si cum,plec iar in proba masina la fel,o pun iar pe tester, eroare egr si senzor de temperatura de pe galerie. Plec cu masina la mecanic,imi curatã egr,șterge erorile,pleaca cu masina in proba merge 1 km,dupa iar nu mai trage. Vine,pune op-com ul pe ea, eroare senzor de temperatura de pe galerie.
Sa fie senzorul asta de vina ca masina nu mai trage? Precizez ca lui i s-a aprins masina cu cheița.
Multumesc!
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
DA. Si ala se poate curata pentru inceput dar mai degraba il schimbi din dezmembrari.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa schimbi senzorul.Cand ai curatat EGR-ul trebuia sa cureti si galeria de admisie si senzorul MAP(nu este de temperatura), acum va trebui sa dai jos iar EGR-ul sa poti curata galeria.Turbina intra pe la 1750-2000 rot/min nu la 3000.Era bine daca stiai si ce erori ai avut, te puteam ajuta mai bine.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Daca MAP-ul nu lucreaza cum trebuie ai probleme in sensul ca nu-ti functioneaza turbo cum ar trebuii. Parerea mea este ca te amagesti cu o simpla curatare. Cumpara oem sau Bosch ca e acelasi. Eu aveam p0108 presiune mare si-mi taia turbina fix cand eram in depasiri sai demaram mai puternic.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR