Gulie19
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2014
- Mesaj Privat
Simptome: Martor aprins in bord ( Robinetul acela ) , presupun ca este CHECK .
Turatia nu mai sare de 3500 , are momente in care mai urca . Forta la accelerare nu mai este puternica
Cod(uri) eroare: P0105 - P0400
Model: Astra G COMBI 1,7 CDTI 59KW 80CP
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z17DTL
Rog mult pe cei care au avut aceasta problema sa ma ajute . In special la P0105 .
Ps: am cautat si nu am gasit nimic clar , ce trebuie schimbat pararile sunt impartite . Daca am gresit imi accept consecintele !
Turatia nu mai sare de 3500 , are momente in care mai urca . Forta la accelerare nu mai este puternica
Cod(uri) eroare: P0105 - P0400
Model: Astra G COMBI 1,7 CDTI 59KW 80CP
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z17DTL
Rog mult pe cei care au avut aceasta problema sa ma ajute . In special la P0105 .
Ps: am cautat si nu am gasit nimic clar , ce trebuie schimbat pararile sunt impartite . Daca am gresit imi accept consecintele !
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
P0105 ESTE SENZORUL MAP.SENZORUL DE PRESIUNE BAROMETRICA DUPA GALERIA DE ADMISIE. TREBUIE CURATAT,DACA TOT FACE FIGURI TREBUIE SCHIMBAT. SE GASESTE DOAR PE ORIGINAL BOSH VREO 280 LEI.SCOS DIN GALERI ,CURATAT CU ATENTIE CU UN VARF DE AC,SI CU SPARY DE CONTACTE,CEVA SA NU LASE ULEI.USOR CU ACUL,SA NU IL INFIGI PREA MULT IN INTERIOR,ARE O SITA SENSIBILE LA VREO 4-5 CM INAUNTRU,DACA AI SPART-O IL SCHIMBI.EU L-AM CURATAT DE VREO 4 ORI.ARE NUMAI ULEI IN GAURICE
P0400 BANUIESC,CA AR FI SENZORUL DE LA EGR,INCEARCA SA CURETI EGR SI TOTODATA SI CLAPETA DE ACCELERATIE
P0400 BANUIESC,CA AR FI SENZORUL DE LA EGR,INCEARCA SA CURETI EGR SI TOTODATA SI CLAPETA DE ACCELERATIE
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
SENZORUL DE SUB CIUPERCA AIA DE VACUUM ESTE SENZORUL MAP AFERENT CODULUI P0105 DESFACI SURUBUL CE TINE CIUPERCA,DAR CU GRIJA CAND O RIDICI,TIJA CARE PLEACA IN JOS INTRA IN ADMISIE SI ITI CONTROLEAZA NISTE CLAPETE MICI IN ADMISIE,NU O SA POTI SCOATE CIUPERCA DE TOT,RAMANE IN TIJA AIA.DAR AI LOC DESTUL SA SCOTI SENZORUL.
Gulie19
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2014
- Mesaj Privat
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
Gulie19
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2014
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- fritzcon
- **
- 267 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Prahova
fritzcon
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
GGeo638
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2004 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2019
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
De regula orice inlocuire de componenta,e precedata de o verificare,in urma careia se va inlocui sau nu componenta. Daca ai inlocuit componenta si problema persista,inseamna ca ai inlocuit inutil componenta,problema fiind in alt loc sau de alta natura.Cauze pot fi multe,printre care si fir intrerupt pe circuitul senzorului. De obicei,se scrie codul de eroare gasit la diagnoza,functie de care se poate comenta in cunostinta de cauza. P.S. - completeaza-ti profilul cu datele masinii,inclusiv codul de motor(citeste regulamentul)...!
ady.22
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2009 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2009
- Mesaj Privat
Buna seara, cu ceva vreme in urma m-am confruntat cu eroarea P0105. Ca manifestare, nu se mai tura mai mult de 2800, incepea sa trepideze si sa dea cu fum negru. In mers nu avea vana de loc si consumul crescuse binisor. Am pus testerul, s-a gasit eroarea care se stergea cu motorul oprit, cand il porneai aparea la loc. Rezolvarea a durat o zi intreaga. Traseul filtru de aer, turbo, intercooler, egr impecabile, doar cu o usoara pelicula de ulei in egr. Dupa egr urmeaza o bucata de teava care la iesirea catre galeria de admisie dintr-un diametru de aprox 7 cm mai avea cam 8 mm. La fel si teava catre galerie, la fel si galeria, toate pline cu funingine intarita. In galeria de admisie clapetele de admisie aer erau blocate pe inchis. Am rezolvat-o cu 3 litri de benzina, un WD 40 si doua spray-uri de curatat franele. Dupa curatare temeinica, au fost puse la loc, am schimbat senzorul MAP, si ce sa vezi, eroarea nu a mai aparut nici in bord si nici pe tester. Zgomotul metalic al motorului disparuse si tragea la drum ca in vremurile bune. Dupa curatare s-a schimbat si consumul : 384 km cu 15 litri motorina in regim mixt, de unde inainte de curatare pe un traseu de 130 km consuma aproape 10 litri. Daca va confruntati cu aceasta eroare, nu dati vina doar pe senzorul MAP, verificati si traseul de admisie.
HBarz
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2020
- Mesaj Privat
Salutare,
Cu eorarea asta ma confrunt si eu, masinuta cu cheita apare cand merg constant in jur de 10-15-20 de sec, treapta a -3-a, 3000 de turatii. Becul se stinge singur dupa cateva minute de mers normal sau daca opresc masina.
Precizez ca a fost curatata admisia, schimbat senzor de pe galerie (Bosch), curatat geometrie turbo.
Daca mai are cineva vreo idee, ce altceva ar mai putea fi as fi recunoscator.
Uneori se aude un fosnet, ca o pierdere de aer sau trage aer fals.
Filtrele si uleiul urmeaza sa fie schimbate.
Cu eorarea asta ma confrunt si eu, masinuta cu cheita apare cand merg constant in jur de 10-15-20 de sec, treapta a -3-a, 3000 de turatii. Becul se stinge singur dupa cateva minute de mers normal sau daca opresc masina.
Precizez ca a fost curatata admisia, schimbat senzor de pe galerie (Bosch), curatat geometrie turbo.
Daca mai are cineva vreo idee, ce altceva ar mai putea fi as fi recunoscator.
Uneori se aude un fosnet, ca o pierdere de aer sau trage aer fals.
Filtrele si uleiul urmeaza sa fie schimbate.
defcon-1
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2021
- Mesaj Privat
Salut.
Am masina din semnatura, adica un Astra g 1,7 DTL.
De cateva luni imi apare cheita galbena in bord( sper ca am spus bine) si nu se mai tureaza peste 3000 de ture...parca este si mai puturoasa.
Am fost fost la un nene cu tester si mi-a zis ca este senzorul de turbo, pe care l-am schimbat.Nici o rezolvare.
Am pus si eu testerul pe masina( am o clona) si cu Opcom 2018 mi-a dat urmatoarea eroare:
P0105 -(2) - Boost pressure sensor circuit low input- present
iar cu opcom 2015 eroarea:
P0105 -1- Senzor presiune turbo semnal prea mare-prezent
Nu stiu daca arata acelasi lucru.
Poate cineva sa ma ajute cu o explicatie, va rog. Ce trebuie sa fac?
Mukrumesc mult!
Am masina din semnatura, adica un Astra g 1,7 DTL.
De cateva luni imi apare cheita galbena in bord( sper ca am spus bine) si nu se mai tureaza peste 3000 de ture...parca este si mai puturoasa.
Am fost fost la un nene cu tester si mi-a zis ca este senzorul de turbo, pe care l-am schimbat.Nici o rezolvare.
Am pus si eu testerul pe masina( am o clona) si cu Opcom 2018 mi-a dat urmatoarea eroare:
P0105 -(2) - Boost pressure sensor circuit low input- present
iar cu opcom 2015 eroarea:
P0105 -1- Senzor presiune turbo semnal prea mare-prezent
Nu stiu daca arata acelasi lucru.
Poate cineva sa ma ajute cu o explicatie, va rog. Ce trebuie sa fac?
Mukrumesc mult!
defcon-1
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
defcon-1
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2021
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
defcon-1
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2021
- Mesaj Privat