- alecsionut
- OP
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
Simptome: temperatura lichidului de racire ajunge la 110 grade si atunci porneste ventilatorul,dar dupa ce stationez cateva ore si plec temperatura sta la 90 de grade fara probleme.odata merge odata nu,ce sa fie?spalat circuit lichid racire cu apa si calgon,radiator curatat,antigel 50-50 rezistente ventilator verificate,termostat nou,garnitura chiulasa fara probleme deoarece nu isi mareste presiunea in circuit nu se amesteca atigel cu ulei sau ulei cu antigel.astept solutii...multumesc
Cod(uri) eroare: fara coduri eroare
----
Model: Vectra B
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z18XE
Cod(uri) eroare: fara coduri eroare
----
Model: Vectra B
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z18XE
- alecsionut
- OP
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alecsionut
- OP
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- alecsionut
- OP
- 71 mesaje
- din 09 Mai 2015
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
alecsionut
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2015
- Mesaj Privat
din ce am observat azi cred ca problema este ca nu porneste treapta a2a a termocuplelor.deoarece am coborat azi din masina cand in bord erau 105 grade aproximativ si mergeau termocuplele doar pe prima treapta.termocupla de pe radiator(sonda) are 3 pini daca suntez pinul 1 cu 2 porneste prima treapta.daca suntez 1 cu 3 nu se intampla nimic nici la 2 cu 3 dar daca fac 1 cu 2 si cu motorul pornit 1 cu 3 din prima treapta la ambele ventilatoare imi trece la treapta 2 la cel de pe radiatorul de ac.am facut acelasi lucru la o vectra 2000diesel si functioneaza la fel.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Pentru a se obtine o multitudine de variante de conectari ale ventilatoarelor(pe racire motor),sau folosit 2 termocuple,2 rezistente(balast),6 relee.Ventilatoarele por fi conectate direct(turatie maxima),prin rezistenta sau inseriate.Citeodata si meseriasii se mai "impotmolesc" la remedieri,ajutorul venind de la documentatie si experienta.Pentru incepatori recomand sa invete procedura de reparatie,inainte de a strica mai mult decit este...
- krydoo
- **
- 141 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- krydoo
- **
- 141 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- krydoo
- **
- 141 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Inertie termica avem in cazul termostatului,in ultima speta e vorba de oprirea sistemului de racire,din aceasta cauza temperatura blocului si a chiulasei se transmite in agentul termic ce stationeaza si se incalzeste pina la limita maxima posibila(temperatura motorului este egala cu cea a agentului termic).La pornirea motorului managementul motorului comanda sistemul de racire functie de temperatura citita in acel moment...,e ceva normal!
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
nicunicu a scris:tine de ,,fizica,,domnu bibu,exact cum a spus big_electro61
Domnu' nicu(la pãtrat), e pãcat, dom'le, sã vã irosiți prețiosul timp ºi finul sarcasm pe melteni de-ãștia ca mine care nu pricep activitãți de-astea de oameni de ºtiințã de elitã, ca tãlicã: "Studiul avansat al variației de temperaturã la un motor termic , dupã încetarea funcționãrii, cu ajutorul insttumentelor de bord (sic!)"! Zic ...
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- krydoo
- **
- 141 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
haideti sa lasam deoparte orgoliile si sa ne concentram pe gasirea solutiilor,
eu am postat pentru ca exista o problema serioasa si nu am gasit rezolvare pe nicaieri.
parerile sunt impartite, si vroiam sa stiu in prima faza daca si la alte masini se intampla sa se incalzeasca motorul atat de mult dupa ce il opresti,
asa cum am mai spus, e normal sa se incalzeasca putin, dar la mine se duce la zona rosie, adica cresterea e de ~ 15 grade, nu 3-4 cat am vazut la alta masina
eu am postat pentru ca exista o problema serioasa si nu am gasit rezolvare pe nicaieri.
parerile sunt impartite, si vroiam sa stiu in prima faza daca si la alte masini se intampla sa se incalzeasca motorul atat de mult dupa ce il opresti,
asa cum am mai spus, e normal sa se incalzeasca putin, dar la mine se duce la zona rosie, adica cresterea e de ~ 15 grade, nu 3-4 cat am vazut la alta masina
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
@big-electro61
@kridoo
Domnilor, aveti perfecta dreptate, dar eu nu am nicio legatura cu cel mentionat mai sus ... cred ca e evident! Subliniam doar atitudinea malversa ... izbucnita de nicaieri ... aveam doar o nelamurire, dar posturile ulterioare ale lui @kridoo mi-au risipit-o ...
Revenind la oile noastre: comparatia cu o alta masina nu cred a fi foarte relevanta, daca nu era identica ... si nici atunci nu cred ca devine foarte relevant ... sunt (prea) multi factori care pot influenta ...
Daca in mers, nu exista deficiente, nu cred sa fie o problema variatia temperaturii in modul mentionat, dupa incetarea functionarii motorului ...
@kridoo
Domnilor, aveti perfecta dreptate, dar eu nu am nicio legatura cu cel mentionat mai sus ... cred ca e evident! Subliniam doar atitudinea malversa ... izbucnita de nicaieri ... aveam doar o nelamurire, dar posturile ulterioare ale lui @kridoo mi-au risipit-o ...
Revenind la oile noastre: comparatia cu o alta masina nu cred a fi foarte relevanta, daca nu era identica ... si nici atunci nu cred ca devine foarte relevant ... sunt (prea) multi factori care pot influenta ...
Daca in mers, nu exista deficiente, nu cred sa fie o problema variatia temperaturii in modul mentionat, dupa incetarea functionarii motorului ...
- krydoo
- **
- 141 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
krydoo
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
comparatia a fost facuta cu o vectra identica, cu acelasi motor z18xe, acolo cresterea de temperatura era de 4 grade pe tester, adica foarte mica pe ceasurile de bord. temerea mea este sa nu afecteze functionarea corecta a motorului aceasta temperatura foarte mare, care se simte daca ridici capota, cand te izbeste un val imens de caldura.