As dori un sfat legat de temperatura de functionare a unui motor z13dth (masina de serviciu). Concret de ceva timp (cam doua luni) imi cere permanent sa verific nivelul lichidului de racire. am citit pe forum si am gasit doua posibile motive: senzorul sau putitorul din vasul de expansiune. In plus am intrat in meniul ascuns si am observat urmatoarele : in oras temperatura lichidului de racire atinge chiar si 101-102 grade, in schimb in afara orasului ajung undeva la maxim 98. Cu ac-ul pornit a ajuns undeva la 103 grade la un drum spre slobozia. Am dus-o la un service, au verificat instalatia de racire, au stabilit ca e in regula si zic ei ca sunt oarecum normale valorile astea. Voi ce pareri aveti? Bonus, atasez o fotografie. Imi puteti spune ce reprezinta respectiva piesa si care e locul ei pentru ca in momentul de fata atarna pe langa alternator. Multumesc!
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)