Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
Unde as putea sa ma duc pentru testu de conpresie?
Si cam cat m-ar costa curatarea baii de ulei ?
Eu am facut schimbu de ulei acum 500km daca ii curat baia pot recupera uleiul?
Intradevar poate fi de la injectoarr?
Este cineva din bucuresti care sa ma ajute ? Contra cost ?
Scuze de dublu post nu imi apara prima postare
Si cam cat m-ar costa curatarea baii de ulei ?
Eu am facut schimbu de ulei acum 500km daca ii curat baia pot recupera uleiul?
Intradevar poate fi de la injectoarr?
Este cineva din bucuresti care sa ma ajute ? Contra cost ?
Scuze de dublu post nu imi apara prima postare
ksd
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2015
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.
Am facut engine flush, am desfacut capacul culbutorilor si am curatat cu motorina ce am putut fara a demonta axele cu came, motorina care a baltit in baie in speranta ca dizolva mizeria din sorb.
Am verificat sa fie stranse suruburile axelor cu came, culbutorii sunt la locul lor toti. Cand am apasat pe ei am gasit unul care era putin comprimabil. Apoi am rotit putin motorul, devenise necomprimabil acela, dar altul a devenit comprimabil. Banuiesc ca din cauza camelor care apasa pe ei.
Am citit ca ar trebui sa nu poata fi apasati daca sunt buni...dar daca aveam toti culbutorii infundati nu trebuia sa se auda zgomotul si cu motorul rece si sa fie zornaitul mult mai pronuntat?
Am sa incerc si test de compresie, dar aceeasi intrebare ma chinuie: de ce nu face si cu motorul rece, de ce e corelat cu temp peste 90 grade si turatie peste 3000rpm macar 15 minute...
Am facut engine flush, am desfacut capacul culbutorilor si am curatat cu motorina ce am putut fara a demonta axele cu came, motorina care a baltit in baie in speranta ca dizolva mizeria din sorb.
Am verificat sa fie stranse suruburile axelor cu came, culbutorii sunt la locul lor toti. Cand am apasat pe ei am gasit unul care era putin comprimabil. Apoi am rotit putin motorul, devenise necomprimabil acela, dar altul a devenit comprimabil. Banuiesc ca din cauza camelor care apasa pe ei.
Am citit ca ar trebui sa nu poata fi apasati daca sunt buni...dar daca aveam toti culbutorii infundati nu trebuia sa se auda zgomotul si cu motorul rece si sa fie zornaitul mult mai pronuntat?
Am sa incerc si test de compresie, dar aceeasi intrebare ma chinuie: de ce nu face si cu motorul rece, de ce e corelat cu temp peste 90 grade si turatie peste 3000rpm macar 15 minute...
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
Eu cred ca la mine nu e de la tacheti ca face mai mereu si am pus urechea pe capacul de la culbutori si nu mi-se pare ca de acolo vine zgomotul , mai degraba pe la injectoare , alternator , zona aia acolo parca si mi-se pare sau nu injectoru 1-4 parca bat putin acum nu stiu daca ei sunt cauza sau nu
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat
Daca exista cunostinte de mecanica si scule este foarte simplu,cine se vaita de distributia la 1.3 cdti, inseamna ca nu a facut/vazut alte distributii pe lant la alte marci,care se schimba chiar mai des decat la ''brezaia'' asta de motor.
Eu am cumparat kitul cu cale cu tot,sa nu ma doara capul. Drumuri netede !
http://www.ebay.co.uk/itm/V...:m6oAAOSwHjNV9CGV
Eu am cumparat kitul cu cale cu tot,sa nu ma doara capul. Drumuri netede !
http://www.ebay.co.uk/itm/V...:m6oAAOSwHjNV9CGV
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
polonezul
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o bataie la tacheti , axa cu came este putin uzata . Mecanicul mi-a spus ca nu afecteaza cu nimic motorul dar ca nu este placut la auz.
Cost reparatie aprox . 800 ron ( schimbat tacheti si axa cu came )
Se merita ? Ce probleme pot sa apara mai tarziu daca nu repar acum ?
Multumesc pentru eventual raspuns,
Am si eu o bataie la tacheti , axa cu came este putin uzata . Mecanicul mi-a spus ca nu afecteaza cu nimic motorul dar ca nu este placut la auz.
Cost reparatie aprox . 800 ron ( schimbat tacheti si axa cu came )
Se merita ? Ce probleme pot sa apara mai tarziu daca nu repar acum ?
Multumesc pentru eventual raspuns,
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Mecanicul judeca dupa cheful lui de munca.
Lipsa uleiului in zonele critice va accentua uzura....iar la un moment dat tachetul nu va mai putea compensa jocul dintre culbutor si supapa.
O alta cauza a bataii poate fi presiunea de ulei scazuta.
Primul pas....Engine Flush. Apoi....sfatul meu ( de bun simt si ieftin ) este in primul rand sa dai baia de ulei jos si sa cureti sorbul de ulei ( daca are depuneri se curata prin ardere in flacara).
Cost.....garnitura baie ulei 50-60 ron si garnitura triunghiulara de la espament 15-20 ron
Apoi tachetii se pot da jos si curata/debloca pentru ca nu se uzeaza atat de usor cum se crede.
Urmeaza un ulei de calitate 5W40 sau 0W40 si filtru cu supapa Mahle OX173D ( in caz la ai Z12XE pentru ca nu ai codul motorului la profil)
Lipsa uleiului in zonele critice va accentua uzura....iar la un moment dat tachetul nu va mai putea compensa jocul dintre culbutor si supapa.
O alta cauza a bataii poate fi presiunea de ulei scazuta.
Primul pas....Engine Flush. Apoi....sfatul meu ( de bun simt si ieftin ) este in primul rand sa dai baia de ulei jos si sa cureti sorbul de ulei ( daca are depuneri se curata prin ardere in flacara).
Cost.....garnitura baie ulei 50-60 ron si garnitura triunghiulara de la espament 15-20 ron
Apoi tachetii se pot da jos si curata/debloca pentru ca nu se uzeaza atat de usor cum se crede.
Urmeaza un ulei de calitate 5W40 sau 0W40 si filtru cu supapa Mahle OX173D ( in caz la ai Z12XE pentru ca nu ai codul motorului la profil)
polonezul
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2016
- Mesaj Privat
Multumesc Catalin pentru raspuns,
Cei drept nu am specificat dar masina a trecut prin revizie, in privinta motorului , in luna Mai 2016 , tot atunci am si cumparat-o / adusa de afara, mai exact:
- rectificat chiuloasa ( nu avea compresie pe pistonul 2 iar la testul cu benzina ...se prelingea pe la supapa )
- schimbat distributia ( 165000 km )
- schimbat pompa de apa ( pierdea apa )
- schimbat garnituri ( cred se intelege acest lucru )
- bineinteles ca am curatat toate piesele care au fost date jos , inclusive baia de ulei , tacheti axa cu came,etc
- am introdus de doua ori ulei 5W40 , primul pentru o curatare la cald si dupa 1 saptamana am inlocuit cu Castrol 5W40 ( inclusiv schimbat filtrele )
...cand motorul a fost gata si mergea rotund , abia atunci am auzit si bataia de la tacheti ( cei drept mecanicul mi-a spus din timp ca e posibil sa am si uzura la tacheti / axa cu came
- am introdus si un aditiv peste ulei ( nu mai stiu cum se numea ) pentru a reduce bataia de la tacheti.
Am sa vorbesc cu mecanicul despre :
- Engine Flush ( dar cred ca este acel aditiv care l-am introdus ulterior )
- curat baia de ulei / sorb inlocuit garnituri ( dar repet eu am curat impreuna cu mecanicul toate piesele inclusive baia de ulei )
..sau in cele din urma voi schimba tacheti / axa cu came
Toate cele bune,
Cei drept nu am specificat dar masina a trecut prin revizie, in privinta motorului , in luna Mai 2016 , tot atunci am si cumparat-o / adusa de afara, mai exact:
- rectificat chiuloasa ( nu avea compresie pe pistonul 2 iar la testul cu benzina ...se prelingea pe la supapa )
- schimbat distributia ( 165000 km )
- schimbat pompa de apa ( pierdea apa )
- schimbat garnituri ( cred se intelege acest lucru )
- bineinteles ca am curatat toate piesele care au fost date jos , inclusive baia de ulei , tacheti axa cu came,etc
- am introdus de doua ori ulei 5W40 , primul pentru o curatare la cald si dupa 1 saptamana am inlocuit cu Castrol 5W40 ( inclusiv schimbat filtrele )
...cand motorul a fost gata si mergea rotund , abia atunci am auzit si bataia de la tacheti ( cei drept mecanicul mi-a spus din timp ca e posibil sa am si uzura la tacheti / axa cu came
- am introdus si un aditiv peste ulei ( nu mai stiu cum se numea ) pentru a reduce bataia de la tacheti.
Am sa vorbesc cu mecanicul despre :
- Engine Flush ( dar cred ca este acel aditiv care l-am introdus ulterior )
- curat baia de ulei / sorb inlocuit garnituri ( dar repet eu am curat impreuna cu mecanicul toate piesele inclusive baia de ulei )
..sau in cele din urma voi schimba tacheti / axa cu came
Toate cele bune,