- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Inainte de a cumpara radiatorul, masoara-l pe cel demontat de pe masina pe inaltime/latime/grosime si neaparat sa numeri cate celule avea (daca poti, masoara si grosimea unei celule cu un subler). Cu dimensiunile astea te duci la magazin. Primul lucru : verifici daca radiatorul nou are acelasi numar de celule cu cel vechi. Apoi vezi si ce grosime are o celula (daca ai putut masura). Pe urma verifici si grosimea/inaltimea/latimea la noul radiator. Daca masuratorile corespund, ramane de vazut daca te multumeste pretul.
Ce se intampla : prin RO se vand radiatoare ieftine care de noi racesc mai prost decat cele vechi care erau pe masina. Asta se intampla in general la radiatoarele care au un numar mai mic de celule decat cel original, sau au acelasi numar de celule dar cu celule mai groase. Nu cumparati un astfel de radiator, nu raceste motorul cum trebuie de nou si odata cu praful si mizeria de pe drumurile noastre adunate in el veti avea probleme vara cu temperatura motorului.
Inainte de montarea radiatorului nou, curatati radiatorul de A/C cu jet de aer suflandu-l cu aer comprimat (dinspre motor spre exterior) printre lamelele de ghidare a aerului dintre celule, daca aveti posibiliatea ar fi util sa si indreptati lamelele obturate folosind o surubelnita.
Ce se intampla : prin RO se vand radiatoare ieftine care de noi racesc mai prost decat cele vechi care erau pe masina. Asta se intampla in general la radiatoarele care au un numar mai mic de celule decat cel original, sau au acelasi numar de celule dar cu celule mai groase. Nu cumparati un astfel de radiator, nu raceste motorul cum trebuie de nou si odata cu praful si mizeria de pe drumurile noastre adunate in el veti avea probleme vara cu temperatura motorului.
Inainte de montarea radiatorului nou, curatati radiatorul de A/C cu jet de aer suflandu-l cu aer comprimat (dinspre motor spre exterior) printre lamelele de ghidare a aerului dintre celule, daca aveti posibiliatea ar fi util sa si indreptati lamelele obturate folosind o surubelnita.
- costin nastase
- *
- 14 mesaje
- din 05 Oct 2016
- Vectra 2001 Y22DTR
- Vrancea
costin nastase
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2016
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- deleted-113657
- *
- 41 mesaje
- din 25 Oct 2016
deleted-113657
- Mesaje scrise: 41
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2016
- Mesaj Privat
La minea curgea tare radiatorul, am lipit cu poxipol colturile de jos la imbinari, s-a mai redus din pierdere dar tot gaseam 2 baltoace mici in dreptul colturilor dimineata, la 2-3 zile mai puneam 200-300 ml antigel. Am cumparat o solutie lichida K2 bidon de 400ml, am pus doar 200 ml (mi-a recomandat vanzatorul) cand era motorul cald, am mers 30 km aprox. si a doua zi nu curgea deloc, am ramas uimit ca a functionat!
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- cornel_ionut
- **
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
Adyvaslui
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Vaslui
- Masina: Movano 2015 M9T-D8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2022
- Mesaj Privat
Salutare la toatã lumea! Sunt nou în club,de aceea vin cu prima mea problemã. Am un opel movano b buss 110kw m9t 2015,problema este o piesã de la instalatia de climatizare suplimentarã pentru partea din spate,piesa nu are nici un cod nici o serie ,probabil a avut cândva o etichetã care a cãzut. O sã pun o pozã cu piesa ,poate cineva stie despre ce este vorba. Mentionez cã masina este un microbuz transport elevi. Multumesc!
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Este o banala bobina.
Vine montata pe un electroventil, in momentul in care este alimentata cu tensiune, se comporta ca un magnet si deschide acel electroventil.
Esti sigur ca este defecta? Fiind vorba de o bobina calculata pentru curent continuu, cam greu sa se arda asa ceva.
Am vazut asa ceva pe unele instalatii suplimentare de AC, montate afermarket, cum ar fi pe ambulante.
Daca este arsa cu adevarat, poti folosi orice bobina pentru electroventile, dar sa fie la tensiunea conespunzatoare (12V sau 24V) si intre pe miez.
P.S. Incearca sa o alimentezi la tensiunea bateriei si sa vezi daca iti atrage un surub sau o surubelnita in locasul central.
Vine montata pe un electroventil, in momentul in care este alimentata cu tensiune, se comporta ca un magnet si deschide acel electroventil.
Esti sigur ca este defecta? Fiind vorba de o bobina calculata pentru curent continuu, cam greu sa se arda asa ceva.
Am vazut asa ceva pe unele instalatii suplimentare de AC, montate afermarket, cum ar fi pe ambulante.
Daca este arsa cu adevarat, poti folosi orice bobina pentru electroventile, dar sa fie la tensiunea conespunzatoare (12V sau 24V) si intre pe miez.
P.S. Incearca sa o alimentezi la tensiunea bateriei si sa vezi daca iti atrage un surub sau o surubelnita in locasul central.