Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • iovan alin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o intrebare..am un astra G 1.7 duesel din 2001 ce pot patii in cazul in care mi se aprinde becul de la ulei in bord si dupa cateva secunde incepe sa aiba motorul un zgomot ciudat? Uruie de zici ca e tractor..si am mai facut in jur de 2 km cu motorul asa fiind pe autostrada..cat poate fi de grav..Multumesc !
Skip ads

  • Daniel64

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Verifica joja de ulei. Mai mult ca sigur ca l-ai pierdut. Opreste foarte repede si fa rost de 2-3 litri.
  • iovan alin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2016

  • Mesaj Privat
M-am uitat la joja si era ulei normal ..bine era inca , cald motorul.
m.am uitat si sub masina si nu era nici un strop de ulei
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
logic gandind, ori nu ai presiune (pompa, sorb), ori senzorul nu mai citeste bine presiunea
Eu sugerez sa incerci mai intai la senzor (parca se poate verifica cu un manometru)
  • iovan alin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Se poate sa fie pompa de ulei?
  • Daniel64

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2016

  • Mesaj Privat
E posibil. Te sfatuiesc sa nu mai pornesti motorul pana nu rezolvi problema. Presupun ca intelegi ce inseamna mersul motorului fara ungere corespunzatoare.
  • iovan alin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Nu am mai pornit deloc motorul dupa ce am condus in jur de 2 km..dar verific acasa cand ajung inca odata uleiul..o iau cu platforma
  • iovan alin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Eu am cumparat.o de curand si vad ca a folosit 5w40..e bun uleiul?
  • iovan alin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Uleiul este la nivel maxim
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Nu cred ca este senzorul de vina; in acest caz motorul nu ar fi scos sunete anormale.
Mai degraba pompa de ulei, sorbul sau circuit ulei partial blocat de mizerie
  • iovan alin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Ar fi bine sa fie decat pompa sa nu fii ajuns si la motor..oricum e cam scumpa si saracia aia 😊
  • Daniel64

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Sa ma ierti ca intreb, cati km ai facut de cand ai luat-o?
  • iovan alin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2016

  • Mesaj Privat
500km si nu am avut nici o prob cu ea mergea super
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Doar 500 Km ...
Ori ai un ghinion teribil, ori masina a fost "pregatita" pentru vanzare

PS Bine era daca opreai motorul imediat dupa aprinderea becului si aparitia zgomotelor anormale. Ai fi avut mai multe sanse sa scapi ieftin; altminteri ar fi bine sa ai portofelul gros si buzunarele adanci
  • Daniel64

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Asa mi-e o frica de ce a zis @turmol.... Chiar nu-ti doresc!
  • iovan alin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Sa imi bag p.. in ele de cotete..daca a ajuns la motor , dezmembrari scrie pe ea..va multumesc !
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Eu ti-as sugera sa procedezi la o constatare si poate ai noroc sa scapi fara falimentarea portofelului.
Dar nu m-as baza prea mult pe asta. Pronosticul nu suna bine
  • iovan alin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2016

  • Mesaj Privat
O sa aflu joi ce are si va scriu ..va multumesc!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pentru tine si toti cei care conduc masini si inca nu stiu: in momentul in care se aprinde becul de ulei, se scoate masina din viteza pe liber (la cutiile manuale), se activeaza avariile si se opreste motorul fara a scoate cheia din contact, doar oprit motorul si cheia ajunge in pozitia initiala dar volanul nu se blocheaza (atentie ca se pierde servodirectia si deci volanul va functiona foarte greu dar fiind inca in mers este relativ acceptabil). Se merge din inertie pana la un loc unde se poate opri in siguranta si nu se blocheaza circulatia iar daca sunteti pe autostrada se opreste pe banda de urgenta. Se scot ceilalti pasageri din masina si se duc pe marginea drumului mai departe de masina. Se pune un triunghi reflectorizant in spatele masini la 30m pe axa formata din rotile de pe partea stanga a masinii. Apoi se deschide capota si se verifica daca sunt urme mari de ulei pe motor, pe sub masina, se verifica nivelul de ulei din motor dupa ce a stat masina macar 5 minute. In timpul de asteptare se verifica vizual dupa fire rupte sau mufe scoase aiurea daca se cunoaste cat de motorul si zona in care este plasata sonda de ulei. Se suna la o firma de tractari si se duce masina pe platforma sau cu protap cu 2 roti pana la destinatie.
Asta este varianta care protejeaza motorul si costurile ulterioare ale reparatiei sunt minime. Daca se reporneste motorul sau chiar se mai merge dupa aparitia simbolului de ulei exista riscul calarii motorului cu repercusiuni grave atat asupra motorului dar si a cutiei si restului de ansamble mecanice de pe lantul roti-motor.
Sper ca va fi citit de cat mai multi soferi acest post pentru ca asa cum este vorba: paza buna trece primejdia rea...
P.S. Daca nu se doreste pierderea servodirectiei si servofranei pana la oprirea completa, dupa scoaterea din viteza de la aparitia simbolului de ulei, se poate lasa masina la relanti pana la oprirea completa in siguranta dar trebuie oprit cat mai rapid si in asa fel incat sa nu se blocheze circulatia si sa se elimine riscul de accidente (mai ales pe timpul noptii cand se lasa pozitia aprinsa la masina pe langa acel triunghi reflectorizant obligatoriu si descris mai sus...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR