- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Tot rascolind forumul in diverse probleme, treaba cu apa de la robinet m-a cam ingrijorat, in sensul ca din ce stiu eu la mine s-a folosit doar apa "chioara" de la robinet.
Motorul a fost facut anul trecut pe vremea asta (prin septembrie) masina a rulat pana in ianuarie cand a fost lasata la garaj, deci sigur a avut antigel si s-a golit instalatia de racire, pana prin iulie cand a fost scoasa si s-a pus doar apa.
Si acum vin intrebarile:
1 - este posibil sa fi patit ceva, in ultima perioada (o saptamana) pierd lichidul de racire (nu creste nivelul la ulei, nu am spuma pe capacul de la ulei, nu scoate fum alb,
nu am umezeala in habitaclu si nici nu vad pe la instalatia de racire urme de picurare/curgere)?
2 - ce solutie de curatat instalatia sa folosesc, cum spunea dancuciureanu winn's ar fi una dintre ele, conteaza motorul (diesel/otto) sau felul radiatorului?
3 - ce antigel este recomandat pentru Astra F 94 1,7 Isuzu, din ce am inteles pentru masinile innainte de 05.2001 se foloseste cel albastru/verde cu silicati
(1940656) recomandare OPEL.
4 - ce marca de antigel este mai buna sau nu conteaza?
5 - recomandat este utilizarea de antigel concentrat+apa distilata sau antigel gata preparat?
Nu ma consiliaza si pe mine careva ca maine, poimaine vine inghetul!
Motorul a fost facut anul trecut pe vremea asta (prin septembrie) masina a rulat pana in ianuarie cand a fost lasata la garaj, deci sigur a avut antigel si s-a golit instalatia de racire, pana prin iulie cand a fost scoasa si s-a pus doar apa.
Si acum vin intrebarile:
1 - este posibil sa fi patit ceva, in ultima perioada (o saptamana) pierd lichidul de racire (nu creste nivelul la ulei, nu am spuma pe capacul de la ulei, nu scoate fum alb,
nu am umezeala in habitaclu si nici nu vad pe la instalatia de racire urme de picurare/curgere)?
2 - ce solutie de curatat instalatia sa folosesc, cum spunea dancuciureanu winn's ar fi una dintre ele, conteaza motorul (diesel/otto) sau felul radiatorului?
3 - ce antigel este recomandat pentru Astra F 94 1,7 Isuzu, din ce am inteles pentru masinile innainte de 05.2001 se foloseste cel albastru/verde cu silicati
(1940656) recomandare OPEL.
4 - ce marca de antigel este mai buna sau nu conteaza?
5 - recomandat este utilizarea de antigel concentrat+apa distilata sau antigel gata preparat?
Nu ma consiliaza si pe mine careva ca maine, poimaine vine inghetul!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Boogie a scris:Ok... Deci problema este (era) asa : miros de incins in masina.. Am avut radiatorul spart si timp de o luna am pus numai apa normala in el.. Acum l-am schimbat si i-am bagat apa distilata+antigel... Initial am crezut ca din cauza ca i-am bagat apa normala imi vine miros de incins...dar nu asta era cauza.. Cauza era de la placutele de frana de pe spate pe care tocmai le-am schimbat... Acum dupa un drum de vreo 400km a disparut mirosul... Intrebarea mea este : ce trebuie sa verific la circuitul de apa sa vad daca am stricat ceva cu apa aia de la robinet... Mentionez ca temperaura nu sare de 90 grade in oras iar in afara la viteze mai mari sta pe la 75 grade... Totusi..vreau sa ma uit preventiv la circuitul de apa (tevi,pompa de apa,etc.)... Unde sa ma uit si ce anume caut?...
Imi cer scuze daca am gresit postand doar pentru a creste numarul de mesaje. Se pare ca nu mai pot trai fara stelute...
Revenind la topic: care este problema cu care a inceput? Este cumva mirosul de incins care s-a dovedit a fi de la placutele de frana spate?
Cat despre legatura dintre verificari, consider ca daca ai interesul, timp si tot te-ai murdarit, poti sa le faci pe amandoua, cu atat mai mult cu cat lipsa vaselinei de la rulmenti poate afecta mult mai rau mersul masinii decat relativele depuneri din apa.
Decizia ii apartine lui @Boogie.
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu a afirmat nimeni ca a da un sfat e o greseala, sau ca reprezinta goana dupa posturi, ci simplul fapt ca nu e dat acolo unde trebuie, de aceea avem titluri de posturi si incercam sa respectam anumite reguli in ele, altfel facem unul mare in care fiecare scrie ce crede ca ar interesa pe altii si gata, am rezolvat cu ordinea si regulamentul, il aruncam. Daca vrei sa sfatui pe cei de pe forum referitor la verificat si gresat rulmentii pentru a evita anumite probleme nu te opreste nimeni sa faci un tutorial cu explicatii si fotografii, ba chiar ar fi indicat.
Si pe final sa stii ca la Astra G atat rulmentii fata cat si cei spate sunt capsulati cu tot cu sistemul ABS si nu pot fi gresati. Multa bafta si ramane la latitudinea ta daca mai postezi sau nu pe acest forum.Sa stii ca nu e o obligatie acest lucru.
Si pe final sa stii ca la Astra G atat rulmentii fata cat si cei spate sunt capsulati cu tot cu sistemul ABS si nu pot fi gresati. Multa bafta si ramane la latitudinea ta daca mai postezi sau nu pe acest forum.Sa stii ca nu e o obligatie acest lucru.
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- deleted-4904
- *
- 43 mesaje
- din 13 Feb 2007
deleted-4904
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2007
- Mesaj Privat
Aici intotdeauna se porneste discutia de la una si se ajunge la alta ....cel care a deschis topicul avea o problema cu antigelul , nu insa si cu caloriferul. Am o problema asemanatoare doar ca nu am apa pe presuri si nici sub masina , pe motor nici atat nu se vede nimic si cu toate astea pierde apa ....nu stiu unde sa merg sa imi verifice cineva etanseitatea . Azi am mai patit ceva ciudat ...mi-a spus cineva ca ar putea fi ciupita garnitura de chiulasa si ca ar fi bine sa deschid capacul la vas cand e motorul cald ...zis si facut . In urma operatiunii am descoperit ca dimineata urmatoare aveam vasul plin pana la buson . Care ar putea fi explicatia ?
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- bota_ioan82
- *
- 19 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 1995 X17DTL
- Maramures
bota_ioan82
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 1995 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
- randomm
- **
- 152 mesaje
- din 13 Jun 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
randomm
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
Stiu ca sunt 546262361445646541 de topicuri pe tema asta (ce este si cum se rezolva), o completare la un tutorial am facut-o chiar eu, dar..... ma dispera problema. Am schimbat celebrele oringuri, toate bune si frumoase... dupa 1000 de km iar lipsa apa in borcan. M-am gandit ca poate s-a aerisit instalatia mai greu am completat si am mers mai departe. Dupa inca 200 de km iar scazuse apa. Am demontat iar tot ce trebuie sa examinez situatia. La calorifer totul este in regula, nu e umed sub el, pe langa el, totusi apa din masina parca nu se evapora deloc si mie imi scade in continuare nivelul la antigel. Am ridicat masina pe elevator, m-am uitat pe sub ea, nu curge pe nicaieri, am bagat presiune in instalatie, nu arunca apa pe nicaieri, in ulei nu am antigel.... m-a bagat total in ceata problema asta. Mocheta din masina e uda, dar numai unde stau cu picioarele, pana la scaun (si la sofer si la pasager e la fel). Pe partea care urca usor in sus si pe langa calorifer s-a uscat si a ramas uscat.... sa presupunem ca fiind iarna se usuca mai greu mocheta, dar totusi mie unde imi dispare antigelul? Stiu ca am probleme si la termoflot, imi baga ulei in apa, acum nu mai vad urme de ulei in apa nici apa in ulei. Are cineva o idee unde imi dispare antigelul?
- RazvanOpel
- *
- 30 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Astra Z16XEP
- Bucuresti
RazvanOpel
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut, daca nu ai antigel in ulei , dar totusi pierzi antigel si este ud sub presurile din fata nu-ti mai ramane de facut decat un singur lucru sa verifici caloriferul, poate sa aiba o fisura mica si la presiune sa nu se prelinga pe calorifer in jos ci sa stropeasca ajungand pe alte elemente de plastic si mai departe pe mocheta. Caloriferul este bine sa-l verifici cu apa fierbinte in el (poate sa fi facut un mic por care se "deschide" cand se incalzeste antigelul pe la 90 grade).
Chestia este verificata pe o amarata de DACIE ) care pierdea antigel pe la calorifer.... au fost incercate "metodele clasice" de a afla unde este spart caloriferul: Bagat lichid cu presiune, realizata presiune cu o pompa.... etc... rezultat ZERO
Cand a fost bagata apa fierbinte in calorifer si scufundat in apa fierbinte apoi bagata presiune in el...... Evrica.... a aparut "porul" .......
Pana la urma rezultatul a fosc cumpararea unu nou caorifer..... pentru ca nu a fost posibila lipirea celui vechi...
Concluzia : incearca sa bagi apa fierbinte in el si sa-l scufunzi in apa fierbinte, sa faci presiune in el si vezi daca apare porul...... asta inainte sa cumperi un calorifer nou.......
Chestia este verificata pe o amarata de DACIE ) care pierdea antigel pe la calorifer.... au fost incercate "metodele clasice" de a afla unde este spart caloriferul: Bagat lichid cu presiune, realizata presiune cu o pompa.... etc... rezultat ZERO
Cand a fost bagata apa fierbinte in calorifer si scufundat in apa fierbinte apoi bagata presiune in el...... Evrica.... a aparut "porul" .......
Pana la urma rezultatul a fosc cumpararea unu nou caorifer..... pentru ca nu a fost posibila lipirea celui vechi...
Concluzia : incearca sa bagi apa fierbinte in el si sa-l scufunzi in apa fierbinte, sa faci presiune in el si vezi daca apare porul...... asta inainte sa cumperi un calorifer nou.......
- randomm
- **
- 152 mesaje
- din 13 Jun 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
randomm
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
Daca era de vina caloriferul nu ar fi trebuit sa vad urme pe carcasa in care este el bagat? Cand am dat a doua oara jos am sters si praful din interiorul carcasei de la aeroterma si nu era nici un semn de umezeala, nici pe partea de dedesupt care se detaseaza, nici deasupra caloriferului (praful era intact, de la mama lui din germania ). Stateam aseara si examinam (pentru a mia oara) situatia si ce am observat oarecum imbucurator este ca mocheta inca mai este uda, dar nu mai musteste de apa cum era inainte de schimbarea oringurilor. Cand o sa mai prind loc in hala unde imi fac lucrarile voi demonta iar totul si o sa fac proba si la calorifer, pentru linistea mea sufleteasca. Alte locuri pe unde mi-ar putea fugi antigelul, ar mai fi? Am verificat pana acum: oringuri (schimbate), toate racordurile si furtunele de la radiator, m-am uitat in spatele motorului unde ar trebui sa iasa o teava prin care circula antigel. Nu am gasit teava respectiva (e posibil sa fie pe acolo dar sa nu stiu eu care e), dar nici nu am vazut sa curga pe nicaieri. Alte idei? Macar cand prind liber si o bag in hala, sa o verific pe toate partile.
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
azzizz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 1.7 DTi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2007
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- randomm
- **
- 152 mesaje
- din 13 Jun 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
randomm
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat