bvandrei
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2016
- Mesaj Privat
Am un opel astra g 1.8 16v z18xe si de curand am schimbat debitmetru ,pus unul nou siemens original...curatat clapeta de aceleratie cu silicon garnitura si adaptare....totul bine .....relanti stabil mereu si la 90 grade si rece dupa ce a iesit socul automat undeva la 800-850 ture cum sta normal la relanti si consumul instant undeva la 0,8-0,9 l/h
Acum de cateva zile cu canicula asta ...la rece totul normal dupa ce iese socul automat scade la 800-850 ture si consum normal ...dupa ce plec cu ea si ajunge la 90 grade si chiar trece de 90 cand stau pe loc ,pornind ventilatorul ..deci motorul foarte cald ...turatia sta la 900- 950 sa zicem deci putin sub 1000 ture cu toti consumatorii opriti si consumul instant 0,9-1.0-1.1 cam insista pe 1,0 l/h
Debitmetru l-am schimbat de vreo 2 saptamani si nu a facut asa,totul a inceput de 2 zile cu caldurile astea mari!
Ce credeti ca poate fi?
Voi ce consum aveti la relanti
Acum de cateva zile cu canicula asta ...la rece totul normal dupa ce iese socul automat scade la 800-850 ture si consum normal ...dupa ce plec cu ea si ajunge la 90 grade si chiar trece de 90 cand stau pe loc ,pornind ventilatorul ..deci motorul foarte cald ...turatia sta la 900- 950 sa zicem deci putin sub 1000 ture cu toti consumatorii opriti si consumul instant 0,9-1.0-1.1 cam insista pe 1,0 l/h
Debitmetru l-am schimbat de vreo 2 saptamani si nu a facut asa,totul a inceput de 2 zile cu caldurile astea mari!
Ce credeti ca poate fi?
Voi ce consum aveti la relanti
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
bvandrei
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2016
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 685 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
- andreiviciu
- **
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
Sti cumva ce consum ai la relanti motor cald .. Si consum urban extraurban
Mie nu mi se pare ca are consum mare, tinand cont de ce auzeam pe aici la 1.8.
Ma gandesc ca daca are consum ridicat la relanti, teoretic are si in mers fata de normal
Eu cu astra g caravan cu jante aliaj 16' 4 persoane plus bagaje , m-am plimbat si prin orasul buzau putin mers si cu viteza 1 putin drumuri pietruite dar viteza pe exterior 90-100 km/h cu mici reprize dar scurte .....consum facut la pompa 5.99 si pe computerul masinii am 6.0 mixt
Oricum sunt curios ce consum au altii la relanti
Mie nu mi se pare ca are consum mare, tinand cont de ce auzeam pe aici la 1.8.
Ma gandesc ca daca are consum ridicat la relanti, teoretic are si in mers fata de normal
Eu cu astra g caravan cu jante aliaj 16' 4 persoane plus bagaje , m-am plimbat si prin orasul buzau putin mers si cu viteza 1 putin drumuri pietruite dar viteza pe exterior 90-100 km/h cu mici reprize dar scurte .....consum facut la pompa 5.99 si pe computerul masinii am 6.0 mixt
Oricum sunt curios ce consum au altii la relanti
- deleted-21201
- **
- 269 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 269
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- deleted-21201
- **
- 269 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 269
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
- gogosica
- **
- 211 mesaje
- din 15 Jul 2011
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
gogosica
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2011
- Mesaj Privat
uite iti pot spune si eu, dar al mine e Zafira A din 2001, cand e rece 1; 0.9 ; sau 1.1 si 1.2,
dupa ce se incalzeste dimineata 0,9
dupaamiaza cand ajung acasa , dupa ce am mers cel putin 20 minute 0,8,
dar ieri de exemplu am avut si aerul pornit 0,7 chiar in timp ce stateam cu ea in curte si vroiam sa o bag in garaj
consumatori aveam : faruri, radio, ventilatoarele.
pana anul asta nu am fost asa multumit de cum merge motorul, si ultima interventie a fost la EDS, acolo mi-a facut doar resoftarea la ECU, update, eu aveam o versiune de soft f f f veche, acum cu ultima versiune merge motorul mult mai bine si este si mai liniar. inca ceva turatia motorului o aveam undeva 780r/min, dupa interventie am crescut-o la 800, sa stii ca nu e nici-o diferenta la consumul instant fata de anul trecut.
la colegu instantul ii sta asa probabil pentru ca : pt masina lui in comparatie cu a ta difera softurile , in sensul ca la el hartile sa fie altfel facute si mai difera si de kg masinii, sau cine stie ce a avut opel in vedere cand le-a facut. Eu doar imi dau cu parerea, neavizat, dar cineva care cunoaste iti poate spune cam cu sta treaba - diferentele intre cele 2 masini.
dupa ce se incalzeste dimineata 0,9
dupaamiaza cand ajung acasa , dupa ce am mers cel putin 20 minute 0,8,
dar ieri de exemplu am avut si aerul pornit 0,7 chiar in timp ce stateam cu ea in curte si vroiam sa o bag in garaj
consumatori aveam : faruri, radio, ventilatoarele.
pana anul asta nu am fost asa multumit de cum merge motorul, si ultima interventie a fost la EDS, acolo mi-a facut doar resoftarea la ECU, update, eu aveam o versiune de soft f f f veche, acum cu ultima versiune merge motorul mult mai bine si este si mai liniar. inca ceva turatia motorului o aveam undeva 780r/min, dupa interventie am crescut-o la 800, sa stii ca nu e nici-o diferenta la consumul instant fata de anul trecut.
la colegu instantul ii sta asa probabil pentru ca : pt masina lui in comparatie cu a ta difera softurile , in sensul ca la el hartile sa fie altfel facute si mai difera si de kg masinii, sau cine stie ce a avut opel in vedere cand le-a facut. Eu doar imi dau cu parerea, neavizat, dar cineva care cunoaste iti poate spune cam cu sta treaba - diferentele intre cele 2 masini.
bvandrei
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2016
- Mesaj Privat
gogosica.....multumesc mult....m-am mai linistit
exact asa am si eu
dimineata la rece.....porneste cu 1,4,apoi imediat 1,3 ,1,2 tot asa pana la 1.0
apoi plec cu masina si dupa ce se incalzeste motorul am 0,9 ,mai sare la 0,8 dar 0,7 nu am vazut niciodata...adevarul e ca nu o am de mult timp si nu am mers foarte mult cu ea
DEBITMETRU NOU SIEMENS VDO,curatat clapeta acceleratie si adaptat,bujii,filtre ulei noi,distributie noua
motorul trage exxeclent!
deci poate asa ar trebui sa fie
P.S turatia am vazut ca sta normal acum,nu mai sta la 950 la 90 grade
ma gandesc ca masina sesiza o caldura foarte mare ,pornise ventilatorul era foaarte cald afara si a sesizat ecu ceva
POate mai ne spune cineva cu o zafira,astrag vectra z18xe
Multumesc gogosica,m-ai linistit
exact asa am si eu
dimineata la rece.....porneste cu 1,4,apoi imediat 1,3 ,1,2 tot asa pana la 1.0
apoi plec cu masina si dupa ce se incalzeste motorul am 0,9 ,mai sare la 0,8 dar 0,7 nu am vazut niciodata...adevarul e ca nu o am de mult timp si nu am mers foarte mult cu ea
DEBITMETRU NOU SIEMENS VDO,curatat clapeta acceleratie si adaptat,bujii,filtre ulei noi,distributie noua
motorul trage exxeclent!
deci poate asa ar trebui sa fie
P.S turatia am vazut ca sta normal acum,nu mai sta la 950 la 90 grade
ma gandesc ca masina sesiza o caldura foarte mare ,pornise ventilatorul era foaarte cald afara si a sesizat ecu ceva
POate mai ne spune cineva cu o zafira,astrag vectra z18xe
Multumesc gogosica,m-ai linistit
- gogosica
- **
- 211 mesaje
- din 15 Jul 2011
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
gogosica
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2011
- Mesaj Privat
bvandrei
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2016
- Mesaj Privat
- deleted-21201
- **
- 269 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 269
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
- gyenes
- **
- 296 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Zafira z1.8xe
- Timis
gyenes
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira z1.8xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- gogosica
- **
- 211 mesaje
- din 15 Jul 2011
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
gogosica
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2011
- Mesaj Privat
ei acum stau prost cu timpul (serviciu)
am pilot automat, verifici in cochilia de la volan daca ai mufa trasa, si deasupra pedalelor cauti bine pe manunchiul ala gros de fire si ai sa gasesti si mufa ascunsa de la swich,
resoftarea am facut-o la EDS, si daca nu ma insel 120lei si parca scrie si la ei pe sait (a nu se considera reclama, dar multi dintre noi ne reparam masinile in regim propiu dar ce tine de partea electrica sau soft apelam numai la specialisti), eu zic ca se merita, ce aveam inainte si ce am acum este diferenta, nu la consum ci la mersul motorului si la cum urca in ture,
turatiile se pot modifica cu TECH2 , v-am zis eu aveam 780 si acum am 800, chiar ma gandesc sa ma duc spre 815,
nici la mine nu se modifica relantiul cand dau drumul la consumatori, pentru ca ECU stie ce are de facut , compenseaza cu un pic de putere.
o sa fiti surprinsi cateodata si o sa vedeti ca trage mai bine cand aveti aerul conditionat deschis.
bafta si racoare in masina
am pilot automat, verifici in cochilia de la volan daca ai mufa trasa, si deasupra pedalelor cauti bine pe manunchiul ala gros de fire si ai sa gasesti si mufa ascunsa de la swich,
resoftarea am facut-o la EDS, si daca nu ma insel 120lei si parca scrie si la ei pe sait (a nu se considera reclama, dar multi dintre noi ne reparam masinile in regim propiu dar ce tine de partea electrica sau soft apelam numai la specialisti), eu zic ca se merita, ce aveam inainte si ce am acum este diferenta, nu la consum ci la mersul motorului si la cum urca in ture,
turatiile se pot modifica cu TECH2 , v-am zis eu aveam 780 si acum am 800, chiar ma gandesc sa ma duc spre 815,
nici la mine nu se modifica relantiul cand dau drumul la consumatori, pentru ca ECU stie ce are de facut , compenseaza cu un pic de putere.
o sa fiti surprinsi cateodata si o sa vedeti ca trage mai bine cand aveti aerul conditionat deschis.
bafta si racoare in masina
- LIVIU RS
- **
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat