Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • MariusCTL

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Simptome:
Buna ziua, in urma cu aproximativ 2 saptamani in mers masina mi.a dat in nas de 2 ori destul de puternic si nu mai ma lasa sa o acelerez , am ajuns cu ea in parcare tin sa precizez ca motorul pe liber mergea perfect rotund dar cand acceleram sau incercam sa o misc din loc ii taie alimentarea se opreste motorul, daca incerc sa repornesc in prima faza nu porneste , daca o las 20 min 30 porneste si motorul functioneaza perfect la relanti apoi iar cand ii dau sarcina moare Sad .Tin sa mai precizez ca injectoarele au fost verificate , pompa inalta , regulator presiune toate au fost bune ! Help pls
Cod(uri) eroare:
P1191 P0093
Model: Corsa
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z13DT
Skip ads

  • MariusCTL

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Nu ma poate ajuta si pe mine nimeni cu un raspuns? Chiar nu stie nimeni despre ce este vorba?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0093 High Pressure Diagnosis Malfunction - presiune mare in pompa;
P1191 Rail Pressure Low Pressure - presiune mica in rampa;
P1191 Rail Pressure Range/Performance - presiune incorecta in rampa.
Spune cum ai verificat pompa si regulatorul de pe rampa.
Erorile duc la regulatorul de pe rampa. Daca tu spui ca e bun, nu te poate ajuta nimeni.
  • MariusCTL

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Componentele au fost verificate intr.un service specializate pe injectii , nu cred ca cei de acolo aveau rost sa minta plus de asta , inainte sa ajunga componentele la pompagiu au fost puse alte 2 regulatoare pe masina , si la fel facea , am comandat acum din dezmembrari o pompa de inalte ca nu are senzor sa vedem daca de acolo este cauza sau nu .. ca altceva nu stiu ce sa mai fac Sad . Nu stiu acum daca o sa cumpar un regulator nou se poate returna in caz ca nu este din el problema ? Pentru ca , costa destul de multicel undeva la 800 lei unu original BOSCH .
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De ce te complici...? Duci masina intr-un service si vei plati doar componentele ce sunt gasite defecte,restul sunt returnate,e problema serviceului. Daca sunt meseriasi,nu vor returna nici o componenta...!
  • MariusCTL

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Revin cu nautati ! A fost pompa de inalte schimbata toate bune si frumoase , masina mergea impecabil , am iesit in test cu ea 10-15 km , apoi iar a pierdut presiune , nu mai inteleg nimic ... ma ajuta si pe mine cineva sa imi zica daca , cauza reala ar fi din pompa de inalta presiune sau sa fie din altceva? Sad Help
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Regulatorul de pe rampa comuna poate juca feste uneori,manifestate prin lipsa de etansare in anumite momente,chiar daca supapa e inchisa si de aici o intreaga istorie. E util de verificat si cantitatea pierduta in retur la injectoare(la cald)...
  • MariusCTL

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Dupa aproape o luna de umblat prin mecanici in sfarsit masina a fost pusa pe 4 roti , cauza a fost rampa comuna .. o teava goala pe dinauntru la care nimeni nu s.ar fi gandit , nu etansa bine la unul din capete si scapa presiune ... Multumesc mult pentru sfaturile si ajutorul acordat !
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Teava(rampa comuna) are pe un capat senzorul de presiune,iar pe celalalt regualtorul de presiune sau in unele cazuri supapa de siguranta(mecanica,arc+bila),unde reglarea presiunii se bazeaza pe reglarea debitului de motorina.Presinea nu poate scapa pe la senzor,deci,doar prin capatul opus,efectul fiind asemanator cu pierderea in retur la injecoare,deoarece apare micsorarea presiunii in rampa...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR