alin1988
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2015
- Mesaj Privat
am deschis si acest topic deoarece azi am zis sa ii fac un test la masina si surpriza..mi-au aparut 2 erori si anume...p1234 boost pressure high pressure 03-not present si b3805 acceleration sensor malfunction 00-not present...am cautat pe internet si nu am gasit exact ca la mine aceste coduri..aveti idee de la ce ar putea fi?va multumesc...
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
alin1988
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2015
- Mesaj Privat
- alexgalatzi
- *
- 14 mesaje
- din 03 Feb 2014
- Zafira 1998
- Galati
alexgalatzi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
Buna seara! Am sa scriu si eu tot aici fiind vb tot de o eroare..
Am un opel meriva 1.3 din 2008.
Masina avea aprins check engine in bord, am conectat o interfata cu bluetooth si mi-a afisat o eroare "Exhaust gas recirculation"(EGR) care s-a resetat, dupa ce am luat contactul si am pornit masina s-a aprins martorul reprezentat de masina cu cheia pe ea. Dupa un drum de aprox 100km legati am oprit motorul iar cand l-am pornit s-a aprins inapoi check engine, fara celalalt.
Mentionez ca masina functioneaza absolut normal!
Aveti idee de ce s-a manifestat asa si cum ar trebui sa procedez?! Multumesc.
Am un opel meriva 1.3 din 2008.
Masina avea aprins check engine in bord, am conectat o interfata cu bluetooth si mi-a afisat o eroare "Exhaust gas recirculation"(EGR) care s-a resetat, dupa ce am luat contactul si am pornit masina s-a aprins martorul reprezentat de masina cu cheia pe ea. Dupa un drum de aprox 100km legati am oprit motorul iar cand l-am pornit s-a aprins inapoi check engine, fara celalalt.
Mentionez ca masina functioneaza absolut normal!
Aveti idee de ce s-a manifestat asa si cum ar trebui sa procedez?! Multumesc.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alexgalatzi
- *
- 14 mesaje
- din 03 Feb 2014
- Zafira 1998
- Galati
alexgalatzi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- NistorSpeed
- *
- 27 mesaje
- din 07 Jan 2019
- Meriva 2005
- Timis
NistorSpeed
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2019
- Mesaj Privat
salutare,am un meriva 1,7 dci din 2004, am o eroare p0093 - presiune rampa
masina sa oprit de vreo 2 ori in mers apoi nu porneste decat daca ii scot o mufa de la calculatorul de deasupra motorului cateva secunde apoi porneste iar de parca nu s-a intamplat nimic
precizez ca i-am facut o resoftare...care nu stiu daca s-a incheiat cum trebuie...a fost nevoie deoarece a fost schimbat calculatorul pe ea ,calculatorul fiind de pe o masina de Anglia
cel care i-a facut resoftarea a spus ca normal la sfarsit trebuia sa apara un mesaj cu efectuat sau ceva de genu,...ea doar s-a incarcat pana la 100% si a ramas asa
poate nu e asta problema...nu stiu...astept ceva pareri
masina sa oprit de vreo 2 ori in mers apoi nu porneste decat daca ii scot o mufa de la calculatorul de deasupra motorului cateva secunde apoi porneste iar de parca nu s-a intamplat nimic
precizez ca i-am facut o resoftare...care nu stiu daca s-a incheiat cum trebuie...a fost nevoie deoarece a fost schimbat calculatorul pe ea ,calculatorul fiind de pe o masina de Anglia
cel care i-a facut resoftarea a spus ca normal la sfarsit trebuia sa apara un mesaj cu efectuat sau ceva de genu,...ea doar s-a incarcat pana la 100% si a ramas asa
poate nu e asta problema...nu stiu...astept ceva pareri
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Stau doar si ma gandesc... unde îi gasiti pe ,,fantasticii,, astia cu resoftarea... care cand apar probleme nu mai stiu ce au de facut. La mica publicitate, sau la sfaturile celor ce-au beneficiat de astfel de ,,servicii,, ? Eu fiind din Sibiu, prin 2016 am aflat ca este cineva din Sibiu care imi poate incarca o harta ECU a cuiva si trebuia cumva sa platesc un fel de pret cumulat, adica cel ce facea incarcarea o suma, celalalt cu harta de injectie o alta suma, ,,tha'fuck,,... cum sa fiu de acord cu asa o abordare in doi pasi fara niciun fel de suport in caz de probleme? Deci am zis pas... M-am suit in masina si m-am dus in Bucuresti la EDS si gata, am venit remapat acasa. Ceva mai scump, dar OK after all. Nu faci remapare in fiecare zi, si clar nu e pentru cei care vor sa o faca ,,cheap,,
- NistorSpeed
- *
- 27 mesaje
- din 07 Jan 2019
- Meriva 2005
- Timis
NistorSpeed
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2019
- Mesaj Privat
Eu cred ca am avut noroc...toatã chestia m-a costat 50 de lei nu a fost o avere,la un inginer de Delphi care doar cu asa ceva se ocupa,bineinteles printr-o cunostinta...si chiar trebuia facutã,insa mi-a spus ca daca ceva nu e ok nici nu trebuia sa porneasca,dar omu are o cunostinta cu un altfel de aparat si poate o sa repet sa fiu sigur ca e totul ok ...Am masina de putina vreme si mã gandeam cã cine a vandut-o nu a vandut-o de bunã..nici seria de sasiu nu era in soft sau injectoarele...erau altele
Dar tin sa cred ca eroarea mea acum e de la altceva deoarece eu inainte de resoftare am crezut ca sunt injectoarele problema ...si mi-a desfacut cineva injectoarele sa le testeze,bieinteles ca erau ok...si poate totusi nu a pus sau strans cum trebuie ceva la remontare si pierd presiune...nu stiu...o sa ma mai documentez
Vreau sa zic ca eu am fost si la reprezentanta la Opel in Timisoara cu ea inainte, sa vada ce problema are masina ,eu crezand ca ea consuma 14 l defapt consuma cam 8 ca arata in mile...si am ramas total dezamagit...bineinteles ca nu au observat ca masina are un soft strain si alte injectoare decat cele montate au pus doar tester pe ea si a spus ca nu are erori,nici macar ca e in mile...mi-am dat seama singur...Poi aia stiam si eu ca nu are erori ca am si eu diagnoza si le-am zis dinainte ca nu are,leam dat si o foaie cu rezultatele si parametrii ca sa nu repete si ei ci sa se uite mai amanuntit la alte cauze...am platit ca la Camatari 230 de lei degeaba ...au zis ca nu au ce sa ii faca masinii dar banii i-au luat...niste nesimtiti...o sa spun la toata lumea sa se fereasca de ei...deci eu m-am lamurit si de astia de la reprezentanta
Dupa resoftare masina consuma 4,9 ultima proba de la plin la plin insa de indicat tot in mile imi indica..acum cu oprirea sau cu pornitu deocamdata rezolvarea e scoaterea mufei cateva secunde a calculatorului pana descoper care e problema
Dar tin sa cred ca eroarea mea acum e de la altceva deoarece eu inainte de resoftare am crezut ca sunt injectoarele problema ...si mi-a desfacut cineva injectoarele sa le testeze,bieinteles ca erau ok...si poate totusi nu a pus sau strans cum trebuie ceva la remontare si pierd presiune...nu stiu...o sa ma mai documentez
Vreau sa zic ca eu am fost si la reprezentanta la Opel in Timisoara cu ea inainte, sa vada ce problema are masina ,eu crezand ca ea consuma 14 l defapt consuma cam 8 ca arata in mile...si am ramas total dezamagit...bineinteles ca nu au observat ca masina are un soft strain si alte injectoare decat cele montate au pus doar tester pe ea si a spus ca nu are erori,nici macar ca e in mile...mi-am dat seama singur...Poi aia stiam si eu ca nu are erori ca am si eu diagnoza si le-am zis dinainte ca nu are,leam dat si o foaie cu rezultatele si parametrii ca sa nu repete si ei ci sa se uite mai amanuntit la alte cauze...am platit ca la Camatari 230 de lei degeaba ...au zis ca nu au ce sa ii faca masinii dar banii i-au luat...niste nesimtiti...o sa spun la toata lumea sa se fereasca de ei...deci eu m-am lamurit si de astia de la reprezentanta
Dupa resoftare masina consuma 4,9 ultima proba de la plin la plin insa de indicat tot in mile imi indica..acum cu oprirea sau cu pornitu deocamdata rezolvarea e scoaterea mufei cateva secunde a calculatorului pana descoper care e problema
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
"Resoftarea" de care vorbesti a fost de fapt imperecherea "noului" ECU cu celelalte calculatoare ale masinii.
Nu are legatura cu softul de gestionare a motorului.
Parerea mea e ca ai probleme cu supapa mecanica de presiune de pe rampa de injectoare. Scapa pe retur si injectoarele nu au suficienta presiune. E normal sa se opreasca motorul.
Nu are legatura cu softul de gestionare a motorului.
Parerea mea e ca ai probleme cu supapa mecanica de presiune de pe rampa de injectoare. Scapa pe retur si injectoarele nu au suficienta presiune. E normal sa se opreasca motorul.
- NistorSpeed
- *
- 27 mesaje
- din 07 Jan 2019
- Meriva 2005
- Timis
NistorSpeed
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2019
- Mesaj Privat
Nu te contrazic cu softurile...ca nu ma pricep nu de alta
Dar acum cand spui tind sa iti dau dreptate,deoarece am vazut putina umezeala deasupra la retur
Exact ce am spus.S-ar putea cand a scos injectoarele la verificat sa se fi intamplat ceva,poate a tras prea tare de rampa de retur si acum umezeste pe langa putin ca nu mai etanseaza cum trebuie..o sa o schimb cred aia cu totul ca nu e o avere
Banuiam ceva da trebuia sa imi confirme cineva...multumesc mult
Dar acum cand spui tind sa iti dau dreptate,deoarece am vazut putina umezeala deasupra la retur
Exact ce am spus.S-ar putea cand a scos injectoarele la verificat sa se fi intamplat ceva,poate a tras prea tare de rampa de retur si acum umezeste pe langa putin ca nu mai etanseaza cum trebuie..o sa o schimb cred aia cu totul ca nu e o avere
Banuiam ceva da trebuia sa imi confirme cineva...multumesc mult
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- NistorSpeed
- *
- 27 mesaje
- din 07 Jan 2019
- Meriva 2005
- Timis
NistorSpeed
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2019
- Mesaj Privat
- NistorSpeed
- *
- 27 mesaje
- din 07 Jan 2019
- Meriva 2005
- Timis
NistorSpeed
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Timis
- Masina: Meriva 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2019
- Mesaj Privat
Salutare,deci masina de mai sus in cauza imi da si astazi aceiasi eroare p0093 si cateodata in mers imi taie si servodirectia,se aprinde EPS ,trebuie sa repornesc masina ca sa isi revina
am mai fost la un service...cica bun in ochii unora care mi-a spus asa: pe masina a fost pus un kit de pornire din pacate de Anglia de aceea imi indica in mile...dar si mai grav e ca nu e de pe aceiasi motorizare de 101 CP ci de 125 CP ,iar aceea remapare nu se imperecheaza cum trebuie cu kitul de aceea simptomele respective...adica la remapare au fost bagati parametrii sau ce a facut...pentru model 101 Cp nu pt 125 care i-a avut inainte si nu facea problemele astea,doar consumul era mare
credeti ca este un adevar in asta? oare as rezolva problema cu alt kit?
am mai fost la un service...cica bun in ochii unora care mi-a spus asa: pe masina a fost pus un kit de pornire din pacate de Anglia de aceea imi indica in mile...dar si mai grav e ca nu e de pe aceiasi motorizare de 101 CP ci de 125 CP ,iar aceea remapare nu se imperecheaza cum trebuie cu kitul de aceea simptomele respective...adica la remapare au fost bagati parametrii sau ce a facut...pentru model 101 Cp nu pt 125 care i-a avut inainte si nu facea problemele astea,doar consumul era mare
credeti ca este un adevar in asta? oare as rezolva problema cu alt kit?