Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Daca intrati pe linkul http://www.opel.ro/propriet...ance/repairs.html o sa vedeti ca exista o lista cu " Descarcã lista cu Reparatori autorizați certificați Opel pentru reparații caroserie si vopsitorie." - actualizata in 2016 dar e doar pentru caroserie si vopsitorie.
Reiese clar ca autorizarea pentru mecanica au lasat-o in seama "lor"... dar nu a Opelului.

Sintem in Romania, deci se poate: daca esti autorizat pe jumatatea mai mica atunci putem sa ne laudam ca toti dealerii sint autorizati, dar in ce?
Skip ads

  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Haha, acum am remarcat in postul lui @liberlamare: "editat pentru incalcarea regulamentului! "

Gata, inteleg ca am ramas fara prieteni pe aici..
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
au ceva cu semnatura mea, cine si ce nu stiu.
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
agent of chaos
  • RaduAL

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Stimabile, ce argumente vrei sa ii dau unuia care habar nu are cum se testeaza antigelul si care, dupa ce i se comunica pe forum metodele posteaza ca s-a documentat si vorbeste despre aceste metode ca si cand le-ar cunoaste.... Ai vazut in viata ta un aparat de masurat concentratia antigelului, cum se foloseste si cum se interpreteaza valorile? Eu sunt convins ca nu, esti doar unul care pretinde ca le stie pe toate si de fapt vorbeste din carti. Exemplul cel mai clar, subiectul cu testarea antigelului. Sincer iti spun ca incepi sa devii penibil iar astfel de persoane le ignor.
In plus, cu personaje ca tine vor face bani in continuare service-urile mediocre pentru ca habar nu au sa traiasca in lumea aceasta, se duc la pomul laudat si inghit ca pelicanii ce le serveste marketing-ul...
Iti vorbeam de clauze contractuale si conditii intre producator si dealer... Ce argument vrei sa iti dau? probabil vrei sa vezi un contract, sa iti clatesti ochii cu el ca de inteles, putin probabil.
In opinia mea, subiectul este inchis.
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Stimabile, ai auzit despre meseria de "client misterios" cu extensia "forumist misterios" Very Happy

Vorbesti despre clauze dar nu detaliezi nimic... eu imi imaginez ca un contract de franciza un actionar il semneaza printr-un intermediar care chiar stie ce face.

Vorbesti despre antigel dar nu te deranjeaza ca pe ambalaj nu e specificata culoarea: inghiti ce ti se serveste.

Daca tu comanzi de pe internet un tricou portocaliu si ajunge la tine rosu il primesti asa pentru ca presupui ca l-a batut soarele si oricum e mai frumoasa culoarea asa cum e.

Cit despre aparate de masura si chimie te rog nu te baga, unii chiar au un hobby din asta.
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Esti deja penibil
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Hai ROMANIA!
  • RaduAL

  • Mesaje scrise: 352
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
De client misterios am auzit, de forumist misterios penibil, nu.
Vis a vis de ce iti imaginezi tu, no comment! Din principiu nu iti voi da detalii cu privire la clauze.
Intotdeauna voi folosi antigelul recomandat de producator indiferent de culoare, asta nu pricepi tu. Te cramponezi de culoare in loc sa verifici ce contine! Sa te iei dupa culoare inseamna ca esti amator.
Un tricou se poate decolora de la soare, nu isi va schimba culoarea din rosu in portocaliu, probabil daca scapi si ceva galben...
Legat de pasiunile unora, ma intereseaza f putin spre deloc.
Vrei sa transformam aceasta discutie intr-una in contradictoriu? Eu nu, asa ca iti recomand sa o lasi mai moale!
Peace!
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
OK, sper sa intelegi ca eu nu postez aici pentru tine sau pentru @turmol... cred ca prietenii mei care au si eu Opel vor sa auda.

Te rog sa citesti comentariul de la postul

http://www.walmart.com/ip/P...ant-1gal/16889200

Why people get into problems with dex-cool
7/26/2014
Customer review by GMowner
5.0 stars by GMowner

Dex-cool is a great product and the manufacturer recommended antifreeze for GM and other vehicles with aluminum radiators, heater cores and water pumps and aluminum engine components in contact the coolant. It has no silicates which tear up water pumps. Dex-cool lasts for up to five years in use or 150,000 miles whichever comes first. After that period it turns acid as do other antifreeze products. The sacrificial additives are consumed at that time. Next the radiator sludge in the top of the radiator is due to air in the radiator. The cooling system has a air purge point to bleed and remove air. More importantly the sludge is caused by failure of the radiator cap to pull coolant from the reservoir when the engine cool down. Due to contamination of the little second valve in the radiator cap, air is left in the top of the radiator and sludge forms. The cap should be monitored for build up of contaminants defeating the valve, and replaced as necessary. When you take the cap off when the engine is cold, there should be no air space. These measures avoids all the problems that everybody critical of dex-cool complains about.
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Imi este extren de greu sa admit ca ai putea avea prieteni pe aici.
Iar daca cumva acestia exista, nu observ nici un mesaj de apreciere pentru stradaniile tale.

PS
Nu vrei totusi sa "canti" la alta masa? Poate chiar la cea de la astraclub unde esti ignorat complet.
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
@RaduAL: ai fost cu "plugusorul" cind erai mic?
Eu imi aduc aminte ca primul lucru pe care mi l-am cumparat a fost un... microscop... si la citiva ani un CIP03

Nu ma las impresionat de marketing, ISO 9001 mi se pare fascinant. Sa afirmi ca ai asa ceva si sa fie expirat ar trebui sa se pedepseasca... International!

ps. @RaduAL: forumistul misterios erai tu Very Happy reciteste ce am scris despre posturile tale cu "tendinte extreme"
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
...si la cererea nimanui si cu dedicatie pentru glicol (ca rimeaza cu ..) uitati si postul lipsa: Very Happy


Uitati ce cred eu si poate ma corecteaza cineva, inca mai studiez problema, e valabil pentru orice producator auto si orice dealer al acestuia:

- atunci cind a inceput francizarea unor dealeri de catre un producator auto, acum multi ani, acesta din urma impunea contractul: dealerul isi facea treaba de vinzare iar service-ul acestuia trebuia sau nu sa fie autorizat si de catre producator: autorizarea insemna bani in plus de platit pentru dealer+service pentru ca trebuia sa se "inalte" la multe alte standarde impuse - de exemplu sa nu injure clientii spunindu-le ca masinile Producatorului nu mai sint asa de bune cum erau pe vreumuri, nu doar regulilor impuse de catre RAR. Nu se putea iesi din clauzele contractului, erai legat de Producator.

- producatorul auto emitea Caietele de service pentru clienti laudindu-se cu faptul ca, uite, lista asta de Service-uri autorizate de catre noi, si le trece numele, vor asigura cele mai inalte standarde de reparatii, exact ca in fabrica noastra - eu am in caietul meu de service Opel o astfel de lista cu dealeri din Romania si tot felul de texte pompoase cu cit de buni sint ei pe partea de service

A venit Uniunea Europeana si a spus: NU!, nu e corect sa legi un dealer de un producator la nesfirsit... nu vezi producatorule ca dealerul abia isi mai trage "banul" sau sufletul cum se spune? Smile - daca vezi ca nu merge treaba lasa-i putin loc.

Si uite asa a aparut tot talmes-balmesul din ziua de azi: dealerii si service-urile lor sint oarecum independente, au devenit multimarca, cind nu mai stii sigur daca un dealer care are si service e si autorizat de catre Producator cu tot setul de acte de audit si cu licenta valabila "la zi".

RAR-ul are o parte din vina, deoarece pe siteul lor cind verifici daca un service este autorizat apare si informatia daca e autorizat de catre Producator dar nu e scris in clar care este acel producator si nici pina cind e valabila licenta. In aceste conditii, daca service-ul vrea sa fie oarecum legal cumpara si el cea mai ieftina licenta de la "un Producator" la intimplare.

Sint aproape sigur ca declaratia de "service abilitat de producator" este data de Service pe proprie raspundere catre RAR - daca apare o reclamatie RAR-ul da o amenda sau nu, depinde de mai multi factori Smile - nu cred ca il intereseaza prea mult hirtoagele dintre dealeri si producatori.

Cum am dedus afirmatiile de mai sus?

Din punctul meu de vedere, atita timp cit eu am scris in caietul meu de service, si nimeni nu m-a anuntat ca s-a schimbat ceva, ca Erebus e Service autorizat Opel, asta inseamna ca daca dealerul greseste fata de mine atunci Producatorul, care are rol si de supraveghetor al serviceului trebuie sa faca verificari si sa ia masuri daca e cazul.

Eu am primit raspuns pe email de la Producator ca dealerul nu a incalcat relatii contractuale fata de el!?

Din punct de vedere al valabilitatii licentei de autorizare, presupunind ca un Producator impune dealerului/serviceului sa aiba standard ISO 9001, acesta expira la 3 ani si necesita re-certificare. Pot sa presupun ca pentru un Producator ar putea fi suficient sa impuna unui dealer sa aiba standard ISO 9001 la anumite firma de audit, ca doar nu o sa-l lase la una "autohtona" si autorizare RAR pentru a putea afirma ca e autorizat si de catre el.
Ce te faci tu ca Producator daca serviceul nu mai are totusi bani sa-si refaca certificarea ISO la expirare?

Partea dureroasa este ca daca se afla ca serviceurile nu au si autorizarea producatorului e posibil sa nu mai treaca nimeni pe la ei Smile - de parca ar fi trecut - toata lumea imi spune ca acum se repara masinile in garajul prietenului cel mai bun, in curte la el.


Si uite asa, cind vrei sa-ti faci online o programare in service, completezi un formular si ti se permite sa alegi dintr-o lista dealerul ? la care vrei sa mergi si nu "service-ul autorizat de catre producator" (ca pe cele autorizate de RAR le stim si noi)

Evident ca as vrea sa stiu si eu in detaliu ce inseamna "service autorizat de catre producator" pentru ca doar sa platesti o licenta sa accesezi un TIS+TSB nu cred ca se pune, ca doar nu toata lumea stie sa citeasca documentatii - trebuie sa ai ingineri intr-un service pentru asta.
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Retrag termenul perfectionist (doar incercam sa indulcesc pilula, dar nu merita).
Ramane doar PISALOG (mai are putin si devine terorist ... psihic)

PS Poate nu ai aflat ca traiesti in Romania. Daca nu, o galeata de apa rece si se rezolva.
Oricum, ai niste pretentii ... este treaba ta sa urmaresti service-urile autorizate; nu este obligatia producatorului sa te informeze pe tine de orice actualizare.
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Smile daca treci pe celalalt forum o sa vezi ca am sperante mari de la ... ANPC

referitor la obligatiile producatorului: standardul ISO le impune, sint sigur ca il are la "standarde internationale". Romania chiar nu mai conteaza aici...
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ma uit pe astraclub si ce sa vad ... esti ignorat complet.
Ghinion

PS Am o banuiala ca stiau deja personajul si au evitat sa intre in cocina ...
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Eu reprezint service-ul independent.
Daca te tine, te rog specifici foarte clar in care tabara e cocina.

Ps. nu vorbeam despre forumul astraclub ci despre altul: Softpedia
Stiam ca astraclub e un mare 0. Mi-am facut cont acolo in 2006 si am postat 0 mesaje pina anul asta cind cineva de pe acest forum m-a rugat sa postez si acolo (am mesajul lui in privat) Very Happy
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cred ca deja ai fost bagat in seama prea mult si aici...
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Bine cris ,ai dreptate ca trebuie sa fim bine informati si inteleg punctul tau de vedere.peste tot din pacate e o mare inselaciune in sistemul de prestari servicii din romania ,nu numai in service-uri.ceea ce e trist.probabil daca ar fi zeci de mii ca tine situatia ar fi alta.singurul lucru ce nu inteleg, de ce ai ales forumul asta pentru razboiul purtat de tine impotriva sistemului.aici suntem oameni pasionati de masinile lor si ne impartasim experientele avute cu ele , bune sau rele, frumoase sau naspa.dar daca se numeste site-ul clubopel.com asta nu garanteaza ca ne baga si pe noi cineva in seama, acolo sus.asa ca lupta cu cine trebuie si succes.sa ne zici si noua daca rezolvi ceva poate ne apuca si pe noi☺☺
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Mie mi se pare ca voua va este foarte bine acolo unde sinteti si totusi va plingeti de ... actiunile mele.

Sint absolut sigur ca atunci cind veti avea nevoie de posturile mele le veti gasi utile. Sint scrise cursiv, unele in engleza, pot fi adresate oricui,

Daca le citeste cineva in ordine poate sa deduca faptul ca tonul meu a fost direct proportional cu indiferenta lor si cu raspunsurile neargumentate pe care le-am primit aici pe forum.

Desigur, in caz ca nu a reiesit, am trimis mail si la Grupul Opel (consiliul director)... fiind certificati ISO au raspuns prompt si amabil: eu am reclamat Opel SouthEast Europe ca e incompetent (pe ISO 9001) si mi-au raspuns ca ei se ocupa doar de masinile din Germania Smile
Nu am cerut explicatii suplimentare, am multumit si atit. Teoretic ei aplica "continuous improvement" dar e posibil sa fie valabil doar pentru ... masini. Serviceul e pierdut de cind a venit UE cu reguli noi.

Daca o sa-mi simta cineva lipsa ma gaseste pe celalalt forum, aici v-am ajutat cit am putut.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR