- puiualexandru
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Jul 2015
- Bucuresti
puiualexandru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salut tuturor.
Am caut problema pe care o am la masina pe forum dar nu am gasit nimic similar.
Am un Astra G din 2004 1.7 cdti 80 cp.
Problema a inceput pe autostrada la viteza mai mare de 130 khm se aprindea martorul cu masina si cheita in bord si motorul deceda😢.Daca o lasam 4/5 minute fara contact pornea,intre timp a inceput sa mi faca si la plecarea de pe loc (ex. a1 a acceleram pana la 4 5 mii de ture si cand sa i dau a 2 a murea motorul) si cand era rece motorul porneste perfect dar cand este cald porneste la prima cheie dar invarte ceva.Am fost cu ea la mecanic mi a gasit un injector obosit l am reparat si celelalte le am curatat .Dupa reparatie masina a facut la fel.
Pe tester mi a dat eroare la senzor vibrochen si presiune scazuta ulei nu mai stiu ce coduri erau.Am schimbat senzorul si masina a inceput sa mearga perfect ,pornea bine rece/cald nu se mai oprea in mers si nici pe autostrada .Dupa 1saptamana a inceput sa faca la fel,am fost cu ea la service senzor ax came si din nou presiune ulei scazuta.Am pus unu nou dar la fel face.Egr ul si admisia le am curatat .Nu stiu ce sa i mai fac .Voi ce parere aveti?
Multumesc!
Am caut problema pe care o am la masina pe forum dar nu am gasit nimic similar.
Am un Astra G din 2004 1.7 cdti 80 cp.
Problema a inceput pe autostrada la viteza mai mare de 130 khm se aprindea martorul cu masina si cheita in bord si motorul deceda😢.Daca o lasam 4/5 minute fara contact pornea,intre timp a inceput sa mi faca si la plecarea de pe loc (ex. a1 a acceleram pana la 4 5 mii de ture si cand sa i dau a 2 a murea motorul) si cand era rece motorul porneste perfect dar cand este cald porneste la prima cheie dar invarte ceva.Am fost cu ea la mecanic mi a gasit un injector obosit l am reparat si celelalte le am curatat .Dupa reparatie masina a facut la fel.
Pe tester mi a dat eroare la senzor vibrochen si presiune scazuta ulei nu mai stiu ce coduri erau.Am schimbat senzorul si masina a inceput sa mearga perfect ,pornea bine rece/cald nu se mai oprea in mers si nici pe autostrada .Dupa 1saptamana a inceput sa faca la fel,am fost cu ea la service senzor ax came si din nou presiune ulei scazuta.Am pus unu nou dar la fel face.Egr ul si admisia le am curatat .Nu stiu ce sa i mai fac .Voi ce parere aveti?
Multumesc!
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- puiualexandru
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Jul 2015
- Bucuresti
puiualexandru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2015
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- neaMichael
- **
- 91 mesaje
- din 19 Feb 2015
- Astra 2001 Z16XE
- Germania
neaMichael
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2015
- Mesaj Privat
Salut.
Si ceva ieftin daca pune, normal ar trebui sa tina mai mult. Cea mai ieftina piesa are garantie o luna. Daca sar strica dupa o saptamana majoritatea, producatorul da faliment.
Eu am avut la benzinara cam acelasi probleme cu opritul motorului in mers la turatii mari. Problema se gasea la supapa EGR. Fa un test cu o alta supapa EGR daca e posibil. si vezi rezultatul. Dar iti spun dupa simptomele care le descrii ca cel mai sigur este EGR. Si eu am schimbat multe piese pana am ajuns la valva asta minune.
Bafta.
Si ceva ieftin daca pune, normal ar trebui sa tina mai mult. Cea mai ieftina piesa are garantie o luna. Daca sar strica dupa o saptamana majoritatea, producatorul da faliment.
Eu am avut la benzinara cam acelasi probleme cu opritul motorului in mers la turatii mari. Problema se gasea la supapa EGR. Fa un test cu o alta supapa EGR daca e posibil. si vezi rezultatul. Dar iti spun dupa simptomele care le descrii ca cel mai sigur este EGR. Si eu am schimbat multe piese pana am ajuns la valva asta minune.
Bafta.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- puiualexandru
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Jul 2015
- Bucuresti
puiualexandru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2015
- Mesaj Privat
- puiualexandru
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Jul 2015
- Bucuresti
puiualexandru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2015
- Mesaj Privat
- puiualexandru
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Jul 2015
- Bucuresti
puiualexandru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2015
- Mesaj Privat
- Amilo2727
- **
- 183 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Amilo2727
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- neaMichael
- **
- 91 mesaje
- din 19 Feb 2015
- Astra 2001 Z16XE
- Germania
neaMichael
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2015
- Mesaj Privat
Am gasit pe un site elevetian, la o corsa cu motor 1,7 ctdi 2004 aceiasi problema.
P1190 = Intake Throttle Actuator (Poti copia pe google imagini, acest cod de eroare si iti va arata problema)
Probleme pornire <<--- aici este siteul in elevetiana. Poti da clic dreapta pe pagina si traducere in romana. (eu inteleg ceva ceva, ca se aseamana foarte putin cu germana)
Poate fi si
P1190 Oxygen Sensor Heater Type 2 Low Resistance Upstream
P1190 Calibration Resistor Out Of Range
P1190 Pre-catalyst Fuel Trim System Bank 1
P1190 Engine Vacuum Leak
Aici se invarte problema ta.
PS. Posibil ca EGR-ul sa fie mort. Degeaba l-ai curatat daca el este mort. Egr-ul meu lucra pe baterie, Dar pe masina nu isi facea treaba, L-am schimbat si problema a disparut.
Oprire motor in mers Z16XE Poti sa te uiti si aici, Poate vei avea o idee mai clara.
P1190 = Intake Throttle Actuator (Poti copia pe google imagini, acest cod de eroare si iti va arata problema)
Probleme pornire <<--- aici este siteul in elevetiana. Poti da clic dreapta pe pagina si traducere in romana. (eu inteleg ceva ceva, ca se aseamana foarte putin cu germana)
Poate fi si
P1190 Oxygen Sensor Heater Type 2 Low Resistance Upstream
P1190 Calibration Resistor Out Of Range
P1190 Pre-catalyst Fuel Trim System Bank 1
P1190 Engine Vacuum Leak
Aici se invarte problema ta.
PS. Posibil ca EGR-ul sa fie mort. Degeaba l-ai curatat daca el este mort. Egr-ul meu lucra pe baterie, Dar pe masina nu isi facea treaba, L-am schimbat si problema a disparut.
Oprire motor in mers Z16XE Poti sa te uiti si aici, Poate vei avea o idee mai clara.
- puiualexandru
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Jul 2015
- Bucuresti
puiualexandru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2015
- Mesaj Privat
Amilo2727 a scris:ai incercat sa cureti clapeta de acceleratie si EGR-ul ? la mine sa rezolvat prin curatarea celor 2 componente,le poti curata singur acasa,vezi topiul meu cu masina mea,am facut un tutorial pas cu pas,fiind un necunoscator le-am desfacut si treaba a fost destul de usoara spun eu...
Scrie clar ca am sunt curatate ambele.
Vad ca tu ai motorizare pe benzina si nu cred ca au treaba una cu alta.
Multumesc pentru sfat
- puiualexandru
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Jul 2015
- Bucuresti
puiualexandru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2015
- Mesaj Privat
iulian1971 a scris:
Schimba supapa mecanica de pe rampa.
puiualexandru a scris:Tot cu probleme la masina ,azi am fost din nou la service si am retinut si codul P 1190 .am vazut ca au patin si alti colegi si au schimbat supapa de presiune alti regulatorul ....
Schimba supapa mecanica de pe rampa.
Merge schimbata doar supapa mecanica?Azi o am.la mecanic si a zis ca de la supapa este acum o sa vedem rezultatul.
Multumesc 😉😇😆
- puiualexandru
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Jul 2015
- Bucuresti
puiualexandru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2015
- Mesaj Privat
neaMichael a scris:Am gasit pe un site elevetian, la o corsa cu motor 1,7 ctdi 2004 aceiasi problema.
P1190 = Intake Throttle Actuator (Poti copia pe google imagini, acest cod de eroare si iti va arata problema)
Probleme pornire <<--- aici este siteul in elevetiana. Poti da clic dreapta pe pagina si traducere in romana. (eu inteleg ceva ceva, ca se aseamana foarte putin cu germana)
Poate fi si
P1190 Oxygen Sensor Heater Type 2 Low Resistance Upstream
P1190 Calibration Resistor Out Of Range
P1190 Pre-catalyst Fuel Trim System Bank 1
P1190 Engine Vacuum Leak
Aici se invarte problema ta.
PS. Posibil ca EGR-ul sa fie mort. Degeaba l-ai curatat daca el este mort. Egr-ul meu lucra pe baterie, Dar pe masina nu isi facea treaba, L-am schimbat si problema a disparut.
Oprire motor in mers Z16XE Poti sa te uiti si aici, Poate vei avea o idee mai clara.
P1190 = Intake Throttle Actuator (Poti copia pe google imagini, acest cod de eroare si iti va arata problema)
Probleme pornire <<--- aici este siteul in elevetiana. Poti da clic dreapta pe pagina si traducere in romana. (eu inteleg ceva ceva, ca se aseamana foarte putin cu germana)
Poate fi si
P1190 Oxygen Sensor Heater Type 2 Low Resistance Upstream
P1190 Calibration Resistor Out Of Range
P1190 Pre-catalyst Fuel Trim System Bank 1
P1190 Engine Vacuum Leak
Aici se invarte problema ta.
PS. Posibil ca EGR-ul sa fie mort. Degeaba l-ai curatat daca el este mort. Egr-ul meu lucra pe baterie, Dar pe masina nu isi facea treaba, L-am schimbat si problema a disparut.
Oprire motor in mers Z16XE Poti sa te uiti si aici, Poate vei avea o idee mai clara.
Salut.Oprire in mers z16xe asta parca e benzina sigur ,nu cred ca au treaba ...
Egr ul cred ca merge ca dupa ce am curatat admisia si egr ul trage mult mai bine si am scapat de fum .
O am azi la mecanic si o sa vedem rezultatul la sfarsitul zilei sau maine .Am avut si benzina si stiu ca un egr defect la benzina este diferit fata de egr diesel .Am scos mufa la egr si nu merge bine nu trage nu trece de 3000 de ture fum... 😉😇😆
Multumesc 😉
- puiualexandru
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Jul 2015
- Bucuresti
puiualexandru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2015
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- puiualexandru
- OP
- 10 mesaje
- din 13 Jul 2015
- Bucuresti
puiualexandru
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2015
- Mesaj Privat