- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Simptome: ceck aprins si nu vrea sa traga,daca accelerez brusc cu pedala la maxim se stinge si brusc devine foarte nervoasa si functioneaza ok.
Cod(uri) eroare:
----P01125 si P0400
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: x20dtl
Astazi am fost la un tester bun in Iasi scula era un GM si mi-a dat P1125 si P0400.Defapt de la problema asta am plecat si cred ca nu am rezolvat nimic pana in momentul de fata inafara de faptul ca am curatat admisia,am inlocuit EGR(sh) care era spart,debitmetrul de aer inlocuit(nou)+filtru de aer,inlocuit furtunele de la vacuum toate,curatat sorbul din rezervor.Banui supapa de pe admisie care comanda clapetele alea multe pentru ca nu vad niciodata sa miste ceva....Am pus pe cineva sa accelereze si nu misca deloc.Curatat supapa de presiune pe admisie(curatat cu 0w40 ).Nu ma pot pronunta nici in privinta pompei de vacuum pana nu o verific cata depresiune face.Ca si comportament la pormire merge ok 1-2 km apoi brusc apare ceck---apas pedala de acceleratie la podea si se stinge ceck.. apoi merge ceva timp ok ...apoi tot asa continua cu ceck si tot asa ma joc,numai ca daca vreau sa depasesc si am ceck aprins...pauza.Mentionez ca daca stau pe loc si accelerez sau stau oprit la relanti nu se aprinde ceck niciodata ci numai in mers.In mers trebuie sa las turatia sa zicem de la 2800 pana la 1700-1800 apoi apas acceleratia la podea---- se stinge ceck si fuge de rupe iar ca nebuna... Consuma ceva mai mult aprox.8-9% mixt.(170km=17 l motorina).Ma gandesc ca Egr sh sa nu fie bun?Egr l-am verificat ieri din nou am comprimat pistonasul si am opturat orificiul.Pistonasul a ramas blocat nu a coborat.Nu scoate fum deloc.Problema banui ca este pe aer,posibil supapa aia care comanda voletii sau pompa de vacuum.Ce mai pot face?Va rog o parere!O zi buna va doresc.
Cod(uri) eroare:
----P01125 si P0400
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: x20dtl
Astazi am fost la un tester bun in Iasi scula era un GM si mi-a dat P1125 si P0400.Defapt de la problema asta am plecat si cred ca nu am rezolvat nimic pana in momentul de fata inafara de faptul ca am curatat admisia,am inlocuit EGR(sh) care era spart,debitmetrul de aer inlocuit(nou)+filtru de aer,inlocuit furtunele de la vacuum toate,curatat sorbul din rezervor.Banui supapa de pe admisie care comanda clapetele alea multe pentru ca nu vad niciodata sa miste ceva....Am pus pe cineva sa accelereze si nu misca deloc.Curatat supapa de presiune pe admisie(curatat cu 0w40 ).Nu ma pot pronunta nici in privinta pompei de vacuum pana nu o verific cata depresiune face.Ca si comportament la pormire merge ok 1-2 km apoi brusc apare ceck---apas pedala de acceleratie la podea si se stinge ceck.. apoi merge ceva timp ok ...apoi tot asa continua cu ceck si tot asa ma joc,numai ca daca vreau sa depasesc si am ceck aprins...pauza.Mentionez ca daca stau pe loc si accelerez sau stau oprit la relanti nu se aprinde ceck niciodata ci numai in mers.In mers trebuie sa las turatia sa zicem de la 2800 pana la 1700-1800 apoi apas acceleratia la podea---- se stinge ceck si fuge de rupe iar ca nebuna... Consuma ceva mai mult aprox.8-9% mixt.(170km=17 l motorina).Ma gandesc ca Egr sh sa nu fie bun?Egr l-am verificat ieri din nou am comprimat pistonasul si am opturat orificiul.Pistonasul a ramas blocat nu a coborat.Nu scoate fum deloc.Problema banui ca este pe aer,posibil supapa aia care comanda voletii sau pompa de vacuum.Ce mai pot face?Va rog o parere!O zi buna va doresc.
- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Am gasit problema mea....., elecrovalva care merge la turbo.... erau inversate furtunasele,respectiv vacuum era pe out si de la vacuum elecrovalva mergea spre turbo.Am observat asta deoarece si pe celelelte 2 electrovalve furtunele care vin de la pompa de vacuum intra pe VAC si ies pe OUT .Astazi am descoperit si totul a revenit la normal,fara martor aprins si fuge de rupe.De consum nu pot sa ma pronunt pentru ca nu am reusit sa-l fac chiar daca am ars peste 100l motorina.O zi buna si multumesc pentru idei!
tintome
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 y20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat