- zahariaconst
- OP
- 71 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
zahariaconst
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
Brusc, fara nici un simptom, m-am trezit ca la cald nu intra in viteza.
Am completat ceva lichid de frana, scazuse un pic nivelul, am aerisit pompa de ambreiaj, dupa care a intrat in viteza dar la cateva ore defectul a reaparut!
Mentionez ca:la rece intra normal in viteza, cand a aparut defectul pedala de ambreiaj s-a ,,inmuiat'' , am bagat la rece in viteza si i-am dat cheie, masina pleaca de pe loc fara probleme, nu am avut nici un rateu-scartiat-alt semn la schimbarea vitezelor pana la acest moment!
Ar putea fi pompa in totalitate?
Stie cineva cum se schimba, am vazut ca o parte este sub bord, iar aerisirea si ceva conducte sunt la motor!
As vrea sa repar masina caci este ,,imobilizata'' in garaj, la tara, si nu pot pleca decat pe .....platforma!
Multumesc de intelegere.
Am completat ceva lichid de frana, scazuse un pic nivelul, am aerisit pompa de ambreiaj, dupa care a intrat in viteza dar la cateva ore defectul a reaparut!
Mentionez ca:la rece intra normal in viteza, cand a aparut defectul pedala de ambreiaj s-a ,,inmuiat'' , am bagat la rece in viteza si i-am dat cheie, masina pleaca de pe loc fara probleme, nu am avut nici un rateu-scartiat-alt semn la schimbarea vitezelor pana la acest moment!
Ar putea fi pompa in totalitate?
Stie cineva cum se schimba, am vazut ca o parte este sub bord, iar aerisirea si ceva conducte sunt la motor!
As vrea sa repar masina caci este ,,imobilizata'' in garaj, la tara, si nu pot pleca decat pe .....platforma!
Multumesc de intelegere.
- tenk
- **
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Problema identica si la mine. La drumurile de dimineata la 17-23 de grade intra bine in viteza pana se incalzeste.
Cum s-a incalzit atat afara cat si motorul, nu mai intra de nici o culoare. Cu greu reusesc sa bag a 2a, iar marcharier face ca toti dracii (caraie si nu intra).
Am aerisit ambreiajul (facut pedale - tinut pedala apasata - deschis niplul ala de plastic cu cheia de 11)
Ce am observat este ca in momentul cand e rece, se aude cum cupleaza ambreiajul, iar pedala e putin mai tare, dar cand e cald pedala devine mai moale, iar ambreiajul nu se mai aude ca ar cupla.
Am testat daca bagata in a1a cu ambreiajul calcat, pleaca de pe loc, dar nu s-a intamplat asta.
Am testat plecare doar din ambreiaj de pe loc si pleaca fara probleme...
Am citit pe alte forumuri (ale altor marci de masini) cum ca ar putea fi: 1 placa de presiune, 2 rulment de presiune, 3 pompa ambreiaj de sub pedala
Problema de timonerie nu zic ca nu ar putea fi, dar din moment ce la rece intra, iar la cald nu... Nu stiu ce sa zic. In plus apare aceasta usoara diferenta de comportament la pedala de ambreiaj.
S-a mai confruntat si altcineva cu asa ceva? Cum s-a rezolvat?
Astept un raspuns sau mai multe Multumesc!
Problema identica si la mine. La drumurile de dimineata la 17-23 de grade intra bine in viteza pana se incalzeste.
Cum s-a incalzit atat afara cat si motorul, nu mai intra de nici o culoare. Cu greu reusesc sa bag a 2a, iar marcharier face ca toti dracii (caraie si nu intra).
Am aerisit ambreiajul (facut pedale - tinut pedala apasata - deschis niplul ala de plastic cu cheia de 11)
Ce am observat este ca in momentul cand e rece, se aude cum cupleaza ambreiajul, iar pedala e putin mai tare, dar cand e cald pedala devine mai moale, iar ambreiajul nu se mai aude ca ar cupla.
Am testat daca bagata in a1a cu ambreiajul calcat, pleaca de pe loc, dar nu s-a intamplat asta.
Am testat plecare doar din ambreiaj de pe loc si pleaca fara probleme...
Am citit pe alte forumuri (ale altor marci de masini) cum ca ar putea fi: 1 placa de presiune, 2 rulment de presiune, 3 pompa ambreiaj de sub pedala
Problema de timonerie nu zic ca nu ar putea fi, dar din moment ce la rece intra, iar la cald nu... Nu stiu ce sa zic. In plus apare aceasta usoara diferenta de comportament la pedala de ambreiaj.
S-a mai confruntat si altcineva cu asa ceva? Cum s-a rezolvat?
Astept un raspuns sau mai multe Multumesc!
- zahariaconst
- OP
- 71 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
zahariaconst
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
- zahariaconst
- OP
- 71 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
zahariaconst
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
- tenk
- **
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
Daniel64
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2016
- Mesaj Privat
- zahariaconst
- OP
- 71 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
zahariaconst
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
Daniel64
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2016
- Mesaj Privat
Piesa asta este un cilindru receptor la care s-a atasat rulmentul de presiune. Ca solutie tehnica, din punctul meu de vedere, este o aberatie. Foarte multe marci au adoptat solutia montarii unui cilindru pe carterul ambreiaj. Avantajul e evident, pentru ca se poate realiza aerisirea ambreiajului direct pe cilindru, iar in cazul unui defect se poate schimba foarte usor, fara scoaterea cutiei de viteze. Nu mai pun la socoteala faptul ca esti nevoit in cazul defectarii uneia dintre piese sa le cumperi pe amandoua, ele fiind considerate ansamblu.
- zahariaconst
- OP
- 71 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
zahariaconst
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
- tenk
- **
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
Am schimbat kit ambreiaj + rulmen, problema reala fiind insa o spira de arc rupta din discul de ambreiaj.
Aceasta a cazut intre placa si disc si atunci nu mai debraia corespunzator.
Rulmentul era si el cu joc si usor descentrat.
Acum e in regula, dar nu sunt foarte multumit de cum intra in viteza (aici cred ca trebuie luat in calcul si uzura timoneriei - are ceva joc)
Cheltuiala 1200 lei (Kit ambreiaj + Rulment LUK, Lichid de frana Ate si manopera)
Aceasta a cazut intre placa si disc si atunci nu mai debraia corespunzator.
Rulmentul era si el cu joc si usor descentrat.
Acum e in regula, dar nu sunt foarte multumit de cum intra in viteza (aici cred ca trebuie luat in calcul si uzura timoneriei - are ceva joc)
Cheltuiala 1200 lei (Kit ambreiaj + Rulment LUK, Lichid de frana Ate si manopera)