- radovan1975
- OP
- 7 mesaje
- din 18 Mar 2016
- Astra 2012 a17dtr
- Bucuresti
radovan1975
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- radovan1975
- OP
- 7 mesaje
- din 18 Mar 2016
- Astra 2012 a17dtr
- Bucuresti
radovan1975
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2016
- Mesaj Privat
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
DjGeo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Daniel a scris:Ajunge motorinã in baie: regenerari ratate sau întrerupte.
La consumul ala, e in regenerare cu siguranta.
Nu se aprinde nici un martor?
Daca motoul e rece si are acel consum,sigur nu e regenerare,deoarece aceasta se declanseaza functie de prag termic.O precizare in acest sens e binevenita... La regenerare nu creste nivelul uleiului in baie,in schimb fum e mai mult...
La consumul ala, e in regenerare cu siguranta.
Nu se aprinde nici un martor?
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
@big_electro61: crede-ma ca stiu ce vorbesc. Regenerarile ratate duc la creșterea nivelului de ulei din baie; motorina injectata suplimentar pt a creste temperatura pe evacuare, se duce in baie. De asta, la multe masini cu dpf, la schimbul de ulei, gãsesti mai mult ulei decat ai pus initial.
Eu nu am asemenea consum instantaneu nici iarna ala -20 grade cu motorul rece. Daca nu e regenerare, e o alta problemã.
Eu nu am asemenea consum instantaneu nici iarna ala -20 grade cu motorul rece. Daca nu e regenerare, e o alta problemã.
dandinu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2016
- Mesaj Privat
Buna seara,am si eu o problema cu un astfel de opel astra J 17 CDTI 182000 km ,deja am consumul de 11 in oras,nu i mai dau de cap,am curatat prin demontare si filtru de particule ,clapeta,imi intra in regenerare de 2 ,3 ori pe zi in 60 km facuti in bucuresti,nu am erori si nici un martor aprins,turometrul sta la 700 si consum instant la 0,9 1 1.2 , am mai facut un test si a zis ca masina este in regenerare,am iesit astazi cu ea pe A2 am facut 200km cu 3500 ture,tot asa,opresc si cand o pornesc consum instant la 1,4 dupa cateva sute de metrii 1 km revine la 0,9 tin sa mentionez ca fara clima pornita,
Va rog cateva sfaturi sa stiu la ce ma stept
Multumesc din suflet
Va rog cateva sfaturi sa stiu la ce ma stept
Multumesc din suflet
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
dandinu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2016
- Mesaj Privat
- radovan1975
- OP
- 7 mesaje
- din 18 Mar 2016
- Astra 2012 a17dtr
- Bucuresti
radovan1975
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2016
- Mesaj Privat
- radovan1975
- OP
- 7 mesaje
- din 18 Mar 2016
- Astra 2012 a17dtr
- Bucuresti
radovan1975
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2016
- Mesaj Privat
Și mare grija când creste uleiul în baie la turații mari din cauza balbotarii vaporii de ulei sunt în cantitate m-ai mare , intra în egr și apoi în intercooler. Recomandat de fãcut schimbul de ulei și curãțat egr.ul furtunul de la intercooler și dupã caz radiatorul.
Eu am pãțito uleiul a fost pulverizat pe la cuplaj egr furtun intercooler apãrând scurgeri de ulei și (înlocuitorii de pise de la opel ) cãci mecanici nu sunt au zis ca furtunul e fisurat l-m înlocuit 720 lei manopera piesa și constatare . Am intrebat de ce ajunge uleiul acolo ca nu este normal în cantitatea aia și rãspuns furtun intercooler fisurat. Furtunul e impecabil schimbat degeaba.
Eu am pãțito uleiul a fost pulverizat pe la cuplaj egr furtun intercooler apãrând scurgeri de ulei și (înlocuitorii de pise de la opel ) cãci mecanici nu sunt au zis ca furtunul e fisurat l-m înlocuit 720 lei manopera piesa și constatare . Am intrebat de ce ajunge uleiul acolo ca nu este normal în cantitatea aia și rãspuns furtun intercooler fisurat. Furtunul e impecabil schimbat degeaba.
DjGeo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
DjGeo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Nu e culmea: am vrut sã subliniez faptul ca filtrul nu se înfundã fara motiv; ceva nu functioneaza corespunzator. Stiu masina cu 300 mii si filtru functional.
Ce ma intriga: de ce se murdareste eșapamentul la opel, pe cand la alte marci nu. Mai demult am exemplificat cu audi. Dar si loganul...
Or fi ramas cei de la opel la coada?
Ce ma intriga: de ce se murdareste eșapamentul la opel, pe cand la alte marci nu. Mai demult am exemplificat cu audi. Dar si loganul...
Or fi ramas cei de la opel la coada?