Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Frumos lucrat ; 4-5 ore nu avea cum, sunt multe ornamente de dat jos, la mine nu a vrut sa iasa pana nu am slabit si centurile de pe stalp, nu aveam tubulara de 21.... cheia de buji e articulata si am reusit sa o "rup".
Mi-am zis ca de alt plafon nu ma mai apuc 😊. mi-a iesit frumos dar e greu de lucrat cu material textil cu burete. o sa pun niste poze dupa ce fac rost de suportii de la parasolare ca ....s-au copt, crapat si acum stau intr-o rana 😊. felicitari ptr noul plafon.
Multumesc!
A durat maxim 5 ore nu mai mult iar la centuri eu le-am dat jos a durat mai mult curatarea plafonului de butretele vechi si intinderea prelandezului pe suprafete + spalarea ornamentelor ...
Ps. si eu mi-am rupt unul din suporti de la parasolar dar azi mi-am cumparat unul de la dezmembrari cu 5 lei:D
am observat ca la pasager era putin atarnat 😊 ornamentele le-am luat si eu in casa ca apa cu dero face minuni . chederul de la trapa spalat cu spuma de pantofii si albit ca nou, la turela nu am insistat ca imi era frica sa nu pice . buretele l-am rezolvat cu o perie rotativa de sarma la bormasina cu turatie fff mica .unde mi-a parut suspect am dat preventiv cu putin chit cu fibra sa fiu eu linistit;1,5 L prenandez de la bison ..... ff scump 😊 30 lei cutia si intra 2 .30 lei ml de material ....; totusi am scapat ieftin. nu am optiune sa atasez poze ca deja am coborat sa fac si eu 2-3 poze la plafon. am pus la garajul meu o poza 😊
Pff eu am folosit doar o cutie de prenanadez tot Bison dar l-am intins bine pe ambele suprafete si material 2/1.140m.
Felicitari si tie pentru noul plafon:D
Este frumos dar sunt curios cat va tine. Am facut si eu o operatie similara acum cativa ani. Pentru ca plafonul este dintr-o fibra nu foarte compacta, se va desprinde in timp.
e cam rasfirata fibra dar cu 2 maini de prenandez ...pensulat bine eu zic ca este treaba buna, unde a fost putin mai "lipsa" eu am bagat kit pe baza de fibra cateva puncte sa aiba pe ce adera lipiciul.
salut, am vazut si eu acum pozele de la plafonul tau, a iesit super...anul trecut am retapitat si eu plafonul de la f-ul meu dar combi, in vinilin negru, a iesit bine, cu mici cute ca deh...nu's profi, iata o poza, insa nu am una din interiorul masinii (momentan) 😛 intrebarea este cum ai reusit fara cute 🙄
Pun si eu o intrebare: nu mi s-a desprins tapiteria de pe plafon, in schimb se aude ca naiba de parca a-si avea o tabla intre plafonul si tapiteria propriuzisa....la top tiinand cont de faptul ca este Vectar B caravan Diesel parca imi bate ineva cu o tigaie in plafon....
Aveti idee ce este sub plafonul interior? sunt petice de antifonare, cabluri sau elemente de ranforsare?
Ce naiba s-ar fi putuit desprinde,ca sa faca atat de mare zgomot?
Salut, din cate stiu eu, cand am demontat plafonul masinii mele imi amintesc de un cablu lung pe care l am vazut si cred ca era cel de la antena radio, insa acel zgonot de "tigae" cum l ai numit tu nu cred provocat de un cablu, ci mai degraba de o capsa metalica, ce nu mai sta la locul ei, insa cel mai bine incearca sa dai jos si sa vezi cu ochiul liber...spor la treaba 😉
Am tapitat si eu un astra f combi si a iesit ok, intr-un loc nu e lipit prea bine dar nu se observa iar dupa ce am facut mi-am dat seama ca trebuia sa dau cu prenadez si pe vinilin nu doar pe plafon pentru ca acolo unde sunt forme nu s-a lipit perfect.
Sper sa tina.
Astazi l-am demontat si eu si l-am curatat foarte bine de buretele vechi Nu ma pot decide ce adeziv sa folosesc. Am vazut ca exista un adeziv special in state 3M Headliner & Fabric adhesive, din pacate in Europa nu are corespondent (ceva asemanator ar fi 3M 77 Spray Adeziv, dar rezista doar pana la 60°C si are timpul de intarire foarte scurt). O alta solutie ar mai fi de la Tesa Spray Extra Strong (rezista pana la 100°C, insa intervine aceeasi problema, timpul de intarire scurt si aderenta initiala mare, astfel daca ai gresit nu mai poti corecta!).
Ma gandesc sa folosesc Bison KIT (rezista pana la 70°C) sau Moment Kraftkleber (rezista pana la 110°C, dar trebuie aplicat pe ambele parti). As vrea sa stiu daca la Bison KIT mai poti corecta eventualele greseli si daca se preteaza pentru material textil cu burete pe parte interioara. Moment Universal (Kraftkleber) a folosit cineva? Aveti idee daca se poate intinde si cu trafaletul?
Astazi l-am demontat si eu si l-am curatat foarte bine de buretele vechi Nu ma pot decide ce adeziv sa folosesc. Am vazut ca exista un adeziv special in state 3M Headliner & Fabric adhesive, din pacate in Europa nu are corespondent (ceva asemanator ar fi 3M 77 Spray Adeziv, dar rezista doar pana la 60°C si are timpul de intarire foarte scurt). O alta solutie ar mai fi de la Tesa Spray Extra Strong (rezista pana la 100°C, insa intervine aceeasi problema, timpul de intarire scurt si aderenta initiala mare, astfel daca ai gresit nu mai poti corecta!).
Ma gandesc sa folosesc Bison KIT (rezista pana la 70°C) sau Moment Kraftkleber (rezista pana la 110°C, dar trebuie aplicat pe ambele parti). As vrea sa stiu daca la Bison KIT mai poti corecta eventualele greseli si daca se preteaza pentru material textil cu burete pe parte interioara. Moment Universal (Kraftkleber) a folosit cineva? Aveti idee daca se poate intinde si cu trafaletul?
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.