Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • puiualexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salut tuturor.
Am caut problema pe care o am la masina pe forum dar nu am gasit nimic similar.
Am un Astra G din 2004 1.7 cdti 80 cp.
Problema a inceput pe autostrada la viteza mai mare de 130 khm se aprindea martorul cu masina si cheita in bord si motorul deceda😢.Daca o lasam 4/5 minute fara contact pornea,intre timp a inceput sa mi faca si la plecarea de pe loc (ex. a1 a acceleram pana la 4 5 mii de ture si cand sa i dau a 2 a murea motorul) si cand era rece motorul porneste perfect dar cand este cald porneste la prima cheie dar invarte ceva.Am fost cu ea la mecanic mi a gasit un injector obosit l am reparat si celelalte le am curatat .Dupa reparatie masina a facut la fel.
Pe tester mi a dat eroare la senzor vibrochen si presiune scazuta ulei nu mai stiu ce coduri erau.Am schimbat senzorul si masina a inceput sa mearga perfect ,pornea bine rece/cald nu se mai oprea in mers si nici pe autostrada .Dupa 1saptamana a inceput sa faca la fel,am fost cu ea la service senzor ax came si din nou presiune ulei scazuta.Am pus unu nou dar la fel face.Egr ul si admisia le am curatat .Nu stiu ce sa i mai fac .Voi ce parere aveti?
Multumesc!
Skip ads

  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pai cred ca tot senzorul de la vibrochen e cel vinovat.Ce marca ai pus?Sfat:pune doar original GM,ca alte marci nu tin,se strica rapid.
  • puiualexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Ceva fff ieftin FAE sau ceva de genu asta.
Multumesc pentru raspuns!
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pai de-aia ai probleme iar.Cumpara unul original si nu mai ai treaba!
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut.

Si ceva ieftin daca pune, normal ar trebui sa tina mai mult. Cea mai ieftina piesa are garantie o luna. Daca sar strica dupa o saptamana majoritatea, producatorul da faliment.

Eu am avut la benzinara cam acelasi probleme cu opritul motorului in mers la turatii mari. Problema se gasea la supapa EGR. Fa un test cu o alta supapa EGR daca e posibil. si vezi rezultatul. Dar iti spun dupa simptomele care le descrii ca cel mai sigur este EGR. Si eu am schimbat multe piese pana am ajuns la valva asta minune.

Bafta.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
faza cu piesele ieftine este ca sunt facute undeva pe vapor in drum spre europa de niste imigranti blocati intr`un container.
iti dai seama de calitate.
  • puiualexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Treaba e ca dupa ce am schimbat senzorul a pornit repede si la rece/cald si nu sa mai oprit motorul.Egr ul nu stiu e posibil si el ca atunci cand l am curatat erau ambele gauri infundate.Dar despre presiunea uleiului scazuta ,care pot fii cauzele ?Am vazut ca pierde undeva pe sub alternator .
  • puiualexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Am fost la service si era eroare la presiune ulei ,a sters eroarea am plecat si in 20 m am accelerat 4 5 mii de ture si s a oprit.Pe tester a aparut tot de presiunea scazuta la ulei.
  • puiualexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Tot cu probleme la masina ,azi am fost din nou la service si am retinut si codul P 1190 .am vazut ca au patin si alti colegi si au schimbat supapa de presiune alti regulatorul ....
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
ai incercat sa cureti clapeta de acceleratie si EGR-ul ? la mine sa rezolvat prin curatarea celor 2 componente,le poti curata singur acasa,vezi topiul meu cu masina mea,am facut un tutorial pas cu pas,fiind un necunoscator le-am desfacut si treaba a fost destul de usoara spun eu...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
puiualexandru a scris:Tot cu probleme la masina ,azi am fost din nou la service si am retinut si codul P 1190 .am vazut ca au patin si alti colegi si au schimbat supapa de presiune alti regulatorul ....

Schimba supapa mecanica de pe rampa.
  • neaMichael

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am gasit pe un site elevetian, la o corsa cu motor 1,7 ctdi 2004 aceiasi problema.
P1190 = Intake Throttle Actuator (Poti copia pe google imagini, acest cod de eroare si iti va arata problema)

Probleme pornire <<--- aici este siteul in elevetiana. Poti da clic dreapta pe pagina si traducere in romana. (eu inteleg ceva ceva, ca se aseamana foarte putin cu germana)

Poate fi si
P1190 Oxygen Sensor Heater Type 2 Low Resistance Upstream
P1190 Calibration Resistor Out Of Range
P1190 Pre-catalyst Fuel Trim System Bank 1
P1190 Engine Vacuum Leak
Aici se invarte problema ta.

PS. Posibil ca EGR-ul sa fie mort. Degeaba l-ai curatat daca el este mort. Egr-ul meu lucra pe baterie, Dar pe masina nu isi facea treaba, L-am schimbat si problema a disparut.

Oprire motor in mers Z16XE Poti sa te uiti si aici, Poate vei avea o idee mai clara.
  • puiualexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Amilo2727 a scris:ai incercat sa cureti clapeta de acceleratie si EGR-ul ? la mine sa rezolvat prin curatarea celor 2 componente,le poti curata singur acasa,vezi topiul meu cu masina mea,am facut un tutorial pas cu pas,fiind un necunoscator le-am desfacut si treaba a fost destul de usoara spun eu...

Scrie clar ca am sunt curatate ambele.
Vad ca tu ai motorizare pe benzina si nu cred ca au treaba una cu alta.
Multumesc pentru sfat
  • puiualexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:
puiualexandru a scris:Tot cu probleme la masina ,azi am fost din nou la service si am retinut si codul P 1190 .am vazut ca au patin si alti colegi si au schimbat supapa de presiune alti regulatorul ....

Schimba supapa mecanica de pe rampa.

Merge schimbata doar supapa mecanica?Azi o am.la mecanic si a zis ca de la supapa este acum o sa vedem rezultatul.
Multumesc 😉😇😆
  • puiualexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
neaMichael a scris:Am gasit pe un site elevetian, la o corsa cu motor 1,7 ctdi 2004 aceiasi problema.
P1190 = Intake Throttle Actuator (Poti copia pe google imagini, acest cod de eroare si iti va arata problema)

Probleme pornire <<--- aici este siteul in elevetiana. Poti da clic dreapta pe pagina si traducere in romana. (eu inteleg ceva ceva, ca se aseamana foarte putin cu germana)

Poate fi si
P1190 Oxygen Sensor Heater Type 2 Low Resistance Upstream
P1190 Calibration Resistor Out Of Range
P1190 Pre-catalyst Fuel Trim System Bank 1
P1190 Engine Vacuum Leak
Aici se invarte problema ta.

PS. Posibil ca EGR-ul sa fie mort. Degeaba l-ai curatat daca el este mort. Egr-ul meu lucra pe baterie, Dar pe masina nu isi facea treaba, L-am schimbat si problema a disparut.

Oprire motor in mers Z16XE Poti sa te uiti si aici, Poate vei avea o idee mai clara.

Salut.Oprire in mers z16xe asta parca e benzina sigur ,nu cred ca au treaba ...
Egr ul cred ca merge ca dupa ce am curatat admisia si egr ul trage mult mai bine si am scapat de fum .
O am azi la mecanic si o sa vedem rezultatul la sfarsitul zilei sau maine .Am avut si benzina si stiu ca un egr defect la benzina este diferit fata de egr diesel .Am scos mufa la egr si nu merge bine nu trage nu trece de 3000 de ture fum... 😉😇😆
Multumesc 😉
  • puiualexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Gata masina.
A fost de la rampa era ruginita 😬😠posibil din cauza ca a stat masina la fost ul proprietar s au de la motorina.😠
Multumesc pentru ajutor ,sper sa fie de folos si pentru altii.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ce era mai precis ruginit? da mai multe detalii, era buna si o poza ca sa stie si altii pe viitor daca au aceasi problema... nu fi scump la vorbe acum ca ai rezolvat masina Smile
  • puiualexandru

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Eu cand am umblat la admisie era ruginita la una dintre conducte si la filet si pe interior.Poze nu am ca masina am lasat o la mecanic si piesa a ramas la el dar a zis ca era ruginita si prin interior rampa.Nu sunt scump la vorbe daca eram nu mai ziceam nimic ,am scris tot ce am facut la ea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR