Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • xh06

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

As dori un sfat legat de temperatura de functionare a unui motor z13dth (masina de serviciu). Concret de ceva timp (cam doua luni) imi cere permanent sa verific nivelul lichidului de racire. am citit pe forum si am gasit doua posibile motive: senzorul sau putitorul din vasul de expansiune. In plus am intrat in meniul ascuns si am observat urmatoarele : in oras temperatura lichidului de racire atinge chiar si 101-102 grade, in schimb in afara orasului ajung undeva la maxim 98. Cu ac-ul pornit a ajuns undeva la 103 grade la un drum spre slobozia. Am dus-o la un service, au verificat instalatia de racire, au stabilit ca e in regula si zic ei ca sunt oarecum normale valorile astea. Voi ce pareri aveti? Bonus, atasez o fotografie. Imi puteti spune ce reprezinta respectiva piesa si care e locul ei pentru ca in momentul de fata atarna pe langa alternator. Multumesc!
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Verifica daca nu pierde compresie prin vasul de expansiune caz in care impiedica curgerea lichidului care vine din motor si cand ajunge la 3 atm refuleaza supapa de pe capac. Numai asa poti justifica avertizarile de nivel scazut intermitente.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In momentul in care te avertizeaza, ai verificat nivelul lichidului?
Legat de temperatura: in bord, acul sta fix pe 90, nu?
  • xh06

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2014

  • Mesaj Privat
salut. nu are indicator de temp. in bord, doar pe bc. si valorile sunt luate de acolo. george cred ca o sa merg la un service. nu ma pricep deloc si pare complicat ce imi spui sa fac. am vazut doar ca la relanti ajunge lichidul de racire de la motor inapoi in vasul de expansiune. as vrea totusi sa stiu ce e piesa din poza?

Multumesc amandurora.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR