fanyfany
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat
Simptome:
La plecarea de pe loc zgomot la motor ( tractor) dupã constatarea la Dibas mi s a spus sa verific cuzineții , dar n am fost de acord din cauza prețului 600 RON , prin demontarea bãii de ulei .mi au recomandat schimbare motor 😮. Vreau un sfat cam ce as putea face sa remediez aceasta problema cu riscuri mai mici de cheltuieli ! Ms frum !
Cod(uri) eroare:
----
Model: Insignia
An fabricatie: 2010
Cod motor: (cod motor?)
La plecarea de pe loc zgomot la motor ( tractor) dupã constatarea la Dibas mi s a spus sa verific cuzineții , dar n am fost de acord din cauza prețului 600 RON , prin demontarea bãii de ulei .mi au recomandat schimbare motor 😮. Vreau un sfat cam ce as putea face sa remediez aceasta problema cu riscuri mai mici de cheltuieli ! Ms frum !
Cod(uri) eroare:
----
Model: Insignia
An fabricatie: 2010
Cod motor: (cod motor?)
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
fanyfany
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat
M am informat la mai mulți si m am hotãrât sa merg la " specialistul Dibas" sa mi facã test motor , diagnoza etc . (100lei ) si nu a durat 5 min ; dupã care rãspuns :motorul functioneaza In parametri normali dar ai bãtaie la cuzineți si treb baia data jos ca sa confirme, si costa 600 lei numai constatarea . Normal ca nu dau atâția bani ca sa mi spunã un defect ( nesigur ) . Fapt pt care am apelat pe acest forum sa ma documentez . Se aude in treapta 1 si puțin 2 pana ia turația mai mare . Bolboreste asa ceva , nu stiu dar cv nu i in regula , nu are mersul ãla rotund . M am gândit sa verific asta CNd o sa fac urmãtorul schimb de ulei sa mi dea si baia jos sa verifice cuzineții . Încã ma documentez pana gãsesc un adevãrat priceput sa merg cât de cât la sigur .
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
fanyfany
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Nu stiu din ce an este masina....dar bataie de cuzineti ...adica biele sau manetoane se aud ca un..tzacanit si asta se intimpla la motoare uzate rau de tot adica la peste 600.000-700.000km...poate gresesc...daca nu gasesti incerc eu sa ,,ascult ,, motorul...spun din start nu sunt specialist dar nici nu te pacalesc ca nu am unde sa-ti desfac motorul...ca sa-ti iau banii...doar imi dau cu presupusul gratis...
fanyfany
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
vezi ca ai doua service-uri bune in Bucuresti: AutoA si EDS ambele cunoscute aici pe forum si cu oameni seriosi. Mergi la unul dintre ele si sigur iti vor face o constatare corecta la un pret decent (nu sa o sa iti spuna nimeni gratis ce are masina) si apoi te decizi ce faci lega de motor: reparare sau schimbare. Sa nu ai probleme cu pompa de ulei (vestitul o-ring) si sa fie probleme de ungere iar la turatie mai mare sa creasca presiunea si sa nu mai fie uzura asa mare. Nu stiu ce motor ai dar asta este sfatul meu. Oricum rezolva problema cat mai repede si nu mai merge asa cu ea ca risti sa strici si mai mult si un motor second este aproape 2000 euro...
fanyfany
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat
Eu sunt conștient ca necesita costuri ! Dar nu poți cere 600 lei ca sa mi spunã defectul ! Plus ca rezultatul e incert ! Si referitor la ungere nu cred ca sunt probleme pt n am martori aprinși , temperatura e ok , pe joja e ok , nu cred . Nimic care sa dea de bãnuit ca ar avea cv in afara de zgomotul asta bâlbâit al mașinii , si nu mereu ; am observat ca atunci CNd e f cald , canicula , probabil se dilata si scade zgomotul in intensitate , parca nu se mai aude asa tare . Nu stiu o sa vina vremea sa fac schimbul si atunci cred ca dau baia jos sa nu zic ca n am fãcut o si pe asta
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
când sunt cuzineții duși și ai bãtãi nu mai ai presiune de ulei ,dacã vrei sa verifici uzura cuzineților și al lagãrelor trebuie sa verifici presiunea de ulei . normal se aprinde becul de la ulei , bãtaie mai poți sa ai pe bolțuri de la pistoane dar și acolo se aude numai când accelerezi brusc și în decelerare , eu recomand sa nu desfaci motorul pana nu ai certitudinea defectului.
fanyfany
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
fanyfany
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Efectueaza o verificare a presiunii uleiului, au fost cazuri cand chiar si la presiune scazuta nu se aprindea martorul din bord...
Pentru linistrea ta, operatiunea de inlocuire a simeringului dintre sorb si pompa de ulei costa undeva la 300~350 lei cu tot cu simering, astfel vei putea vedea starea cuzinetilor de la palier, aici sunt cele mai des intalnite uzuri ale acestora si de aici probleme...
Din pacate, in aceasta perioada, de concedii unele service-uri au inchis...asadar nu se pot efectua programari...
Pentru linistrea ta, operatiunea de inlocuire a simeringului dintre sorb si pompa de ulei costa undeva la 300~350 lei cu tot cu simering, astfel vei putea vedea starea cuzinetilor de la palier, aici sunt cele mai des intalnite uzuri ale acestora si de aici probleme...
Din pacate, in aceasta perioada, de concedii unele service-uri au inchis...asadar nu se pot efectua programari...
fanyfany
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Pe tester nu apare valoarea presiunii, din pacate nu este posibil acest lucru...,pe masina nu exista decat un microcontact care da ceva batai de cap...,depinde foarte mult daca au fost efectuate update-uri de soft sau nu, unele microcontacte nu avertizau nici la presiuni de 0,6 bari...de aici si problema cu presiunea de ulei.
Unii dintre noi, am optat pentru montarea suplimentara a unui ceas de monitorizare permanata a presiunii uleiului...la fel ca la "vechile" Dacii...
Nu te grabi cu alt motor, nu stii ce cumperi..., sunt ateliere specializate in reparatia celui vechi, care iti garanteaza reparatia pana la un an!
Despre motor nou, nu pot sa iti spun decat ca este foarte scump..., atunci se pune intrebarea de ce nu ai achizitionat o masina noua ... Scapi de toate aceste "suparari"..., dar platesti un pret pe masura...
Unii dintre noi, am optat pentru montarea suplimentara a unui ceas de monitorizare permanata a presiunii uleiului...la fel ca la "vechile" Dacii...
Nu te grabi cu alt motor, nu stii ce cumperi..., sunt ateliere specializate in reparatia celui vechi, care iti garanteaza reparatia pana la un an!
Despre motor nou, nu pot sa iti spun decat ca este foarte scump..., atunci se pune intrebarea de ce nu ai achizitionat o masina noua ... Scapi de toate aceste "suparari"..., dar platesti un pret pe masura...
fanyfany
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat
- geodan0
- **
- 132 mesaje
- din 09 Sep 2011
- Meriva 2004 z17dth
- Iasi
geodan0
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Meriva 2004 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
De 4000 euro faci motor ca nou de 10 ori la un mecanic priceput chiar si de cartier mai greu e la diagnoze injectoare si defecte ascunse sau sedevistica ca poate nu are dar sa faci un motor e mecanica pura merge sau nu merge ce e uzat schimbi cu nou sau de la sh cu verificare si gata,e pacat sa arunci bani pe tatonari sau ghici.Vorbeste la baieti poate te ajuta dupa program fara factura sau intraba la altii poate au mecanic bun si testat deja.
fanyfany
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2016
- Mesaj Privat