- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Reiese clar ca autorizarea pentru mecanica au lasat-o in seama "lor"... dar nu a Opelului.
Sintem in Romania, deci se poate: daca esti autorizat pe jumatatea mai mica atunci putem sa ne laudam ca toti dealerii sint autorizati, dar in ce?
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,538 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,538
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
- RaduAL
- **
- 352 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Bucuresti
RaduAL
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
In plus, cu personaje ca tine vor face bani in continuare service-urile mediocre pentru ca habar nu au sa traiasca in lumea aceasta, se duc la pomul laudat si inghit ca pelicanii ce le serveste marketing-ul...
Iti vorbeam de clauze contractuale si conditii intre producator si dealer... Ce argument vrei sa iti dau? probabil vrei sa vezi un contract, sa iti clatesti ochii cu el ca de inteles, putin probabil.
In opinia mea, subiectul este inchis.
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Vorbesti despre clauze dar nu detaliezi nimic... eu imi imaginez ca un contract de franciza un actionar il semneaza printr-un intermediar care chiar stie ce face.
Vorbesti despre antigel dar nu te deranjeaza ca pe ambalaj nu e specificata culoarea: inghiti ce ti se serveste.
Daca tu comanzi de pe internet un tricou portocaliu si ajunge la tine rosu il primesti asa pentru ca presupui ca l-a batut soarele si oricum e mai frumoasa culoarea asa cum e.
Cit despre aparate de masura si chimie te rog nu te baga, unii chiar au un hobby din asta.
- turmol
- **
- 271 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
- RaduAL
- **
- 352 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Bucuresti
RaduAL
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
Vis a vis de ce iti imaginezi tu, no comment! Din principiu nu iti voi da detalii cu privire la clauze.
Intotdeauna voi folosi antigelul recomandat de producator indiferent de culoare, asta nu pricepi tu. Te cramponezi de culoare in loc sa verifici ce contine! Sa te iei dupa culoare inseamna ca esti amator.
Un tricou se poate decolora de la soare, nu isi va schimba culoarea din rosu in portocaliu, probabil daca scapi si ceva galben...
Legat de pasiunile unora, ma intereseaza f putin spre deloc.
Vrei sa transformam aceasta discutie intr-una in contradictoriu? Eu nu, asa ca iti recomand sa o lasi mai moale!
Peace!
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Te rog sa citesti comentariul de la postul
http://www.walmart.com/ip/P...ant-1gal/16889200
Why people get into problems with dex-cool
7/26/2014
Customer review by GMowner
5.0 stars by GMowner
Dex-cool is a great product and the manufacturer recommended antifreeze for GM and other vehicles with aluminum radiators, heater cores and water pumps and aluminum engine components in contact the coolant. It has no silicates which tear up water pumps. Dex-cool lasts for up to five years in use or 150,000 miles whichever comes first. After that period it turns acid as do other antifreeze products. The sacrificial additives are consumed at that time. Next the radiator sludge in the top of the radiator is due to air in the radiator. The cooling system has a air purge point to bleed and remove air. More importantly the sludge is caused by failure of the radiator cap to pull coolant from the reservoir when the engine cool down. Due to contamination of the little second valve in the radiator cap, air is left in the top of the radiator and sludge forms. The cap should be monitored for build up of contaminants defeating the valve, and replaced as necessary. When you take the cap off when the engine is cold, there should be no air space. These measures avoids all the problems that everybody critical of dex-cool complains about.
- turmol
- **
- 271 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Eu imi aduc aminte ca primul lucru pe care mi l-am cumparat a fost un... microscop... si la citiva ani un CIP03
Nu ma las impresionat de marketing, ISO 9001 mi se pare fascinant. Sa afirmi ca ai asa ceva si sa fie expirat ar trebui sa se pedepseasca... International!
ps. @RaduAL: forumistul misterios erai tu 😃 reciteste ce am scris despre posturile tale cu "tendinte extreme"
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Uitati ce cred eu si poate ma corecteaza cineva, inca mai studiez problema, e valabil pentru orice producator auto si orice dealer al acestuia:
- atunci cind a inceput francizarea unor dealeri de catre un producator auto, acum multi ani, acesta din urma impunea contractul: dealerul isi facea treaba de vinzare iar service-ul acestuia trebuia sau nu sa fie autorizat si de catre producator: autorizarea insemna bani in plus de platit pentru dealer+service pentru ca trebuia sa se "inalte" la multe alte standarde impuse - de exemplu sa nu injure clientii spunindu-le ca masinile Producatorului nu mai sint asa de bune cum erau pe vreumuri, nu doar regulilor impuse de catre RAR. Nu se putea iesi din clauzele contractului, erai legat de Producator.
- producatorul auto emitea Caietele de service pentru clienti laudindu-se cu faptul ca, uite, lista asta de Service-uri autorizate de catre noi, si le trece numele, vor asigura cele mai inalte standarde de reparatii, exact ca in fabrica noastra - eu am in caietul meu de service Opel o astfel de lista cu dealeri din Romania si tot felul de texte pompoase cu cit de buni sint ei pe partea de service
A venit Uniunea Europeana si a spus: NU!, nu e corect sa legi un dealer de un producator la nesfirsit... nu vezi producatorule ca dealerul abia isi mai trage "banul" sau sufletul cum se spune? 😊 - daca vezi ca nu merge treaba lasa-i putin loc.
Si uite asa a aparut tot talmes-balmesul din ziua de azi: dealerii si service-urile lor sint oarecum independente, au devenit multimarca, cind nu mai stii sigur daca un dealer care are si service e si autorizat de catre Producator cu tot setul de acte de audit si cu licenta valabila "la zi".
RAR-ul are o parte din vina, deoarece pe siteul lor cind verifici daca un service este autorizat apare si informatia daca e autorizat de catre Producator dar nu e scris in clar care este acel producator si nici pina cind e valabila licenta. In aceste conditii, daca service-ul vrea sa fie oarecum legal cumpara si el cea mai ieftina licenta de la "un Producator" la intimplare.
Sint aproape sigur ca declaratia de "service abilitat de producator" este data de Service pe proprie raspundere catre RAR - daca apare o reclamatie RAR-ul da o amenda sau nu, depinde de mai multi factori 😊 - nu cred ca il intereseaza prea mult hirtoagele dintre dealeri si producatori.
Cum am dedus afirmatiile de mai sus?
Din punctul meu de vedere, atita timp cit eu am scris in caietul meu de service, si nimeni nu m-a anuntat ca s-a schimbat ceva, ca Erebus e Service autorizat Opel, asta inseamna ca daca dealerul greseste fata de mine atunci Producatorul, care are rol si de supraveghetor al serviceului trebuie sa faca verificari si sa ia masuri daca e cazul.
Eu am primit raspuns pe email de la Producator ca dealerul nu a incalcat relatii contractuale fata de el!?
Din punct de vedere al valabilitatii licentei de autorizare, presupunind ca un Producator impune dealerului/serviceului sa aiba standard ISO 9001, acesta expira la 3 ani si necesita re-certificare. Pot sa presupun ca pentru un Producator ar putea fi suficient sa impuna unui dealer sa aiba standard ISO 9001 la anumite firma de audit, ca doar nu o sa-l lase la una "autohtona" si autorizare RAR pentru a putea afirma ca e autorizat si de catre el.
Ce te faci tu ca Producator daca serviceul nu mai are totusi bani sa-si refaca certificarea ISO la expirare?
Partea dureroasa este ca daca se afla ca serviceurile nu au si autorizarea producatorului e posibil sa nu mai treaca nimeni pe la ei 😊 - de parca ar fi trecut - toata lumea imi spune ca acum se repara masinile in garajul prietenului cel mai bun, in curte la el.
Si uite asa, cind vrei sa-ti faci online o programare in service, completezi un formular si ti se permite sa alegi dintr-o lista dealerul ? la care vrei sa mergi si nu "service-ul autorizat de catre producator" (ca pe cele autorizate de RAR le stim si noi)
Evident ca as vrea sa stiu si eu in detaliu ce inseamna "service autorizat de catre producator" pentru ca doar sa platesti o licenta sa accesezi un TIS+TSB nu cred ca se pune, ca doar nu toata lumea stie sa citeasca documentatii - trebuie sa ai ingineri intr-un service pentru asta.
- turmol
- **
- 271 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Ramane doar PISALOG (mai are putin si devine terorist ... psihic)
PS Poate nu ai aflat ca traiesti in Romania. Daca nu, o galeata de apa rece si se rezolva.
Oricum, ai niste pretentii ... este treaba ta sa urmaresti service-urile autorizate; nu este obligatia producatorului sa te informeze pe tine de orice actualizare.
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 271 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 271
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Daca te tine, te rog specifici foarte clar in care tabara e cocina.
Ps. nu vorbeam despre forumul astraclub ci despre altul: Softpedia
Stiam ca astraclub e un mare 0. Mi-am facut cont acolo in 2006 si am postat 0 mesaje pina anul asta cind cineva de pe acest forum m-a rugat sa postez si acolo (am mesajul lui in privat) 😃
- jgyprime
- *******
- 9,950 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,950
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- gyenes
- **
- 296 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Zafira z1.8xe
- Timis
gyenes
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira z1.8xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Sint absolut sigur ca atunci cind veti avea nevoie de posturile mele le veti gasi utile. Sint scrise cursiv, unele in engleza, pot fi adresate oricui,
Daca le citeste cineva in ordine poate sa deduca faptul ca tonul meu a fost direct proportional cu indiferenta lor si cu raspunsurile neargumentate pe care le-am primit aici pe forum.
Desigur, in caz ca nu a reiesit, am trimis mail si la Grupul Opel (consiliul director)... fiind certificati ISO au raspuns prompt si amabil: eu am reclamat Opel SouthEast Europe ca e incompetent (pe ISO 9001) si mi-au raspuns ca ei se ocupa doar de masinile din Germania 😊
Nu am cerut explicatii suplimentare, am multumit si atit. Teoretic ei aplica "continuous improvement" dar e posibil sa fie valabil doar pentru ... masini. Serviceul e pierdut de cind a venit UE cu reguli noi.
Daca o sa-mi simta cineva lipsa ma gaseste pe celalalt forum, aici v-am ajutat cit am putut.