Pun si eu in discutie cum se scoate nuca de la o astra g motorizare 20dti, timonerie pe sufe , cutie viteze F23.
Am citit si eu pe forum cum se scoate acea nuca de la schimbatorul de viteze , pentru un upgrade cu o nuca de Vectra c dupa o motorizare 2.0, 2.2 dti .
Am tot incercat sa trag sa rasucesc dar nu a vrut sa iasa. Pina la urma am reusit sa scot nuca (mansonul de cauciuc) cu greu dar am observat ca pe tija mi a ramas o piesa metalica care nu stiam cum va iesi afara. La prima impresie am crezut ca o pot desfileta pentru ca in capatul eiam vazut un sant ce am crezut ca , cu o surubelnita zdravana o pot desface . Astazi , dar din greseala am facut cateva miscari stanga-dreapta nu foarte apasate si tot odata tragand de ea in sus , surpriza piesa metalica a iesit de pe tija. M am uitat la piesa metalica si la nuca de vectra c si am observat ca sunt identice pe interior , asa ca nuca de vectra c , pusa pe tija la astra g se potriveste perfect fara a mai face vreo modificare .
Ceea ce am scrie este valabil numai la cutia F23 cu timonerie pe sufe . Atasez cateva poze
poze cu piesa metalica care a ramas pe tija si nuca
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
poze cu piesa metalica scoasa de pe tija , tija cum arata in capatul ei si noua nuca de vectra c
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
In poze nuca nu a fost introdusa de tot pentru ca imi era teama ca nu o mai desfac pentru ca dupa proba a plecat la imbracat in piele perforata la Arad.