Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • radovan1975

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Simptome:tremura la relantiu Shocked
si creste nivelul uleiului in baie Crying or Very sad
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2012
Cod motor: a17dtr
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ajunge motorinã in baie: regenerari ratate sau întrerupte.
La consumul ala, e in regenerare cu siguranta.
Nu se aprinde nici un martor?
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Cand ai consumul ala mai da o tura cu ea,este filtrul in regenerare.
  • radovan1975

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentu sfaturi nu se aprinde nimic în bord
Trebuie sa se aprindã ?
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Iesi cu masina la drum si dai turatie undeva peste 3000rpm timp de 15-20 minute pana se face regenerarea.
  • DjGeo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ai rezolvat ? Si eu aceasta problema sin cand in cand face asa , din ce am bagat de seama doar dupa ce merg bara la bara incepe sa faca asa . Nu se aprinde nimic si isi revine relativ repede sau dupa ce o calc putin .
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Geo citeste mai sus ce au scris colegii.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Ajunge motorinã in baie: regenerari ratate sau întrerupte.
La consumul ala, e in regenerare cu siguranta.
Nu se aprinde nici un martor?
Daca motoul e rece si are acel consum,sigur nu e regenerare,deoarece aceasta se declanseaza functie de prag termic.O precizare in acest sens e binevenita... La regenerare nu creste nivelul uleiului in baie,in schimb fum e mai mult...
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Mie imi facea regenerare si cu motorul rece - z17dtj , asemanator motorului lui
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@big_electro61: crede-ma ca stiu ce vorbesc. Regenerarile ratate duc la creșterea nivelului de ulei din baie; motorina injectata suplimentar pt a creste temperatura pe evacuare, se duce in baie. De asta, la multe masini cu dpf, la schimbul de ulei, gãsesti mai mult ulei decat ai pus initial.
Eu nu am asemenea consum instantaneu nici iarna ala -20 grade cu motorul rece. Daca nu e regenerare, e o alta problemã.
  • dandinu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara,am si eu o problema cu un astfel de opel astra J 17 CDTI 182000 km ,deja am consumul de 11 in oras,nu i mai dau de cap,am curatat prin demontare si filtru de particule ,clapeta,imi intra in regenerare de 2 ,3 ori pe zi in 60 km facuti in bucuresti,nu am erori si nici un martor aprins,turometrul sta la 700 si consum instant la 0,9 1 1.2 , am mai facut un test si a zis ca masina este in regenerare,am iesit astazi cu ea pe A2 am facut 200km cu 3500 ture,tot asa,opresc si cand o pornesc consum instant la 1,4 dupa cateva sute de metrii 1 km revine la 0,9 tin sa mentionez ca fara clima pornita,

Va rog cateva sfaturi sa stiu la ce ma stept

Multumesc din suflet
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cu Injectoarele cum stai? Ce timpi ai pe retur?
Ai verificat EGR-ul? . Furtunul care intra in clapeta sta fest?
Daca o accelereze f încet pe loc, întrerupe?
  • dandinu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Nu am facut testul pe retur,marti ma duc sa fac toate testele inclusiv furtune admisie igr etc,cand este accelerata incet nu intrerupe
  • radovan1975

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
La mine s-a rezolvat cu uleiul în baie nu am m-ai ratat regenerari le și e ok în schimb cu consumul am bãgat motorina 55 rompetrol regenerari la 250 Km în bucurești și e ok
  • radovan1975

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Și mare grija când creste uleiul în baie la turații mari din cauza balbotarii vaporii de ulei sunt în cantitate m-ai mare , intra în egr și apoi în intercooler. Recomandat de fãcut schimbul de ulei și curãțat egr.ul furtunul de la intercooler și dupã caz radiatorul.
Eu am pãțito uleiul a fost pulverizat pe la cuplaj egr furtun intercooler apãrând scurgeri de ulei și (înlocuitorii de pise de la opel ) cãci mecanici nu sunt au zis ca furtunul e fisurat l-m înlocuit 720 lei manopera piesa și constatare . Am intrebat de ce ajunge uleiul acolo ca nu este normal în cantitatea aia și rãspuns furtun intercooler fisurat. Furtunul e impecabil schimbat degeaba.
  • DjGeo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Unde este egr-ul si cum arata ? As vrea sa il dau eu jos sa il curat. Am ulei cred ca 2 litri peste nivel. Azi ma duc sa il schimb .
  • DjGeo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nivel crescut de ulei in baie datorita regenerarilor ratate. Filtrul la 90 % dupa schimb ulei urcat pe autostrada si tinuta in 3500 ture 10-15 min . Asta e recomandarea de la service. Acest procedeu repetat lunar in cazul meu, masina de Bucuresti. Daca nu , scos filtrul si anulat.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Turezi masina de pomana. Cauta cauza inundarii filtrului si a regenerarilor ratate.
Off: am un logan de la muncã de 1.5 cu care merg numai in oras. Eșapament e luna, iar regenerarile nu m-au supãrat niciodata. Mai exact nu le-am simtit prezenta.Si are 100 mii km, 80% in oras.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Ne auzim cand Loganul tau o sa aiba 300 000 km, era chiar culmea sa ai probleme la km aia de "rodaj "
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu e culmea: am vrut sã subliniez faptul ca filtrul nu se înfundã fara motiv; ceva nu functioneaza corespunzator. Stiu masina cu 300 mii si filtru functional.
Ce ma intriga: de ce se murdareste eșapamentul la opel, pe cand la alte marci nu. Mai demult am exemplificat cu audi. Dar si loganul...
Or fi ramas cei de la opel la coada?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR