- iovan alin
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Aug 2016
- Astra 2001 Y17DT
- Germania
iovan alin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salut am si eu o intrebare..am un astra G 1.7 duesel din 2001 ce pot patii in cazul in care mi se aprinde becul de la ulei in bord si dupa cateva secunde incepe sa aiba motorul un zgomot ciudat? Uruie de zici ca e tractor..si am mai facut in jur de 2 km cu motorul asa fiind pe autostrada..cat poate fi de grav..Multumesc !
Daniel64
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2016
- Mesaj Privat
- iovan alin
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Aug 2016
- Astra 2001 Y17DT
- Germania
iovan alin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2016
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- iovan alin
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Aug 2016
- Astra 2001 Y17DT
- Germania
iovan alin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2016
- Mesaj Privat
Daniel64
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2016
- Mesaj Privat
- iovan alin
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Aug 2016
- Astra 2001 Y17DT
- Germania
iovan alin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2016
- Mesaj Privat
- iovan alin
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Aug 2016
- Astra 2001 Y17DT
- Germania
iovan alin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2016
- Mesaj Privat
- iovan alin
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Aug 2016
- Astra 2001 Y17DT
- Germania
iovan alin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2016
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- iovan alin
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Aug 2016
- Astra 2001 Y17DT
- Germania
iovan alin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2016
- Mesaj Privat
Daniel64
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2016
- Mesaj Privat
- iovan alin
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Aug 2016
- Astra 2001 Y17DT
- Germania
iovan alin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2016
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Daniel64
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2016
- Mesaj Privat
- iovan alin
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Aug 2016
- Astra 2001 Y17DT
- Germania
iovan alin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2016
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- iovan alin
- OP
- 10 mesaje
- din 30 Aug 2016
- Astra 2001 Y17DT
- Germania
iovan alin
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
pentru tine si toti cei care conduc masini si inca nu stiu: in momentul in care se aprinde becul de ulei, se scoate masina din viteza pe liber (la cutiile manuale), se activeaza avariile si se opreste motorul fara a scoate cheia din contact, doar oprit motorul si cheia ajunge in pozitia initiala dar volanul nu se blocheaza (atentie ca se pierde servodirectia si deci volanul va functiona foarte greu dar fiind inca in mers este relativ acceptabil). Se merge din inertie pana la un loc unde se poate opri in siguranta si nu se blocheaza circulatia iar daca sunteti pe autostrada se opreste pe banda de urgenta. Se scot ceilalti pasageri din masina si se duc pe marginea drumului mai departe de masina. Se pune un triunghi reflectorizant in spatele masini la 30m pe axa formata din rotile de pe partea stanga a masinii. Apoi se deschide capota si se verifica daca sunt urme mari de ulei pe motor, pe sub masina, se verifica nivelul de ulei din motor dupa ce a stat masina macar 5 minute. In timpul de asteptare se verifica vizual dupa fire rupte sau mufe scoase aiurea daca se cunoaste cat de motorul si zona in care este plasata sonda de ulei. Se suna la o firma de tractari si se duce masina pe platforma sau cu protap cu 2 roti pana la destinatie.
Asta este varianta care protejeaza motorul si costurile ulterioare ale reparatiei sunt minime. Daca se reporneste motorul sau chiar se mai merge dupa aparitia simbolului de ulei exista riscul calarii motorului cu repercusiuni grave atat asupra motorului dar si a cutiei si restului de ansamble mecanice de pe lantul roti-motor.
Sper ca va fi citit de cat mai multi soferi acest post pentru ca asa cum este vorba: paza buna trece primejdia rea...
P.S. Daca nu se doreste pierderea servodirectiei si servofranei pana la oprirea completa, dupa scoaterea din viteza de la aparitia simbolului de ulei, se poate lasa masina la relanti pana la oprirea completa in siguranta dar trebuie oprit cat mai rapid si in asa fel incat sa nu se blocheze circulatia si sa se elimine riscul de accidente (mai ales pe timpul noptii cand se lasa pozitia aprinsa la masina pe langa acel triunghi reflectorizant obligatoriu si descris mai sus...
Asta este varianta care protejeaza motorul si costurile ulterioare ale reparatiei sunt minime. Daca se reporneste motorul sau chiar se mai merge dupa aparitia simbolului de ulei exista riscul calarii motorului cu repercusiuni grave atat asupra motorului dar si a cutiei si restului de ansamble mecanice de pe lantul roti-motor.
Sper ca va fi citit de cat mai multi soferi acest post pentru ca asa cum este vorba: paza buna trece primejdia rea...
P.S. Daca nu se doreste pierderea servodirectiei si servofranei pana la oprirea completa, dupa scoaterea din viteza de la aparitia simbolului de ulei, se poate lasa masina la relanti pana la oprirea completa in siguranta dar trebuie oprit cat mai rapid si in asa fel incat sa nu se blocheze circulatia si sa se elimine riscul de accidente (mai ales pe timpul noptii cand se lasa pozitia aprinsa la masina pe langa acel triunghi reflectorizant obligatoriu si descris mai sus...