29cris92
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2015
- Mesaj Privat
Pai in primul rand câteodatã in mers mi se aude si se simte o bãtaie în podea din partea dreapta. In al doilea rand, cand plec de pe loc si cand franez putin mai brusc se aude un trosc urat tot din partea dreapta iar in al treilea rand cand virez dreapta dau mai greu din volan iar stânga mai usor si dupa ce virez se aude un bubuit in volan care se si simte...planetarele, capetele de bara si bieletele de directie nu au nimic, iar bieletele antiruliu, flanse ,rulmenti si arcurile pe fata sunt noi
29cris92
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2015
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema cu directia de la Corsa. La viteze mari vireaza in "hop-uri", mai exact necesita o forta mai mare sa virez volanul insa odata ce incepe sa se vireze merge usor. Mi s-a parut destul de problematica treaba asta ca odata aplicata forta mare asupra rotirii volanului trebuie sa am grija sa o reduc imediat ce a inceput sa vireze. Incepe sa faca asa de pe la 60-70km/h in sus. Nu stiu daca asa trebuie sau nu ca nu am mers cu o masina asemanatoare.
Am si eu o problema cu directia de la Corsa. La viteze mari vireaza in "hop-uri", mai exact necesita o forta mai mare sa virez volanul insa odata ce incepe sa se vireze merge usor. Mi s-a parut destul de problematica treaba asta ca odata aplicata forta mare asupra rotirii volanului trebuie sa am grija sa o reduc imediat ce a inceput sa vireze. Incepe sa faca asa de pe la 60-70km/h in sus. Nu stiu daca asa trebuie sau nu ca nu am mers cu o masina asemanatoare.
Ed1805
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Anglia
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut!
Am si eu o bataie pe axa volanului. Se aude cand trec si prin cea mai mica denivelare. Cand misc de volan nu se aude nimic ci doar cand trec rotile peste denivelari/gropi. De la ce poate fi ? Faimoasa bucsa ? Am atasat si un video. Am tinut telefonul fix sub volan/deasupra pedalelor. Multumesc.
Am si eu o bataie pe axa volanului. Se aude cand trec si prin cea mai mica denivelare. Cand misc de volan nu se aude nimic ci doar cand trec rotile peste denivelari/gropi. De la ce poate fi ? Faimoasa bucsa ? Am atasat si un video. Am tinut telefonul fix sub volan/deasupra pedalelor. Multumesc.
nelutupop
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
Sall. Sper k scriu unde trebuie dar va rog sa ma scoateti din ceata, am o corsa c an 2001 motor z10xe, de vreo luna si ceva cand iau viraj standa si dreapta se aude un parait acolo la volan, am fost la service cu ea si mecanicul a gasit doar bieletele antiruliu si bucsi bara torsiune uzate. Asta nu ar fi o problema dar cu parairul ala enervant de la volan mi-a zis k este de vina coloana volan cu motoras cu tot, alt mecanic zice k nu este coloana ci caseta de directie. A mai patit cineva asa ceva si ce a fost pana la urma? Precizes k se vireaza usor masina si la a mai mica miscare de volan rotile raspund la miscare.Nu stiu ce sa fac ce sa iau k sa nu bag bani degeaba intr-un lucru si de fapt sa nu fie acel lucru. ms pt intelegere.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Daca pocniturile se aud in volan e posibil sa ai rupt in coloana de directie melcul de plastic ( sau teflon ce o fi )
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1065181
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1065181
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut.
O mica problema de identificare a zgomotului am si eu.
Sunetul se aude ca o rezonanta, apare in special pe denivelari dese iar localizarea e undeva parca in zona rotii stanga fata.
Sunt inlocuite: Amortizoare(kayaba) + flanse si tampoane lemforder, pivoti, bieletele de directie, bieletele antiruliu, bucsele bara stabilizatoare. Placute si discuri sunt inlocuite si ele, deasemenea, etrierii sunt reconditionati cu kituri de reparatie, inclusiv sliderele.
Am verificat caseta de directie - pe partea cu bucsa(dreapta) este ok, nu are jocuri - insa am constatat un mic joc intre melc si cremaliera. Practic, cu masina oprita, daca zgaltai de volan stanga dreapta, in scurt, se aude in zona angrenajului melc/cremaliera un mic pacanit, ca si cum ar avea ceva joc.
Pe coloana de directie totul este ok, suruburi stranse, fara alte jocuri - motorasul a fost scos si bagata vaselina super lipicioasa asa cum prevede o informare de service Opel.
Ar putea fi un joc al cremalierei intre tachetul impingator si melc? Pare ciudat, pentru ca tachetul este impins de un arc, deci ar trebui sa aiba o presiune constanta pe cremaliera....
O mica problema de identificare a zgomotului am si eu.
Sunetul se aude ca o rezonanta, apare in special pe denivelari dese iar localizarea e undeva parca in zona rotii stanga fata.
Sunt inlocuite: Amortizoare(kayaba) + flanse si tampoane lemforder, pivoti, bieletele de directie, bieletele antiruliu, bucsele bara stabilizatoare. Placute si discuri sunt inlocuite si ele, deasemenea, etrierii sunt reconditionati cu kituri de reparatie, inclusiv sliderele.
Am verificat caseta de directie - pe partea cu bucsa(dreapta) este ok, nu are jocuri - insa am constatat un mic joc intre melc si cremaliera. Practic, cu masina oprita, daca zgaltai de volan stanga dreapta, in scurt, se aude in zona angrenajului melc/cremaliera un mic pacanit, ca si cum ar avea ceva joc.
Pe coloana de directie totul este ok, suruburi stranse, fara alte jocuri - motorasul a fost scos si bagata vaselina super lipicioasa asa cum prevede o informare de service Opel.
Ar putea fi un joc al cremalierei intre tachetul impingator si melc? Pare ciudat, pentru ca tachetul este impins de un arc, deci ar trebui sa aiba o presiune constanta pe cremaliera....
- claudiu claudiu
- *
- 3 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Corsa 2002 Z12XE
- Bacau
claudiu claudiu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
ghiuralex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salutare. Eu tocmai ce am schimbat caseta cu una Ricambi (reconditionata) deoarece la mersul pe piatra cubica zdranganea. Cea veche nu avea soricei sau coliere pe burdufe si intrase apa + bieleta stanga facuta varza. Intr-adevar a disparut o parte din zgomot dar tot a ramas un joc in volan insotit de un mic zgomot la miscarea stanga-dreapta chiar daca rotile raspund prompt la miscarea volanului. Uneori cand trec peste o groapa se aude o bataie sub bord ca si cum ar lovi axul volanului de un metal.
Oare sa fie problema de la crucea cardanica? Trebuie sa demontez ceva pe la volan ca sa strang suruburile?
PS. Am o caseta veche ce poate fi reconditionata (bieleta stanga era distrusa).
Oare sa fie problema de la crucea cardanica? Trebuie sa demontez ceva pe la volan ca sa strang suruburile?
PS. Am o caseta veche ce poate fi reconditionata (bieleta stanga era distrusa).
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Unul este cu cheie de 13 ( tubulara) jos unde intra axul casetei în habitaclu si celalalt torx sus .
Pentru acces la cel de sus trebuie sa demontezi panoul de sub volan....cel cu compartimentul de depozitare. Sau faci un pic de contorsionism ( rotești de volan ca sa aparã șurubul torx )g și nu mai demontezi panoul.
Pentru acces la cel de sus trebuie sa demontezi panoul de sub volan....cel cu compartimentul de depozitare. Sau faci un pic de contorsionism ( rotești de volan ca sa aparã șurubul torx )g și nu mai demontezi panoul.
ghiuralex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
ghiuralex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
Da, asa sunt ele, din 2004-2005 GM a modificat putin casetele si au adaugat o garnitura de cauciuc sa mai reduca din handicap dar nu au reusit sa eradicheze problema si inca se mai aude cate ceva, dar e ceva mai multumitor.
Daca caseta reconditionata a fost fabricata pana in 2004, problema va persista, iar ca metoda de reparatie sunt 2
- de copiat modelul nou dupa 2004 ( sau ceva similar cu rezultate notabile)
- de facut o bucsa din teflon, similara celei din partea dreapta, dar cu noi cote si cu sistem de prindere cu siguranta seeger.
Daca caseta reconditionata a fost fabricata pana in 2004, problema va persista, iar ca metoda de reparatie sunt 2
- de copiat modelul nou dupa 2004 ( sau ceva similar cu rezultate notabile)
- de facut o bucsa din teflon, similara celei din partea dreapta, dar cu noi cote si cu sistem de prindere cu siguranta seeger.
ghiuralex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
Am descoperit de unde venea zgomotul metalic chiar si dupa inlocuirea casetei de directie impreuna cu bieletele si capetele de bara cu unele noi. Zgomotul vine de la timonerie, tot ansamblul se misca in orice directie de parca ar fi pus de forma, am impresia ca zgomotul vine de la tija ce iese din habitaclu si se prinde de timonerie, e un zgomot de "metal pe metal" si se aude in toate treptele mai putin a 5-a chiar si de la vibratia motorului la relantiu insa daca calc ambreiajul sau tin mana pe schimbator si trag putin in orice parte zgomotul dispare.
Ciudat este faptul ca desi timoneria zdrangane din toate oasele daca o scuturi putin, masina schimba treptele exemplar...
Merita sa o inlocuiesc doar petru zgomot sau se poate regla ceva la ea? am auzit ca altii au legat-o cu soricei de caseta de directie sau ceva de genul, dar nu m-as risca.
Ciudat este faptul ca desi timoneria zdrangane din toate oasele daca o scuturi putin, masina schimba treptele exemplar...
Merita sa o inlocuiesc doar petru zgomot sau se poate regla ceva la ea? am auzit ca altii au legat-o cu soricei de caseta de directie sau ceva de genul, dar nu m-as risca.
- Cosmin_001
- *
- 23 mesaje
- din 08 Aug 2015
- Insignia 2010
- Iasi
Cosmin_001
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat